Onko kyseinen puhelin järkevä hankita?
Omani hajosi jonkin aikaa sitten ja nyt olis jouluksi tarkotus pyytää uusi ja tuota 6103 olen ajatellut.
Olen lukenut, että kännykän näppäimet naarmuttavat näyttöä ja, että puhelimeen vastaaminen kestää. Onko totta?
Voitteko suositella joitakin puhelimia? Olisi hyvä, jos olisi Nokian ja mielellään simpukka, niin ehkä näyttökin pysyis paremmas kunnos.
Nokia 6103 - Hyvä puhelin?
6
581
Vastaukset
- sonierkkaaja
Juuri tänään kiertelin kännykauppoja ja kodinkoneliikkeiden kännyosastoja, ja lähes jokaisessa sanottiin että Nokian laatu on heikkoa (tai ei heikkoa, mutta muiden on parempaa). Esim. tuon 6103: hinnalla n. 160-170 eemeliä, saa vaikkapa samsung e760: eroina mm. kamera (6103 vga, e760 1,3mpix) Lisäksi eräs muujä sanoi juuri tästä 6103sta, että se on hiukan heikkorakenteinen, pyysi minua vertaamaan sitä e760aan, ja tottahan se oli: 6103n näyttö nitkui ja natkui, kun taas e760 oli jämäkkä kui mikä.
Samassa hintaluokassa kannattaa ehdottomasti tutustua myös SonyEricssonin Z530i-malliin, sama hinta, n.160-170e, mutta löytyy jo muistikorttipaikka, ei antennia, laadukkaampi äänentoisto sekä lisäksi vielä mp3-soitin, jota ei 6103ssa ole.
Tsekkaa vaikka seuraava linkki: http://www.vertaa.fi/cgi-bin/detail.cgi?cat=fi_telefoon&subcat=matkapuhelimet&theme=vertaa&vergelijk_36324=36324&vergelijk_89477=89477&vergelijk_138019=138019&vergelijk_88304=88304&vergelijk_36558=36558&x=37&y=10- Nokiata vuan
Puhuva paskoo.Kyllähän nokijan luatu aena Eeriksonnin laavulle ja ominaesuuksille pärjee.
Sonyerkkiä elekee immeeset missään nimessä laettakoo.Nokia on aena paras - sonierkkaaja
Nokiata vuan kirjoitti:
Puhuva paskoo.Kyllähän nokijan luatu aena Eeriksonnin laavulle ja ominaesuuksille pärjee.
Sonyerkkiä elekee immeeset missään nimessä laettakoo.Nokia on aena parasPiti pariin kertaan lukia tuo ku näytti nii hauskalta :D
Mielipiteensä kullakin, minun mielipiteet tässä kohtas Oulun kännyliikkeiden myyjien mielipiteet.. ;D
ps. perusteluja kaipaisin väitteille... - sonierkkaaja
sonierkkaaja kirjoitti:
Piti pariin kertaan lukia tuo ku näytti nii hauskalta :D
Mielipiteensä kullakin, minun mielipiteet tässä kohtas Oulun kännyliikkeiden myyjien mielipiteet.. ;D
ps. perusteluja kaipaisin väitteille...Saman on huomannu TM.n toimittajatki; lukekaas uusimmasta TMstä puhelintesti: voittaja SonyERicsson, kakoknen Motorola, kolmas Nokia, neljäs viides en muista, kuudes nokia... :D
- Nokiata vuan
sonierkkaaja kirjoitti:
Saman on huomannu TM.n toimittajatki; lukekaas uusimmasta TMstä puhelintesti: voittaja SonyERicsson, kakoknen Motorola, kolmas Nokia, neljäs viides en muista, kuudes nokia... :D
Minnoon aena jättännä nuo tekniikanmualiman testit ommaan arvoosa.
Sen vuan tiijän että mon joka on Sonyeerikkiin Nokijalaesesta livennä,on sieltä Erkkileeristä tullunna meleko sypäkästi takasi Nokialaesten parriin.
Ja tutun ja turvallisen S60 käättiksen käättäjäks
- rgdhgdfjnmfhmj
mulla on vuoden verran ollu 6103 ja on ollu korjauksessa kun bluetooth ei toimi ja näppäimet irrtos ja näyttö oli naarmunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847