FPS...

First Person Shooter pelit ja Wii. Miten toimii tämä uutuus näissä peleiissä, vai onko niitä sille edes julkaistu?

Näitä lähinnä strategiattomia WWII pelejä tekisi mieli kokeilla uudella ohjaussysteemillä.

Normaalisti pelaan peeceellä näppistä tarvitsevia pelejä.

6

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää tulee

Call Of Duty 3 on ilmestynyt Wiille. Kuulemma melko innovatiivinen kontrolleiltaan.

Julkaisupelivalikoimasta myös löytyvä Red Steel on innovatiivinen fps-peli, jossa on myös miekkailua, mutta peli on hieman viimeistelemättömämpi.

Lisää fps-pelejä Wiille on tietysti tulossa ensi vuonna.

• 78,´,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

kun meikäläisen tekstiä!,

paitsi 360:llä pelaillut tuota cod3, muuten hyvä mutta ei millään pärjää näppis hiiri sydeemille!

itekkin olen kiinnostunut että kuinka tolla WII:llä onnistuu fps:pelit,
      cod3 on myös wii:llä.

eli onko kellään kokemusta fps peleistä kyseisellä laitteella???

toivottavasti jostain liikkeestä löytäs sen Wii:n pian!.

• Metroid-fani

"itekkin olen kiinnostunut että kuinka tolla WII:llä onnistuu fps:pelit"

Wiin ohjaimen liikkeentunnistus on niin huippuluokkaa, että sille tullaan kehittämään varmasti todella mahtavia fps-pelejä, mutta tällä hetkellä julkaistut pelit eivät kyllä arvosanojen perusteella vakuuta. Pelintekijöille Wiin ohjaintyyppi on niin uudenlainen, että kehittyneempiä fps-pelejä nähdään vasta ensi vuonna.

Hyvää ei tarvi odottaa kuitenkaan pitkään. Ensi vuoden alkupuolella Wiille ilmestyy ylistetyn trilogian päättävä Metroid Prime 3: corruption, jonka kontrolleja on kehuttu mm. IGN:ssä:
        http://wii.ign.com/articles/706/706030p1.html

Kyseessä on scifipeli, mutta se on todella arvostetusta pelisarjasta (Metroid Prime on kriitikoiden arvioiden perusteella viime sukupolven paras peli), joten se vetoaa varmaan kaikkiin fps-faneihin.

Kannattaa katsoa videoita pelistä täältä:
        http://media.wii.ign.com/media/748/748547/vids_1.html
        "Federation Ship full walkthrough" video on todella mielenkiintoinen, vaikka kyse on vasta pelimekaniikkaan tutustuttavasta alkuosasta!

• Vanha Pelaaja

Hiiren klikkailu ei kyllä mitenkään vedä vertoja konsolin liipaisimelle. Olen pelannut vähäsen PC:llä shootereita ja tunne on kyllä omituinen.

Itse olen nyt tutoa Wiin COD 3:sta pelaillut ja on kyllä tosi hyvä.

• 78.............
        Vanha Pelaaja kirjoitti:

Hiiren klikkailu ei kyllä mitenkään vedä vertoja konsolin liipaisimelle. Olen pelannut vähäsen PC:llä shootereita ja tunne on kyllä omituinen.

Itse olen nyt tutoa Wiin COD 3:sta pelaillut ja on kyllä tosi hyvä.

nuo konsolin ohjaimet eivät todellakaan ole mitään parhaita fps peleille!, tämä on fakta.
        erittäin epätarkka, siksihän niissä monasti sihti menee automaattisesti kohille, mikä syö tunnelmaa!

WII:stä en sitten tiedä,?

• QwErTyMaN

Red Steelin kontrolleja on kyllä monissa arvosteluissa haukuttu. Mutta monilla foorumeilla ihmiset väittää, että ne on tosi hyvät. Tiedä sitten...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      284
      5860
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      38
      3422
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2647
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      223
      2121
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      84
      1656
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1057
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      130
      872
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      814
    Aihe