Onko kyseinen puhelin järkevä hankita?
Omani hajosi jonkin aikaa sitten ja nyt olis jouluksi tarkotus pyytää uusi ja tuota 6103 olen ajatellut.
Olen lukenut, että kännykän näppäimet naarmuttavat näyttöä ja, että puhelimeen vastaaminen kestää. Onko totta?
Voitteko suositella joitakin puhelimia? Olisi hyvä, jos olisi Nokian ja mielellään simpukka, niin ehkä näyttökin pysyis paremmas kunnos.
Nokia 6103 - Hyvä puhelin?
6
583
Vastaukset
- sonierkkaaja
Juuri tänään kiertelin kännykauppoja ja kodinkoneliikkeiden kännyosastoja, ja lähes jokaisessa sanottiin että Nokian laatu on heikkoa (tai ei heikkoa, mutta muiden on parempaa). Esim. tuon 6103: hinnalla n. 160-170 eemeliä, saa vaikkapa samsung e760: eroina mm. kamera (6103 vga, e760 1,3mpix) Lisäksi eräs muujä sanoi juuri tästä 6103sta, että se on hiukan heikkorakenteinen, pyysi minua vertaamaan sitä e760aan, ja tottahan se oli: 6103n näyttö nitkui ja natkui, kun taas e760 oli jämäkkä kui mikä.
Samassa hintaluokassa kannattaa ehdottomasti tutustua myös SonyEricssonin Z530i-malliin, sama hinta, n.160-170e, mutta löytyy jo muistikorttipaikka, ei antennia, laadukkaampi äänentoisto sekä lisäksi vielä mp3-soitin, jota ei 6103ssa ole.
Tsekkaa vaikka seuraava linkki: http://www.vertaa.fi/cgi-bin/detail.cgi?cat=fi_telefoon&subcat=matkapuhelimet&theme=vertaa&vergelijk_36324=36324&vergelijk_89477=89477&vergelijk_138019=138019&vergelijk_88304=88304&vergelijk_36558=36558&x=37&y=10- Nokiata vuan
Puhuva paskoo.Kyllähän nokijan luatu aena Eeriksonnin laavulle ja ominaesuuksille pärjee.
Sonyerkkiä elekee immeeset missään nimessä laettakoo.Nokia on aena paras - sonierkkaaja
Nokiata vuan kirjoitti:
Puhuva paskoo.Kyllähän nokijan luatu aena Eeriksonnin laavulle ja ominaesuuksille pärjee.
Sonyerkkiä elekee immeeset missään nimessä laettakoo.Nokia on aena parasPiti pariin kertaan lukia tuo ku näytti nii hauskalta :D
Mielipiteensä kullakin, minun mielipiteet tässä kohtas Oulun kännyliikkeiden myyjien mielipiteet.. ;D
ps. perusteluja kaipaisin väitteille... - sonierkkaaja
sonierkkaaja kirjoitti:
Piti pariin kertaan lukia tuo ku näytti nii hauskalta :D
Mielipiteensä kullakin, minun mielipiteet tässä kohtas Oulun kännyliikkeiden myyjien mielipiteet.. ;D
ps. perusteluja kaipaisin väitteille...Saman on huomannu TM.n toimittajatki; lukekaas uusimmasta TMstä puhelintesti: voittaja SonyERicsson, kakoknen Motorola, kolmas Nokia, neljäs viides en muista, kuudes nokia... :D
- Nokiata vuan
sonierkkaaja kirjoitti:
Saman on huomannu TM.n toimittajatki; lukekaas uusimmasta TMstä puhelintesti: voittaja SonyERicsson, kakoknen Motorola, kolmas Nokia, neljäs viides en muista, kuudes nokia... :D
Minnoon aena jättännä nuo tekniikanmualiman testit ommaan arvoosa.
Sen vuan tiijän että mon joka on Sonyeerikkiin Nokijalaesesta livennä,on sieltä Erkkileeristä tullunna meleko sypäkästi takasi Nokialaesten parriin.
Ja tutun ja turvallisen S60 käättiksen käättäjäks
- rgdhgdfjnmfhmj
mulla on vuoden verran ollu 6103 ja on ollu korjauksessa kun bluetooth ei toimi ja näppäimet irrtos ja näyttö oli naarmunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2191016En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96993Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 80813
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760