Olen miettinyt mistä saisi ostettua niin sanottuja vanhan ajan korviksia? Niitä missä on se sellainen klipsisysteemi, kun ei ole reikiä. Magneetti korviksissa on se huono puoli että ne painavat hirveästi korvanlehteä. Nykyään lävistykset on niin normaali juttu ettei muita korviksia meinaa löytyä enää mistään. Huono juttu niille joilla lävistykset korvissakin tulehtuvat pahasti, vaikka miten hoitaisi.
Jos on tietoa niin pistäkää linkkejä tai kertokaahan. kiitos.:)
Feikki korviksia
nopanen
5
3581
Vastaukset 5
- ruutuhame
Jos asut jossain suht. koht isossa kapessa, nii löydät varmasti. Oulussa ja Hesassa on Ninja, sieltä löytyy. Kysele tälläsistä kaupoista missä myydään vähä rihkamaaki, kultasepänliikkeisiin ei kannata aikaansa tuhlata.
- Minä..
Ainakin kerran ihan samaa asiaa lähdin itäkeskuksesta etsimään mutta huonoin tuloksin koska en hallunnut mitään nappi koviksia mutta meneppä vaikka jumboon tai muualla missä on glitter koru kauppa kyllä löytyy...
- cabouchon
huutonetistä,haulla caboushon.
- lsrt
qbht
- matadilda^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402506
- 52946
- 62866
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t52750Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227733T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10654Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 49604
- 65593
- 47587