sellaista kysyisin,että onko joku ollut vastaanottamatta hoitajan vakipaikkaa,syystä että olisi tiedossa muutto toiselle paikkakunnalle?
hain innokkaasti työpaikkaa, mutta nyt alkoi pelottamaan. olenko sittenkään valmis muuttamaan toiselle paikkakunnalle ja jättämään tutun ympäristön, nykyisen kotini yms. perhe kyllä tulisi kanssani, mutta kuitenkin.. en tiedä,mikä muhun nyt meni,mutta pelon sekaisin tuntein odotan ilmotusta,saanko paikan vai en.
nykypäivänä tuo vakipaikka hoitajana kyllä on suuri lottovoitto..
saa nähdä,kuinka muorin käy..
vakinaisesta paikasta
4
579
Vastaukset
- weidd
Lähde..oikeasti! Mäkin lähdin toisella paikkakunnalle kun ei herunut töitä omalta pieneltä kusiselta kylältä.Maailma avartaa ja sit vanhana kaduttaa jos nyt et mene. Aika velho kyl oot jos et oo saannu vakipaikkaa nykyään,mulle on tarjoiltu töitä vaikka olen vielä osittain toinen jalka koulussa.
- työtön jo 5v
oon mä työllistettynä ollut ja välissä pätkätöitä tehny,mutta ei vakipaikkaa. tää kaupunki on pers...tä,misä asun, jos et ole johtajan/sos.lautakunnan tuttu/tutun tutun tuttu/sukulainen,nii ei heru paikkaa.
- mulla
työtön jo 5v kirjoitti:
oon mä työllistettynä ollut ja välissä pätkätöitä tehny,mutta ei vakipaikkaa. tää kaupunki on pers...tä,misä asun, jos et ole johtajan/sos.lautakunnan tuttu/tutun tutun tuttu/sukulainen,nii ei heru paikkaa.
Presiis samanlainen tilanne, tosin työttömyyttä vähemmän takana. Asuntokin on jo katsottuna uudelta paikkakunnalta ja töitäkin olen saanut, mutta kyllä meinaa vähän jänskättää.... ja tekis mieli perua koko suunnitelma.
- työtön jo 5v
mulla kirjoitti:
Presiis samanlainen tilanne, tosin työttömyyttä vähemmän takana. Asuntokin on jo katsottuna uudelta paikkakunnalta ja töitäkin olen saanut, mutta kyllä meinaa vähän jänskättää.... ja tekis mieli perua koko suunnitelma.
ihmeessä sitä sais ajateltua, että on sitä elämää muuallakin ja hyvin siellä varmaan menee? itse en ole koko vkonloppuna juuri nukkunut, kun olen vain miettinyt asioita ja nyt on vielä koko viikko aikaa odottaa soittoa...huh huijaa, tätä ihmisen elämää! mutta tsemppiä sulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756