voiko simeille ladata jostain strippaus tangon, semmossen et simit pystyis sillee heiluu siin ympäril ja kaikkee. ja voiko jostain ladata semmosen sängyn että simit vois pelehtii sillee et ne ei mee sinne peiton alle? ja sitte vielä että jos voisitte laittaa semmossii osotteitä tänne mis ois jotain seksikkäitä vaatteita. : D
Mul on itelläni tavallinen the sims 2, kauppa-auki, yöelämä, yliopisto ja lemmikkielämä.
Voiko Simit?
4
371
Vastaukset
- 1808
Eiköhän noita löydy vaikka mitä, tosin tankoa enkä tuommoista sänkyä ole tavannut. Muuta "seksi" sälää löydät esim. Insimin K-18 puolelta. Toki muitakin tuommoisia foorumeja on olemassa.
Mikäli haluat kunnolla paljasta pintaa, osta singles; tuhmempi versio simssistä. ;)- ...
ja mikähän sen insimin osoite on? jos voisit linkittää ^^
- -juma-
... kirjoitti:
ja mikähän sen insimin osoite on? jos voisit linkittää ^^
samaa kysyn minä eli osoitetta kun ei googlettamalla löytynyt. kiitos
- 1808
http://www.insimenator.net/
Itse olen hukannut salasanani tuonne, eli en siis muista mistä tuo k-18 osia löytyy, mikäli se tuolla enää edes on.
Muita linkkejä tuommoisille foorumeille voin etsiä heti kun ehdin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396326Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 54783
- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14681