Tamponissa pissaa?

Onko muilla?

Eli siis, kuukautisten aikaan käytän tamponeja. Aina kun käyn pissalla, on pakko myös vaihtaa tamponi, siis ihan joka kerta, vaikka vaihdosta ei olisi kuin tunti, koska pissaamisen jälkeen tamponin naru tuntuu märältä ja kun otan tamponin ulos, niin se on aivan märkä.

Narua pitkin se ei voi tamponiin mennä, koska narun nostan pissatessa ylös.

4

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >:(

Itselläni ei tulisi mieleenkään jättää narua roikkumaan esiin, koska silloinhan se olisi aina kusinen ja tulisi erittäin kalliiksi vaihtaa tulppa joka vessakäynnillä. Äkkiäkös siinä menis paketillinen parissa päivässä.

Mä siis työnnän tampoonin asettamisen jälkeen narun sisuksiini ja kun haluan ottaa tulpan pois, vedän ensin narun esiin ja sen jälkeen vedän tampoonin ulos. Helppoa kuin mikä, eikä naru häiritse pätkääkään.

• Onko muilla?

Ahaa, itse olen aina jättänyt sen vaan roikkumaan. Täytyypä kokeilla työntää se narukin perille asti :)

• sunrise**
        Onko muilla? kirjoitti:

Ahaa, itse olen aina jättänyt sen vaan roikkumaan. Täytyypä kokeilla työntää se narukin perille asti :)

Kuten olet varmaan huomannut, niin itse käytän kuukuppia ja sen käytössähän ei tarvitse edes ajatella moista ongelmaa. Kuppia kun ei tarvitse vaihtaa joka vessakäynnillä. Eikä myöskään sisällä noita naruja.

• *Sunrise
        sunrise** kirjoitti:

Kuten olet varmaan huomannut, niin itse käytän kuukuppia ja sen käytössähän ei tarvitse edes ajatella moista ongelmaa. Kuppia kun ei tarvitse vaihtaa joka vessakäynnillä. Eikä myöskään sisällä noita naruja.

Sori mutta ei noi kupit inspaa. Eikös teillä ole omat sivustot, pysytelkää niissä. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      134
      3227
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      73
      2114
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      137
      1805
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      126
      1705
    5. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      24
      1697
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1355
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1192
    8. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1045
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      50
      1014
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      30
      944
    Aihe