Pelkään-että-mulla-on-sairaus

:( sad-girl ):

jotenkin musta tuntuu että olenkohan sairas, mutta en viitti sanoo mutsille ja lääkärillekkään en viitti mennä.

1.Alappäässäni on jotain outoa, häpyhuulet ovat tummat(ruskehtavat)ja ne pullottavat ulos?

2.ja toinenkin juttu en ole käynyt kakalla päivään, ei ummetusta vaan ihan kun siellä olisi este... kun vessassa mä olin sitten yritin ponnistaa, niin ei tullut mitään.. laitoin sormeni pyllyn rejiän sisään ja tunsin vaan jotain liukasta ja kökkyräistä seinämää, ihan kuni se olisi ollut estenä... ihan kuin jotain verisuolia,mutta kaikki oli kiinni toisissaan, ja vielä kaiken lisäksi pyllystäni tuli aivan hiukan verta..

pelottaa että mulle on tullut sairaus jai joku... AUTTAKAA JOS TIEDÄTTE MITÄ ON TAPAHTUNUT JA JOS TUNNISTAISITTE ONKO MINULLA SAIRAUS JA KERROTTE MIKÄ AUTTAISI...

HU0M. OLEN 12 VUOTTA!

RAKKAIN TERVEISIN: Pelokas tyttö-94

6

1448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

"Alappäässäni on jotain outoa, häpyhuulet ovat tummat(ruskehtavat)ja ne pullottavat ulos?"

Tuossa nyt ei ole ainakaan mitään outoa. Monila naisilla/tytöillä sisemmät häpyhuulet pullottavat ulospäin. Ruskehtava väri on myös ihan yleinen, vaikka muu alue olisikin erivärinen.

• :( sad-girl ):

kkz, mutta entä se pyllyhomma

• aikuinen - vai olenko

N:o 2:
      99,99% todennäköisyydellä kyseessä on PERÄPUKAMAT! Ei vaarallista ja sitä paitsi ohimenevää, kantsii toki näyttää lääkärille.

• Dampiel

eikös peräpukama tule anuksen ulkopuolelle?? ja se tulee vasta jälkeen 25v, noin nuorena ei tarvitse olla jokapäivä paskantamassa miksi ihmeessä siinähän tarvii vetää ruokaa siis kokoajan että tarvis mennä jokapäivä paskalle, minä olen ollut joskus 4 päivää paskaamatta

• Jannukainen

Häpyhuulien ruskehtava väri on aivan normaalia, monilla naisilla häpyhuulet saattavat olla osittain ruskeat tai kokonaan.

Ummetukseen sun kannattaa kotikonstina kokeilla esim. luumuja ja kuituja sekä paljon vettä tai hae apteekista esim. metalaxia joka on tarkoitettu ummetukseen.

Päivän ummetus nyt ei ole mitään kummaa, mutta jos se rupeaa lähentelemään viikkoa niin hae tuota metalaxia.

Tuolla joku sanoi ettei peräpukamia olisi 12-vuotiailla, mutta niitä voi olla kaiken ikäisillä esim. kiinan orpokodeissa joskus lapset köytettiin koko päiväksi pottaan istumaan ja niillä lapsilla lähes kaikilla oli peräpukamia tuosta johtuen.

Ummetus usein altistaa peräpukamille ja siitä johtuu luultavammin tuo veren tulo.

Sulla tuskin peräpukamat on kasvaneet liian suuriksi, silloin tuntisit kipua ja olisi esim. vaikea istua.

Peräpukamat eivät sinänsä ole vaarallisia, mutta kasvaessaan saattaa aiheuttaa peräaukkoon hygieenisiä ongelmia.

• :( sad-girl ):

Kiitos vastauksista, mulle tuli paljon parempi olo, kun eka pelotti! Kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe