pelailen tuota kyseistä peliä ja olen kohdassa missä mennään kylään joka on ympäröity puu aidalla ja kaksi vartiotornia joissa on laser tähtäimellä varustetut kiväärit olen tappanut kaikki vartijat ja pitäisi löytää joku luola vai mitä en pääse mihinkään sieltä leiristä ja olen yrittänyt vaikka mitä. Auttakaa minua
Splinter Cell/Pandora Tomorrow APUVA
6
828
Vastaukset
- hulu3
siinä lähellä konekivääriä.
- Kuukson poika
Sori,taidan olla aika tyhmä mut en löytänyt mitään siitä jos tarkoitit sitä konekivääriä mikä pitää sammuttaa lisää apuja oon jumissa kiitos
- hulu3
Kuukson poika kirjoitti:
Sori,taidan olla aika tyhmä mut en löytänyt mitään siitä jos tarkoitit sitä konekivääriä mikä pitää sammuttaa lisää apuja oon jumissa kiitos
hyppäät sen kuistin yli miss on se konekivääri melko suoraan siitä kivääristä,katso lämpölaseilla,yölaseilla.ne voi autta.
- Kuuson poika
en löydä kyseistä paikka ja mikä siinä pitää olla oon etsinyt joka nurkan mut mikään ei auta tarvii vissii lopettaa tää peli tältä osin tähän vai pystyykö joku neuvomaan ihan niiku "kädestä pitäen"
- hulu3
onko korkealla jossain seinässä ikkunaa jos on kannattaa hypätä ikkunaa kohti,talon alta menevää tunnelia, putkee missä voi kiivetä,seinän ja talon välistä kujaa (sam painuu seinää vasten.
- hulu3
pystyksä mennä torniin jos pystyt mennä joss siellä olis köyttä niin liuku/kiipeäminen vois auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661