uusi juoksupipo,ei ehkä trendikäs;)mutta varmaan saa naistenpäät muuten kääntymään:=)
minullapa
27
2220
Vastaukset
- sitten
viehättää?? Kerro nyt koko totuus!
- onkin
sivulla sellaset heijastimet ja korvaläpät(jos tuulee,sataalunta tai pakastaa)ja se on lämmin:)
vaan eihän tuotata lunta ole vielä näkyny.
- -keskusteluja-
täällä lespopalstalla sitten käydää....
- onkin
kiva heittäytyä,vapaalle..........
- Pipoton
Elä sie kuule miu ala murisee, miul ja muillakii on oikeus heittäytyä vappaalle, kuten jo joku muukin sanoi.
Jos on kiva juoksupipo, niin on ja siitä saa kyl toisilkii sannoo!
- juoksee
kääntääpä hyvinkin! Kun olen juoksulenkillä, jokainen vastaantuleva juokseva nainen kääntää potentiaalisesti mun pään. Pipolla tai muulla.
- onkin
hankittu sit pipo aivan turhaa:(kun muutenkin katselisit tai sit kohta käännyt samaan suuntaan kuin minä kun on niin hieno PIPA.
Kohta täytyy lähtee reenaan,menee niin mukavan näkösiä Naisia lenkillä:)täytyy olla motivaatio kohdallaan. - jai!
onkin kirjoitti:
hankittu sit pipo aivan turhaa:(kun muutenkin katselisit tai sit kohta käännyt samaan suuntaan kuin minä kun on niin hieno PIPA.
Kohta täytyy lähtee reenaan,menee niin mukavan näkösiä Naisia lenkillä:)täytyy olla motivaatio kohdallaan.yritin eilen illalla sua lenkillä nähdä, taisitkin mennä oikopolkua? kuules nyt...
- onkin
jai! kirjoitti:
yritin eilen illalla sua lenkillä nähdä, taisitkin mennä oikopolkua? kuules nyt...
semmoinen ihanan pehmeä metsäsammal osuus siinä kun hetken pyörii niin saa reidet kyytiä ja siitä kun vielä laskettelee 15min kotia piposta kiinni pitäen,niin tunne on IHANA;)
- vedät
sen bodyn päälles niin minäkin lähden lenkille. :))
- onkin
aikaa,mutta kyllä se kesä sieltä vielä tulee:)
muistappa lupauksesi!ne on aina pidettävä,niin minulle on opetettu.
- Pir
...on hellyttävä keskustelun aihe, sitä paitsi aivan uusi. Sitäkin hellyttävämpi olet luullakseni sinä itse, veikkaan, että ne naisten päät kääntyvät katsomaan sinne pipon alle ;).
- onkin
mukava keskustelu,ostan,saan,tarvin,niin vähän yleensä mitään että,ihmettelen välillä itsekin.
- onkin
onkin kirjoitti:
mukava keskustelu,ostan,saan,tarvin,niin vähän yleensä mitään että,ihmettelen välillä itsekin.
muisti mukava:)tuli mieleen eräs artikkeli tässä taannoin,herätettiin siitä keskustelu:kuinka paljon me ihmiset laitamme rahaa pään ulkopuolisiin asioihin kuin sisäisiin?
muistatatko sinä esim:edellisen kuukauden saldon?
se oli aika mukava artikkeli:) - Pir
onkin kirjoitti:
muisti mukava:)tuli mieleen eräs artikkeli tässä taannoin,herätettiin siitä keskustelu:kuinka paljon me ihmiset laitamme rahaa pään ulkopuolisiin asioihin kuin sisäisiin?
muistatatko sinä esim:edellisen kuukauden saldon?
se oli aika mukava artikkeli:)On myönnettävä, että saldoista on vain aavistus. Muisti on siitä mainio, että se on vähintään yhtä valikoiva kuin ihminen itse. Onneksi, jos kaiken rihkaman muistaisi, repeäisi pää varmasti. Silti kaikki on tallessa ja saattaa pulpahdella esiin kutsumattakin pipon alta.
- pipo-nainen!
Just olen lähdössä sunnuntai-illan pitkälle lenkille. Panehan pipos päähän ja tuu mua vastaan. Laita käsi käteeni, juostaan niin että silmissä sumenee.
- onkin
vaikea yhtälö,menee herkästi yöunet yöjuoksuista:/ mutta, Kiitos kutsusta.Otetaan joku päivä kun aurinko paistaa ja on pieni pakkanen niin piponi pääsee oikeuksiinsa:)
Oliskin muuten mukava juoksenella toisen kanssa ja lenkkisaunaa unohtamatta. - tykkänään
onkin kirjoitti:
vaikea yhtälö,menee herkästi yöunet yöjuoksuista:/ mutta, Kiitos kutsusta.Otetaan joku päivä kun aurinko paistaa ja on pieni pakkanen niin piponi pääsee oikeuksiinsa:)
Oliskin muuten mukava juoksenella toisen kanssa ja lenkkisaunaa unohtamatta.Kerro missä juoksentelet tänä iltana,tulen kaveriksi. Mulla on uudet lapaset. ;)
- suiiiihk
tykkänään kirjoitti:
Kerro missä juoksentelet tänä iltana,tulen kaveriksi. Mulla on uudet lapaset. ;)
Hitsi, kävin jo vetämässä kierrokset. Juoksen urbaanisti täällä pääkaupungin sydämessä. Pipo silmillä, paitti nyt kun ei sellasta tarvii. Ois kyl kiva nähdä, millaset ne sun uudet lapaset on. Siniset vai punaset? ;)
- se on nääs
..Rotvallin reunalla pipa pääs, ainakin mansessa, jos ei ajat oo muuttuneet.
- onkin
ehkä niin, jos muistan ees sinne päin,niin pipa on musta,kurottu,reuna käännetty,noin 5cm ja sit kun se tippuu vesilätäkköön niin se vettyy.Joku jääkioikkoilia oli pipan ehroton mannekiini.
omani ei aseta näitä ehtoja:)se on sellaista ihme ainetta,siksi pipo.
- Chirsicca
uuden pipon johdosta! Vai miten se pitäisi sanoa. Sinun uusi pipasi on tainnut tuoda hyvää mieltä useammallekin tämän palstan lukijalle. Hyvä päivä voi siis olla pipasta kiinni!
Minkä värinen se muuten on?- onkin
harmaa/musta ja siinä on noi veikeet heijatimet, edessä kaksi ja takana myös kaksi ne on sellaisia vauhtiviivoja.Ja pipon kun päähänsä laittaa niin naurattaa itseensäkin;)
todella ihana PiPo ja uskon että, siitä vielä monet naurut lähipiirissä on tulossa.
Pipostakin voi alkaa mukava päivä:)olen siitä nyt täysin vakuuttunut. - onkin
erinlainen joulu tulossa,lahjojen suhteen:)mitä jos toivoisisit jotain trendikästä;)etkä niin "tavanomaista" timantteja,röyhelöitä ym...hihii..voisisit yllättyä mukavasti.Saattaahan niitä muunkin värisiä pipoja olla kaupassa.
- onkin
onkin kirjoitti:
erinlainen joulu tulossa,lahjojen suhteen:)mitä jos toivoisisit jotain trendikästä;)etkä niin "tavanomaista" timantteja,röyhelöitä ym...hihii..voisisit yllättyä mukavasti.Saattaahan niitä muunkin värisiä pipoja olla kaupassa.
nuori,notkee ja iloinen olo:)
Reippaan aamulenkin jälkeen,pipo on ehkä liian lämmin näille keleille vielä,siis se jääköön hetkeksi hyllylle.Tänään oli todella kaunis,tyyni aamu ja niin kauniin värinen taivas. - Chirsicca
onkin kirjoitti:
Pinkki tyllillä ja strasseilla koristettu pipo olisi tosi hieno! Tai vaihtoehtoisesti siinä voisi strassien lisäksi olla valkoista tekoturkista.
Ja minun puudelilleni saman värinen takki ja pinkki timanttipanta.
Apua, minut taitaa siis tunnistaa kadulla joulun jälkeen! - onkin
Chirsicca kirjoitti:
Pinkki tyllillä ja strasseilla koristettu pipo olisi tosi hieno! Tai vaihtoehtoisesti siinä voisi strassien lisäksi olla valkoista tekoturkista.
Ja minun puudelilleni saman värinen takki ja pinkki timanttipanta.
Apua, minut taitaa siis tunnistaa kadulla joulun jälkeen!kaunista:)Pinkkiä ajattelin itsekin kauniille,viehättävälle, blondille:)
Ei muutakuin lahjatoiveet uusiksi!
Sait "melkein" minutkin sanattomaksi toiveillasi,niin käy tosi harvoin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938