iss

kari123

Miten hommat toimii pk-seudulla iss:llä?

Onko mitään myymälöitä enään?
Piiri ja paikkari kohteita varmasti riittää.

Onko piirissä ajolistat niin täynnä, että kaikkea ei kerkiä ajamaan? Vai onko firma pitänyt listat järkevinä.

12

2838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii

Ainakin itsenäisyys päivänä oli poliisin liput asennettu salkoihin ylösalaisin eli hyvin toimii.

• puhui

turvallisuuspalveluista ei kiinteistöhoidosta.

• Väijy (ei issin)

Onhan tuolla jonkin verran myymälöitä Issillä, mutta jos oikein olen ymmärtänyt niin ainakin muutamaan kahteen muuhun suureen verrattuna koko lailla vähemmän. Juurihan jostain näin, että oli taas myymälävaksin paikkoja auki tuoreeltaan eli kyllähän kohteita jonkun verran pyörii aina.

Piirit nyt ovat vähän tapauskohtaisia, on täyteenahdettuja ja on kevyempiä. Pääsääntöisesti kai ei kuitenkaan ihan tarkoituksella täyteenympättyjä, painopisteet vähän erilaisessa toiminnassa eli ei ole itsetarkoitus haalia tappotahtisia piirejä kuskeille. Ainakin vähemmän on kuullut kuskien (omassa hommassa näkee paljon eri firmojen väkeä) valittavan kuin joissaikin muissa firmoissa joissa on sitten aivan karseat piirit monet.

• mä vaan

pääkaupunkiseudulla ollaan menossa iss:llä ns. monipalveluosaajiin. Eli siivousta ja vartiontia vuoronperään. Tämä on käytössä jo lentokentällä ja on kuulemma yleistyvä trendi.

• perään

Morjens,

Ei se nyt ihan noi mee. Ei vartija voi takkia kääntämällä työnkuvaa muuttaa. Muistakaa hyvät ihmiset, että vartija on vartija ja turvatarkastaja on turvatarkastaja!!
        Älä sotke vartiointia tähän juttuun ollankaan!
        Niin!

• mä vaan
        perään kirjoitti:

Morjens,

Ei se nyt ihan noi mee. Ei vartija voi takkia kääntämällä työnkuvaa muuttaa. Muistakaa hyvät ihmiset, että vartija on vartija ja turvatarkastaja on turvatarkastaja!!
        Älä sotke vartiointia tähän juttuun ollankaan!
        Niin!

Olen kuullut, että iss aikoo siirtää tämän siivooja/turvatarkastaja trendin myös vartiointi puolelle, jotta pärjäisivät kilpailussa ja työntekijät saisivat täydet tunnnit. Eli käytännössä päivällä kaupassa vartijana ja sulun jälkeen parituntia kaupan siivousta.

• Kuulolaite
        mä vaan kirjoitti:

Olen kuullut, että iss aikoo siirtää tämän siivooja/turvatarkastaja trendin myös vartiointi puolelle, jotta pärjäisivät kilpailussa ja työntekijät saisivat täydet tunnnit. Eli käytännössä päivällä kaupassa vartijana ja sulun jälkeen parituntia kaupan siivousta.

Tarviiko muuta enään sanoa!

• varrrtijjjaaaa

Ihmettelen mitenkä yksikään itseään kunnioittava vartija voi harkita kyseiseen firmaan töihin menemistä.

Taitaa olla firman suunnitelmissa lopettaa pelkkä vartiointi kokonaan ja siirtyä noihin moniosaajiin, ja mikäs siinä jos joku niitä hommia alkaa tekemään, mutta vartijan työtä se ei ole.

• ja muitakin

Moi kaikki asiantuntijat! Kertokaa hieman lisää työpaikastani - odotan sitä innolla. Olen monesti huomannut, että tällä palstalla totuus tulee esiin. Vähän niinku Hannu Karpon ohjelmassa tai Poliisi-teeveessä.

Miksi kukaan itseään kunnioittava vartija tulisi ISS:lle töihin? No miksikäs ei. Väitätkö kenties, että ISS Securityn noin 1000 työntekijää eivät kunnioita itseään?

Millähän perusteella monikaan argumentoi tällä palstalla toisten yritysten konsepteista tai ylipäänsä operatiivisesta toiminnasta? En itse kommmentoi tai yleistä asioita, jos en edes yrityksesä työskentele. No sehän on vaan mun ongelma?

Jokaisessa firmassa on varmasti hyvät ja huonot puolet. Mitäpäs, jos jatkossa edes joku kertoisi omakohtaisen tarinan siitä, miten huonosti hänelle kävi firmassa X. Sitä olisi niinku vähän niinku hitusen verran uskottavampaa lukea...

• hernenenäss
        ja muitakin kirjoitti:

Moi kaikki asiantuntijat! Kertokaa hieman lisää työpaikastani - odotan sitä innolla. Olen monesti huomannut, että tällä palstalla totuus tulee esiin. Vähän niinku Hannu Karpon ohjelmassa tai Poliisi-teeveessä.

Miksi kukaan itseään kunnioittava vartija tulisi ISS:lle töihin? No miksikäs ei. Väitätkö kenties, että ISS Securityn noin 1000 työntekijää eivät kunnioita itseään?

Millähän perusteella monikaan argumentoi tällä palstalla toisten yritysten konsepteista tai ylipäänsä operatiivisesta toiminnasta? En itse kommmentoi tai yleistä asioita, jos en edes yrityksesä työskentele. No sehän on vaan mun ongelma?

Jokaisessa firmassa on varmasti hyvät ja huonot puolet. Mitäpäs, jos jatkossa edes joku kertoisi omakohtaisen tarinan siitä, miten huonosti hänelle kävi firmassa X. Sitä olisi niinku vähän niinku hitusen verran uskottavampaa lukea...

menikö herne syvälle nenää?=)

• ISS:läinen
        hernenenäss kirjoitti:

menikö herne syvälle nenää?=)

Heti aletaan yleistämään hommaa, jos kyse on ainoastaan siivoojista jotka tekevät ruuhkan aikaan turvatarkastuksia, mikä ihme siinä nyt sitten olisi. Minua palkattiin ISS:ille turvatarkastajaksi, ja työsopimuksessani lukee turvatarkastaja, en muuta työtä siellä tee, ja missään vaiheessa ei olla edes ajateltu kouluttaa siivoojia vartijoiksi, vaan turvatarkastajia vartijoiksi, ja toistepäin. Vai onko sekin paha teidän mielestänne? Jotkut ihmiset tekevät säännöllisesti paria duunia, eräs tuttunikin on valtion virastossa töissä ja illat kaupan kassalla. Joten onko tosiaan niin paha jos yritys katsoo hyväksi ratkaisuksi tehdä tällälailla, ainakin työntekijät eivät kyllästy, ja sehän on työntekijän itse päätettävissä alkaako siihen rumpaan, minä pitäydyn turvarin hommissa ja vartijaksi aion vielä tulevaisuudessa, vai tuleeko siitäkin ongelmia?

• hitasi

Turvatiimi menee kohta konkurssiin, Falckilla ja Securitaksella ei ole ollut tekemistä turvallisuuden kanssa enää pitkään aikaan.

Ainoa mistä asiakas tietää, että saa Falckin vartiointia, on kuukausilasku.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe