Tänään tulee 18.40 Estradilla Tomi Metsäkedon ja Mari Palon esittämää joulumusiikkia. Eipä ole paljon vielä kuulunut edes radiosta joulumusiikkia, että ihan kiva jo kuulla tässä vaiheessa :D
Joulukonserttia
13
612
Vastaukset
- ei niin
huono ollutkaan tuo esitys. Etenkin Tomi Metsäkedon osuus oli ihka mieluista kuunneltavaa. Hyvä, että edes jonkin verran kuuluu joulumusaakin viestimistä!
- Gilla*
Kyllä sitä Mari Paloa kuunteli paljon mielummin, kuin Metsäkedon imelää ääntä. Mari Palolla on kaunis ääni.
- musiikkia
Just mukana mun lempparijoululaulut Sydämeeni joulun teen, Ave Maria ja Oi jouluyö. Upeita artisteja molemmat ja myös mukavaa katsottavaa.
- Sini_
Kamalaa kauniiden joululaulujen raiskausta! Ihme "oopperalaulajia" kun tarvitsevat noin pienessä kirkossakin mikrofonia.
Tomi Metsäketo on äklön näköinen ukko, naama on kuin jotain muovia . YÖK! - jäbä vaan
Sini_ kirjoitti:
Kamalaa kauniiden joululaulujen raiskausta! Ihme "oopperalaulajia" kun tarvitsevat noin pienessä kirkossakin mikrofonia.
Tomi Metsäketo on äklön näköinen ukko, naama on kuin jotain muovia . YÖK!Taidat olla varsinainen asiantuntija äänentoistotsydeemeissä...
- tietysti
Sini_ kirjoitti:
Tomi Metsäketo on äklön näköinen ukko, naama on kuin jotain muovia . YÖK!Pitihän se arvata että joku hapan-naama taas löytää valittamista. Kumma kun eräät ei voi antaa vaan toisten nauttia mieleisestään musiikista vaan aina pitää valittaa. No, hällä väliä. Mua ei vois vähemmän kiinnostaa sun vonkumises.
- meille....
Sini_ kirjoitti:
Tomi Metsäketo on äklön näköinen ukko, naama on kuin jotain muovia . YÖK!Mitenkähän se ääni olisi tallennettu ilman mikrofoneja? Vai meinasitko, että videokameran omilla mikeillä olisi saatu laadukasta ääntä talteen? Ja on monia muitakin syitä mikrofonien käyttöön, mutta nyt en ehdi/jaksa ruveta pitämään mitään luentoa. Tiesitkö muuten, että myös radiotoimittajat käyttävät mikrofonia siellä pienessä kopissaan, jotta ei tarvitse huutaa niin lujaa, että kuuluu koko suomen alueelle?
- Nanna,
Minä en saa makua tuohon Tomi Metsäkedon ääneen sitten millään. Tosi heikko ääni tenoriksi. ääni tutntuu loppuvan kesken jo siinä vaiheessa, kun se ns. oikeilla tenoreilla vasta alkaa.
Lisäksi Metsäkedon äänestä puuttuu sävykkyys. Samanlaista falskia jolloa alusta loppuun.
Mari Palo on ihan Ok. mutta ensilauantaina on luvassa upea joulukonsertti, kun Estradilla ohjelmassa esiintyy Tarja Turunen !- Tarjalle
Tarja Turusen kirkukaulaa mä taas en suostuis kuuntelemann vaikka mulle maksettais. Jos etsitään sävykästä ääntä niin tässä on täydellinen esimerkki sen puutteesta. Pelkkää persoonatonta kiekumista koko esiintyminen. Nightwishissa se menetteli kun kuitenkin pääasia ei ollut Tarjan laulajan taidot, mutta muuten kyllä ei taidot riitä alkuunkaan.
- Köhöh
Tarjalle kirjoitti:
Tarja Turusen kirkukaulaa mä taas en suostuis kuuntelemann vaikka mulle maksettais. Jos etsitään sävykästä ääntä niin tässä on täydellinen esimerkki sen puutteesta. Pelkkää persoonatonta kiekumista koko esiintyminen. Nightwishissa se menetteli kun kuitenkin pääasia ei ollut Tarjan laulajan taidot, mutta muuten kyllä ei taidot riitä alkuunkaan.
Saa nähdä millaista joulumusaa tulee naapurin tytöltä!
- iske ei
Tarjalle kirjoitti:
Metsäketoa ei voi edes oopperalaulajaksi tituleerata. Isän avuilla ja kauniilla kasvoilla(jonkun mielestä..:/) mainetta hieman saanut keskiverto karaokelaulaja. Sanooko joku tenoriksi (:D)? Palo omaa hieman oopperaan tarvittavaa materiaalia äänessään. Turunen..kuunnelkaa nyt hieman. Ääni ei riitä ei sitten mihinkään. Muutamat korkeat äänet selvittää mutta koko ajan ja jatkuvasti on vaikeuksissa äänensä kanssa. Vibra ei ole missään kohtaan luonnollisen kuulloinen vaan sellaista vatsalla 'vouvaamista', tosi falskin kuuloista. Voitte vain kuvitella menestystä mikä Nightwishillä olisi tänäkin päivänä jos heillä olisi ollut Evanescensen kaltainen todellakin taitava ja kaunisääninen laulaja.
- Kiitos paljon!
iske ei kirjoitti:
Metsäketoa ei voi edes oopperalaulajaksi tituleerata. Isän avuilla ja kauniilla kasvoilla(jonkun mielestä..:/) mainetta hieman saanut keskiverto karaokelaulaja. Sanooko joku tenoriksi (:D)? Palo omaa hieman oopperaan tarvittavaa materiaalia äänessään. Turunen..kuunnelkaa nyt hieman. Ääni ei riitä ei sitten mihinkään. Muutamat korkeat äänet selvittää mutta koko ajan ja jatkuvasti on vaikeuksissa äänensä kanssa. Vibra ei ole missään kohtaan luonnollisen kuulloinen vaan sellaista vatsalla 'vouvaamista', tosi falskin kuuloista. Voitte vain kuvitella menestystä mikä Nightwishillä olisi tänäkin päivänä jos heillä olisi ollut Evanescensen kaltainen todellakin taitava ja kaunisääninen laulaja.
Oikein kaunis konsertti. Jännitin Metsäkedon selviämistä korkeissa kohdissa, mutta hyvin meni. Jotain lämpöä puuttuu laulusta. Mari Palo on loistava laulaja ja upeinta oli, että heidän äänensä sopivat yhteen. Oli mukava katsella kauniita nuoria laulajia upeassa kirkossa. Nautin todella paljon, kiitos!
- lumivaloisa
Mieluummin kuuntelen ns. tavallisen artistin esittämänä joulumusiikkia kuin näiden oopperatähtien tai sitä leikkivien. Ja sori nyt vaan Tarjan ihalijat: Abban versio Happy New Yearista on parempi.
Joululaulut pitäisi ainakin minun mielestäni esittää tunteella ja varsinkin lämmöllä, eikä ns. kirkumalla.
Olin eilen Kari Tapion joulukonsertissa ja kyllä oli tunnelmaa...jäi todella jouluinen lämmin olo. Monelle muullekin varmaan, täydessä salissa olleelle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924