Eli siis, kuukautisten aikaan käytän tamponeja. Aina kun käyn pissalla, on pakko myös vaihtaa tamponi, siis ihan joka kerta, vaikka vaihdosta ei olisi kuin tunti, koska pissaamisen jälkeen tamponin naru tuntuu märältä ja kun otan tamponin ulos, niin se on aivan märkä.
Narua pitkin se ei voi tamponiin mennä, koska narun nostan pissatessa ylös.
Tamponissa pissaa?
4
1056
Vastaukset
- >:(
Itselläni ei tulisi mieleenkään jättää narua roikkumaan esiin, koska silloinhan se olisi aina kusinen ja tulisi erittäin kalliiksi vaihtaa tulppa joka vessakäynnillä. Äkkiäkös siinä menis paketillinen parissa päivässä.
Mä siis työnnän tampoonin asettamisen jälkeen narun sisuksiini ja kun haluan ottaa tulpan pois, vedän ensin narun esiin ja sen jälkeen vedän tampoonin ulos. Helppoa kuin mikä, eikä naru häiritse pätkääkään.- Onko muilla?
Ahaa, itse olen aina jättänyt sen vaan roikkumaan. Täytyypä kokeilla työntää se narukin perille asti :)
- sunrise**
Onko muilla? kirjoitti:
Ahaa, itse olen aina jättänyt sen vaan roikkumaan. Täytyypä kokeilla työntää se narukin perille asti :)
Kuten olet varmaan huomannut, niin itse käytän kuukuppia ja sen käytössähän ei tarvitse edes ajatella moista ongelmaa. Kuppia kun ei tarvitse vaihtaa joka vessakäynnillä. Eikä myöskään sisällä noita naruja.
- *Sunrise
sunrise** kirjoitti:
Kuten olet varmaan huomannut, niin itse käytän kuukuppia ja sen käytössähän ei tarvitse edes ajatella moista ongelmaa. Kuppia kun ei tarvitse vaihtaa joka vessakäynnillä. Eikä myöskään sisällä noita naruja.
Sori mutta ei noi kupit inspaa. Eikös teillä ole omat sivustot, pysytelkää niissä. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1343227Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732114Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371805- 1261705
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee241697- 1381355
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1051192Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441045"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!501014Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa30944