Eli tein tänääuuden klaanin siin vasta 2 jäsentä minä 87 lvl ja toinen boss tuli kingi lvl 88
foorumit on kyseessä ei tällä kertaa hutastu.
klaanin nimi leso killerit (ei tullu muuta mielee) rajat: combat 70 vaikka olisit mikä pure tahansa. range raja siinä jos menee wilduun on 70 range. mage raja on 50. netti sivu on www.setbb.com/lesokillerit haluaisimme niin paljon kuin mahdollista klaaniin koska jos sinä liityt tähän klaaniin niin on yksi enemmän ja sillon joku toinen varmaan haluaa myös mukaan. sitte on taas enemmän ja taas tulee lisää eli tarvittais paljon tyyppei et klaani pääsis alkuun
vaikka ajatteletteki et iha noob klaani. nii voisitte liittyy koska jos kaikki ajattelee niin nii ei oikee tuu jäsenii. KLAANISSA ON MYÖS PARI MODERAATTORIN PAIKKAA SEN VOI SAADA JOS ON AKTIIVINEN KLAANISSA. ELI KAIKKI LIITTYMÄÄN PLZ LIITTYKÄÄ ET KLAANI PÄÄSEE ALKUUN.
Mun uus klaani.
suomi ukko6
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701