Lasik / Turku/ silmälääkäri Minna Sandberg-Lall

Faktaa ??

Hei,

Olen menossa viikolla Turun SIlmälaseriin esitutkimukseen ja sitä kautta todennäköisesti Lasikiin. Joten, onko kellään kokemuksia silmälääkäristä Minna Sandberg-Lall ? Eli onko leikattu isoja miinuksia ja miten lopputuloksen laita ?
Itellä miinuksia -9,75 ja -7 ja nyt laseilla paljon ongelmia hämäränäön kanssa, autojen valot leviävät tosi pahasti. Samaten silmien eriparisuus häiritsee.
Samaten, onko kukaan ollut yksisilmäinen muutamaa viikkoa ja miten meni... Lähinnä sitä ajattelen kun en missään nimessä anna leikata molempia samalla kertaa ja miinukset on isot...
Kiitos asiallisista vastauksista !

7

9727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laserkirurgian vastustaja

jos on aivan pakko laserleikkaukseen mennä niin luulisin että kannattaa varmaan hakeutua kokeneimpien, Helsingissä toimivien laserkirurgien potilaaksi.

• Ap .....

ja siksi kyselenkin että millaisia kokemuksia ja ajatuksia.
        Lallia on täälläpäin "kehuttu" ja kun omakohtaista kokemusta ei ole niin yleensä kyselemällä jotain selviää.
        Mihin perustat väitteesi että Hesassa on paremmat silmäkirurgit ? ( Itellä sama matka Tkuun tai Hkiin joten ...)

• ....

Maaseudulla?! Kyllä niitä huonoja silmäkirurgeja löytyy sieltä kehien sisäpuoleltakin, epäilen, että vielä enemmän kun muualta maasta. Mihinkähän perustat tuon järjettömän väitteesi? Tietääkseni Tampereelle toimii eräs lääkäri, joka on tehnyt Suomessa eniten laserleikkauksia. Hänen yhtiökumppaninsa Kuopiossa on myös erittäin kokenut, yksi kokeneimmista. Tämä kuopiolainen leikkasi minun silmät ja tulos on täydellinen.

• marsu

Hei!

Mulla Minna leikkasi -5 noin vuosi sitten. Erittäin tyytyväinen palveluun ja ammattitaitoon. Kävin pitkät keskustelut hänen kanssaan ennen operaatiota, jossa hän tarkasti selitti mm. kaikki riskit. Ystäväni kävi halvemman hinnan perusteella Tampereella prk:ssa, eikä edes tavannut lääkäriä ennen leikkaussalia. Kaiken huipuksi leikkauksen jälkeen laitettiin terapeuttinen piilari nurinpäin toiseen silmään, josta se sitten putosi hänen lähdettyään takaisin Turkuun. Ne, jotak lääkäreitä todella tuntevat, tietävät että S-L on ollut mm. laatimassa alalle käypä hoito -suositukset, joten mistään kokemattomasta henkilöstä ei todellakaan ole kyse. Kuinka moni leikkauksessa ollut on muuten saanut lääkärinsä kotinumeron sitä varten, jos tulee vaikka illalla tai vkonloppuna jotain mieltä askarruttavaa ;D

Eipä juuri vastauksia kysymyksiisi, mutta lääkäriä voin suositella lämpimästi!

• Anonyymi

Minna Sandberg on osoittautunut huijariksi 18.1.24 Hesarissa olevan jutun mukaan.

• Anonyymi

Onkohan Minna Sandberg nykyään sinkku, kun toinen sukunimi poistunut? Hän on ollut yliostossa jo ennen kuin olen edes syntynyt. Erittäin kaunis Madame, mistähän kannattaisi kysyä

• Anonyymi

Olen Sandbergin yksi ensimmäiseksi leikanneita potilaita. Leikkaus onnistui täydellisesti ja silmäni toimineet. Jälkitarkastuksessa hän kertoi mahdollisesta glaukooman alusta ja määräsi lääkityksen. Lopetin lääkityksen, kun se ei mitään vaikuttanut. Jälkeenpäin kuulin turhista hänen määrääämistään lääkemääräylksistään.
      Turkulainen Sandbergin potilas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3441
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1680
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe