Apuaaah.mitä mä teen? Tissit paisuu yli äyräiden.
Pitänee mennä pienennysleikkaukseen. Nää on nyt jo maanvaiva, en voi juosta bussiin niiku ennen. Plääh.
Tissit jumalauta
7
2668
Vastaukset
Kun tämä B-kupin "Mannerheimlinja" on menetetty, siirryn C-kupin "Salpalinjalle" ;-)
- lgliouispr
Jos tissit uhkaa kasvaa liian isoiksi, niin hormoneja vaan pienemmälle. Varsinkin jos käyttää progesteronia, niin lopettaa ne ja johan alkoi tissit kutistua. Kun vähentää hormoneja, niin syöpäriskikin pienenee.
- kasva,kasva..
Eiköhän se tissien kasvu ole joka tyttösen haave,niin trans kuin luomu tyttösilläkin. Hormoonit pitäs aloittaa mahd.nuorena, Minäkin olen tiennyt noin 5v. asti että haluan vaihtaa sukupuolta tai että se johon olen syntynyt ei ole omani.No nyt kolmekymppisenä aloitin vasta hormoonit ja ai että sitä ilon tunnetta kun alkaa huomata tissien kehityksen,täytyisiminukin kait pyytää tuo progestroni resepti.
- tv/tv
kasva,kasva.. kirjoitti:
Eiköhän se tissien kasvu ole joka tyttösen haave,niin trans kuin luomu tyttösilläkin. Hormoonit pitäs aloittaa mahd.nuorena, Minäkin olen tiennyt noin 5v. asti että haluan vaihtaa sukupuolta tai että se johon olen syntynyt ei ole omani.No nyt kolmekymppisenä aloitin vasta hormoonit ja ai että sitä ilon tunnetta kun alkaa huomata tissien kehityksen,täytyisiminukin kait pyytää tuo progestroni resepti.
"Eiköhän se tissien kasvu ole joka tyttösen haave,"
Heh. Ei ole. Isojen tissien kanssa on muitakin ongelmia kuin ne kiinnostuneet, seuraan tuppaavat henkilöt.
Ihan oikeasti tehdään rintojen pienennyksiä luomunaisten piirissä ilman, että kyseessä olisi mikään transilmiö.
Useimmille toki isot rinnat ovat vain märkä päiväuni. - ikäryhmissä
kasva,kasva.. kirjoitti:
Minä aloitin hormonit yli viiskymppisenä ja nyt on lähes C-kupit rinnat ja muutenkin kroppa hoikka ja naisen mallissa. Nää ikähokemat ei AINA pidä paikkaansa.
- Ei välttämättä
ikäryhmissä kirjoitti:
Minä aloitin hormonit yli viiskymppisenä ja nyt on lähes C-kupit rinnat ja muutenkin kroppa hoikka ja naisen mallissa. Nää ikähokemat ei AINA pidä paikkaansa.
Ei välttämättä riitä näyttämään luomunaisen rintavarusrus c:ltä.Isompi rintakehä!!??!!
- mittamitta
Ei välttämättä kirjoitti:
Ei välttämättä riitä näyttämään luomunaisen rintavarusrus c:ltä.Isompi rintakehä!!??!!
Rintakehän koko on kait ympärysmitta rintojen alta. Mulla se on 84cm ja päältä 105cm. Rintsikat on kokoa 85B, vaikka tuo mittojen erotus taulukkojen mukaan antaisi C:n (=18cm).
En tiedä mistä ilmiö johtuu, mutta 84-85cm rintakehä on kyllä ihan naisen rintakehän mitta. Siksihän saan rintsikkanikin mistä tahansa tusinakaupasta, koska koko on ihan normaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",114056Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423597Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922243Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421893- 1321866
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371799Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161506- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551216Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641165