Latasin uusimman version dc:stä, mutta en saa millään lisättyä niitä hubeja siihen. Kun sen pistää hakemaan niitä, tulee lukemaan "Download failed: Yhteyden muodostamisyritys epäonnistui, koska vastapuoli ei vastannut oikein määritetyn ajan kuluessa..." Vanhassa versiossa kaikki toimi loistavasti, mutta kerkesin sen jo poistaa uuden alta. Yritin myös sitä, että latasin sen vanhemman version että jos siinä uudessa dc:ssä olis ollu jotain vikaa minkä takia se ei hae hubeja, mutta eipä toiminu enää se vanhakaan. Mikä avuksi? En pysty elää ilman dc:tä :DD
Dc ++ ei wörki :/
4
238
Vastaukset
- ...
Mitäs täällä atk-palstalla vikiset, kädetön varas.
- koska
hublist sivua kohtaan on ollut paljon hyökkäyksiä.
Kannattaa vain odotella ja sillä aikaa vaikka käydä itse artistien kotisivuilla kuuntelemassa samplei.
Ostaminen kannattaa kuitenkin aina, etenkin nettikaupoista, ellei jaksa kauppaan raahautua. - yritä varastaa
koska kirjoitti:
hublist sivua kohtaan on ollut paljon hyökkäyksiä.
Kannattaa vain odotella ja sillä aikaa vaikka käydä itse artistien kotisivuilla kuuntelemassa samplei.
Ostaminen kannattaa kuitenkin aina, etenkin nettikaupoista, ellei jaksa kauppaan raahautua.KUN ET OSAA!!!!! Osta kaupasta, ainii, mut sul ei taida olla fyrkkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691