Mulla nyt toinen clomikierto ja kierron pituudeksi tuli 33 päivää. Ensimmäinen kierto clomien kanssa oli 32 päivää. Ennen kiertoni pituus oli noin 25 päivää ja silloin käytössä oli terolutit. Nyt kysynkin kuinka pitkiä kiertoja muilla clomien käyttäjillä on? Ja millon teillä on ollut ovulaatio? Itse en ole vielä koskaan käyttänyt ovulaatiotikkuja apuna, mutta josko nyt ostaisin niitä =)Niin ja clomeja syön 1 kpl kiertopäivinä 3-7.
clomit ja ovulaatio
5
869
Vastaukset
- hei...
En nyt aivan varmana mitään voi sanoa, mutta omalta kohdalla voin sanoa,että kierto on 28 päivää melkein aina.. päivä sinne toinen tänne.. ja ovuloin silloin 14 kiertopäivänä. Joskus kun on kovasti jännänny menkkojen alkamista niin ne on voineet olla 3-5 päivää myöhässä. En osaa sanoa onko clomeilla millasta vaikutusta. Mulle lääkäri sanoi että ovis saattaa aikastua 1-2 päivällä. En oo vielä testannu.. ens kierrossa sitte
- Sanna**
Mulla oli clomeilla kierto 36 pv ja ovulaatio oli kp19. Testasin sen aina tikuilla.... tosin otin clomit kp5-9. Ekasta kierrosta tulin raskaaksi, mutta meni kesken rv6, sitten kolmannesta kierrosta taas plussa ja nyt on sitten rv8 4 ja sydän sykki perjantaina villisti toukalla =o) Plussaonnea vaan teille kaikille!
- Clomin syöjä
Syön Clomeja kp 5-9 2kpl/pv.Kierto on ollut 28-30 pv ja aika tarkkaan ovulaatio on aina 16. kiertopäivä.
- inkutinku
oli eka clomikierto tasan 28 päivää ja ovis 15. päivänä.
Nyt tokassa clomikierrossa ovis tuli jo 13. päivä. Kävin just inssissä, joten nyt jännätään sitten, miten siinä kävi...! - toinen clomisti
Mulla on eka clomikierto menossa joka vaan jatkuu ja jatkuu, nyt kp33. Oviksen tikutin "vasta" kp18. Oon siis syönyt 50mg kp3-7. Hätähousuna tein jo negatestinkin eilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827