Käytettyä mopoa olen ostelemassa ja minusta alkanu tuntuun ettei aivan kaikki ole niinkuin myynti-ilmoituksissa lukee.
Tänään soitin eräästä skootterista johon oli ilmoituksen mukaan kaikki huollot tehty ja takuu voimassa. Kysyin onneksi puhelimessa että missä liikkeessä huollot on tehty. Myyjä sanoi itse tehneensä huollot ja myös itse täyttäneensä huoltokirjan, lisäksi vakuutti kaiken olevan tiptop kunnossa ja takuun voimassa vielä puolivuotta tai kunnes 4000km on mittarissa. :)
Minkälaisia kokemuksia teillä on käytettyjen myyjistä?
Päivän paras
1
330
Vastaukset
- sherlock
yleensä myyjän asenteesta ja pyörästä itsestään voi päätellä hyvin paljon. mulla on itselläni pelkästään hyviä kokemuksia niin ostajista, kuin myyjistäkin.
ensimmäisen skootterin ostin isoveljeltä, joka oli ostanut sen tuttavaperheestä. eipä tuossa huonojakaan kokemuksia myynnistä pääse tulemaan, kun historia niin hyvin tiedossa omasta takaa.
nykyisen kevarin kävin hakemassa sedän tuttavaperheestä ja oli kyllä viimisen päälle jämptejä ja reiluja ihmisiä. kuitteja ei löytynyt huolloista, mut tiedossa oli että liikkeessä on tehty männänvaihto ja kannen tasotus, mutta kuitit hävinneet. isovanhemmat kun sattuu kans tuntemaan tän perheen ja kyllä tietää, että rehellisiä ovat.
jollei etukäteen myyjä ole mistään tuttu, etkä tiedä missä kunnossa ajokki on, kannattaa tutkia läpikotaisin. jos myyjällä on 'hälläväliä'-asenne, eikä tunnu luotettavalta, jätän mieluummin prätkän pihalle ja katson seuraavaa. eipä ole multa pois.
oon myös huomannu kavereiden kautta, et pyörän ikä heijastuu yllättävän usein suoraan siihen käytettyyn aikaan ja rahaan, ja vanha pyörä on kokenut usein kovia, ja vanha ajokki tulee usein yhtä kalliiksi, kuin uudempi, koska vanhaa joutuu laiminlyötyjen huoltojen takia korjaamaan yhtenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2475683Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353301Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342562"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2112057Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641017
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77961Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8821Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758