Minulle tulee jo se ja se ja se lehti ja nämä pari lehteä tulee naapuriin, hän tuo ne sitten meille ja nämä lehdet tulee tyttärelle ja hän tuo ne meille, eikä yhtään enempiä lehtiä ennätä lukemaan...
Nyt me ollaan päätetty että ei enää yhtään lehtiä, ollaan lopettelemassa näitä entisiäkin tilausjaksoja kun ei aika riitä millään, jäävät lukematta kalliit lehdet...
Kyllähän ne on edullisia tarjouksia, mutta kun ei niissä nyt ole mitään mikä kolahtaisi, mikään noista lehdistä ei ole sellainen mitä viitsisin alkaa tilaamaan.
Ostan irtonumeroina ne lehdet joita haluan ja käytän kirjaston lehdenlukusalia hyväkseni. En aio nyt tilata mitään lehtiä.
Mutta kun nuo tilaajalahjat eivät minua yhtään kiinnosta eikä niitä tietysti saa vaihtaa toisiksikaan?
Sopivia vastaväitteitä näihin...
6
1354
Vastaukset
- pppp
Tai ainakaan sellaisia jotka toimisivat. Parhaat myyjät eivät ole parhaita puhumaan vaan parhaita kuuntelemaan. He kuulevat nopeasti asiakkaasta onko edes mahdollista saada kauppaa ja käyttävät aikaa/energiaa vain niihin jotka ovat "otollisia"
Näin ollen he saavat kontakteja paljon enemmän kuin muut ja sitä kautta kauppaakin enemmän. Itse olen tilannut kuukauden sisällä kaksilehteä. TM:n ja kauppalehden. kauppalehden tilaamista olin ajatellut mutta tuo TM:n tilaaminen oli myyjän ansiota. Ilahduin nimittäin siitä että kerrankin soitto lehtimyyjä joka osasi työnsä :) - ja tehokkain on
EI kiitos!
Toimii aina.- hhhh
No toimii jos haluat puhelusta lyhyen. Juuri silloinhan puhelinmyyjä alkaa vasta kartoittamaan miksi ei. :)
- Ex-toimari
Mene töihin ja unohda koko tm-pelleily.
- argumentti
Käsitin, että haluat vastaväitteitä asiakkaiden seuraaviin sanomisiin:
Minulle tulee jo se ja se ja se lehti ja nämä pari lehteä tulee naapuriin, hän tuo ne sitten meille ja nämä lehdet tulee tyttärelle ja hän tuo ne meille, eikä yhtään enempiä lehtiä ennätä lukemaan...
----))))) "sittenhän asia kunnossa. Katsotaan näitä lehden tilausasioita toisella kertaa. Itse myyjänä en haaskaisi tähän asiakkaaseen enempää aikaa."
Nyt me ollaan päätetty että ei enää yhtään lehtiä, ollaan lopettelemassa näitä entisiäkin tilausjaksoja kun ei aika riitä millään, jäävät lukematta kalliit lehdet...
---) "minkä lehden tilaukset ajattelitte lopettaa? Ihan oikein, kannattaa tilata sellaisia lehtiä joissa on juuri teitä kiinnostavia asioita. Onko xxx-lehti tuttu..."
Kyllähän ne on edullisia tarjouksia, mutta kun ei niissä nyt ole mitään mikä kolahtaisi, mikään noista lehdistä ei ole sellainen mitä viitsisin alkaa tilaamaan.
---) "minkälainen lehti on se joka kolahtaa"
Ostan irtonumeroina ne lehdet joita haluan ja käytän kirjaston lehdenlukusalia hyväkseni. En aio nyt tilata mitään lehtiä.
----) "posti toisi ne teille kotiin saakka", "kiinnostavat artikkelit voitte leikata talteen" jne
Mutta kun nuo tilaajalahjat eivät minua yhtään kiinnosta eikä niitä tietysti saa vaihtaa toisiksikaan?
---) "mihin haluaisitte sen vaihtaa" "miltä kuullostaisi, laitetaan pari numeroa lehteä tulemaan extraa, ja jätetään tilaajalahja pis" - kkeok
sun toimiston vetäjältä saat siltä takuulla vastauksen jos se on asiansa osaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait269948Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768