Olen miettinyt mistä saisi ostettua niin sanottuja vanhan ajan korviksia? Niitä missä on se sellainen klipsisysteemi, kun ei ole reikiä. Magneetti korviksissa on se huono puoli että ne painavat hirveästi korvanlehteä. Nykyään lävistykset on niin normaali juttu ettei muita korviksia meinaa löytyä enää mistään. Huono juttu niille joilla lävistykset korvissakin tulehtuvat pahasti, vaikka miten hoitaisi.
Jos on tietoa niin pistäkää linkkejä tai kertokaahan. kiitos.:)
Feikki korviksia
nopanen
5
3362
Vastaukset
- ruutuhame
Jos asut jossain suht. koht isossa kapessa, nii löydät varmasti. Oulussa ja Hesassa on Ninja, sieltä löytyy. Kysele tälläsistä kaupoista missä myydään vähä rihkamaaki, kultasepänliikkeisiin ei kannata aikaansa tuhlata.
- Minä..
Ainakin kerran ihan samaa asiaa lähdin itäkeskuksesta etsimään mutta huonoin tuloksin koska en hallunnut mitään nappi koviksia mutta meneppä vaikka jumboon tai muualla missä on glitter koru kauppa kyllä löytyy...
- cabouchon
huutonetistä,haulla caboushon.
- lsrt
qbht
- matadilda^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912