Miten hommat toimii pk-seudulla iss:llä?
Onko mitään myymälöitä enään?
Piiri ja paikkari kohteita varmasti riittää.
Onko piirissä ajolistat niin täynnä, että kaikkea ei kerkiä ajamaan? Vai onko firma pitänyt listat järkevinä.
iss
12
2838
Vastaukset
- toimii
Ainakin itsenäisyys päivänä oli poliisin liput asennettu salkoihin ylösalaisin eli hyvin toimii.
- puhui
turvallisuuspalveluista ei kiinteistöhoidosta.
- Väijy (ei issin)
Onhan tuolla jonkin verran myymälöitä Issillä, mutta jos oikein olen ymmärtänyt niin ainakin muutamaan kahteen muuhun suureen verrattuna koko lailla vähemmän. Juurihan jostain näin, että oli taas myymälävaksin paikkoja auki tuoreeltaan eli kyllähän kohteita jonkun verran pyörii aina.
Piirit nyt ovat vähän tapauskohtaisia, on täyteenahdettuja ja on kevyempiä. Pääsääntöisesti kai ei kuitenkaan ihan tarkoituksella täyteenympättyjä, painopisteet vähän erilaisessa toiminnassa eli ei ole itsetarkoitus haalia tappotahtisia piirejä kuskeille. Ainakin vähemmän on kuullut kuskien (omassa hommassa näkee paljon eri firmojen väkeä) valittavan kuin joissaikin muissa firmoissa joissa on sitten aivan karseat piirit monet. - mä vaan
pääkaupunkiseudulla ollaan menossa iss:llä ns. monipalveluosaajiin. Eli siivousta ja vartiontia vuoronperään. Tämä on käytössä jo lentokentällä ja on kuulemma yleistyvä trendi.
- perään
Morjens,
Ei se nyt ihan noi mee. Ei vartija voi takkia kääntämällä työnkuvaa muuttaa. Muistakaa hyvät ihmiset, että vartija on vartija ja turvatarkastaja on turvatarkastaja!!
Älä sotke vartiointia tähän juttuun ollankaan!
Niin! - mä vaan
perään kirjoitti:
Morjens,
Ei se nyt ihan noi mee. Ei vartija voi takkia kääntämällä työnkuvaa muuttaa. Muistakaa hyvät ihmiset, että vartija on vartija ja turvatarkastaja on turvatarkastaja!!
Älä sotke vartiointia tähän juttuun ollankaan!
Niin!Olen kuullut, että iss aikoo siirtää tämän siivooja/turvatarkastaja trendin myös vartiointi puolelle, jotta pärjäisivät kilpailussa ja työntekijät saisivat täydet tunnnit. Eli käytännössä päivällä kaupassa vartijana ja sulun jälkeen parituntia kaupan siivousta.
- Kuulolaite
mä vaan kirjoitti:
Olen kuullut, että iss aikoo siirtää tämän siivooja/turvatarkastaja trendin myös vartiointi puolelle, jotta pärjäisivät kilpailussa ja työntekijät saisivat täydet tunnnit. Eli käytännössä päivällä kaupassa vartijana ja sulun jälkeen parituntia kaupan siivousta.
Tarviiko muuta enään sanoa!
- varrrtijjjaaaa
Ihmettelen mitenkä yksikään itseään kunnioittava vartija voi harkita kyseiseen firmaan töihin menemistä.
Taitaa olla firman suunnitelmissa lopettaa pelkkä vartiointi kokonaan ja siirtyä noihin moniosaajiin, ja mikäs siinä jos joku niitä hommia alkaa tekemään, mutta vartijan työtä se ei ole.- ja muitakin
Moi kaikki asiantuntijat! Kertokaa hieman lisää työpaikastani - odotan sitä innolla. Olen monesti huomannut, että tällä palstalla totuus tulee esiin. Vähän niinku Hannu Karpon ohjelmassa tai Poliisi-teeveessä.
Miksi kukaan itseään kunnioittava vartija tulisi ISS:lle töihin? No miksikäs ei. Väitätkö kenties, että ISS Securityn noin 1000 työntekijää eivät kunnioita itseään?
Millähän perusteella monikaan argumentoi tällä palstalla toisten yritysten konsepteista tai ylipäänsä operatiivisesta toiminnasta? En itse kommmentoi tai yleistä asioita, jos en edes yrityksesä työskentele. No sehän on vaan mun ongelma?
Jokaisessa firmassa on varmasti hyvät ja huonot puolet. Mitäpäs, jos jatkossa edes joku kertoisi omakohtaisen tarinan siitä, miten huonosti hänelle kävi firmassa X. Sitä olisi niinku vähän niinku hitusen verran uskottavampaa lukea... - hernenenäss
ja muitakin kirjoitti:
Moi kaikki asiantuntijat! Kertokaa hieman lisää työpaikastani - odotan sitä innolla. Olen monesti huomannut, että tällä palstalla totuus tulee esiin. Vähän niinku Hannu Karpon ohjelmassa tai Poliisi-teeveessä.
Miksi kukaan itseään kunnioittava vartija tulisi ISS:lle töihin? No miksikäs ei. Väitätkö kenties, että ISS Securityn noin 1000 työntekijää eivät kunnioita itseään?
Millähän perusteella monikaan argumentoi tällä palstalla toisten yritysten konsepteista tai ylipäänsä operatiivisesta toiminnasta? En itse kommmentoi tai yleistä asioita, jos en edes yrityksesä työskentele. No sehän on vaan mun ongelma?
Jokaisessa firmassa on varmasti hyvät ja huonot puolet. Mitäpäs, jos jatkossa edes joku kertoisi omakohtaisen tarinan siitä, miten huonosti hänelle kävi firmassa X. Sitä olisi niinku vähän niinku hitusen verran uskottavampaa lukea...menikö herne syvälle nenää?=)
- ISS:läinen
hernenenäss kirjoitti:
menikö herne syvälle nenää?=)
Heti aletaan yleistämään hommaa, jos kyse on ainoastaan siivoojista jotka tekevät ruuhkan aikaan turvatarkastuksia, mikä ihme siinä nyt sitten olisi. Minua palkattiin ISS:ille turvatarkastajaksi, ja työsopimuksessani lukee turvatarkastaja, en muuta työtä siellä tee, ja missään vaiheessa ei olla edes ajateltu kouluttaa siivoojia vartijoiksi, vaan turvatarkastajia vartijoiksi, ja toistepäin. Vai onko sekin paha teidän mielestänne? Jotkut ihmiset tekevät säännöllisesti paria duunia, eräs tuttunikin on valtion virastossa töissä ja illat kaupan kassalla. Joten onko tosiaan niin paha jos yritys katsoo hyväksi ratkaisuksi tehdä tällälailla, ainakin työntekijät eivät kyllästy, ja sehän on työntekijän itse päätettävissä alkaako siihen rumpaan, minä pitäydyn turvarin hommissa ja vartijaksi aion vielä tulevaisuudessa, vai tuleeko siitäkin ongelmia?
- hitasi
Turvatiimi menee kohta konkurssiin, Falckilla ja Securitaksella ei ole ollut tekemistä turvallisuuden kanssa enää pitkään aikaan.
Ainoa mistä asiakas tietää, että saa Falckin vartiointia, on kuukausilasku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060