meidän poika on jo 10kk ja ottaa öisin tissiä noin 150 kertaa... eli ei osaa nukahtaa ilman tissiä. en ole tähän mennessä lopettanut yösyöttöjä koska poika on niin huono syömään kiinteitä. Nytkin kun oli kipeänä niin ei syönyt 2,5 viikkoon ollenkaan kiinteitä. voiko lasta huudattaa yön nälässä jos illalla ei suostu syömään puuroa? älyäisiköhän seuraavana iltana syödä? olen vain niin väsynyt, voisin kyllä syöttääkin yhden kerran yössä, mutta kun eihän sellaista varmaan voi opettaa...nyt ainakin aion imettää olohuoneessa ja nukkumaan mennään sänkyyn ilman tissiä...
voiko yösyötön lopettaa
5
685
Vastaukset
- Hei haloo!
Lapsihan on jo 10kk! Ennen vauvat vieroitettiin jo yhdeksänkuisina. Älä suostu ison lapsen hupitutiksi!
- ainakin
lopettaisin jo. En antaisi hysteerisenä huuta, mutta rauhoittelisin muilla tavoin. Kyllä vähän voi tietysti itkeäkin. Mutta kun lapsi on sairas, niin silloin en kyllä alottaisi vieroitusta.
- konenut äitee
Meillä oli just tuollaista ja olisin imettänyt hamaan loppuun asti ja leikin täydellistä äitiä, kunnes poika 5,5kk teki itse tissilakon ja huoli vaan korviketta. Syöttövälit piteni yöllä 4 tuntiin. Jos poikasi ei huoli pulloa, niin koita antaa yöllä korviketta. Hoitajat sanoo, et yöllä ne kyllä juo unen pöperössä. Ja päivisinhän voit imettää. Tsemppiä sulle, tiedän tunteen.
- mhhmh
2,5 vkoa on pirun pitkä aika olla syömättä kiinteitä tuossa iässä!!! Ei ihme jos on jatkuvasti tissillä yölläkin. Sinuna lähtisin ensin parantamaan kiinteiden syöntiä (en tosin tiedä miten...) ja todennäköisesti yötkin rauhottuisivat sitä kautta...
- Uinuli
Itsellä vähän sama tilanne kuin aloittajalla ja voin sanoa, että pirun helppo se on antaa ohjeita kun ei ole itse tilanteessa. Jos ei syö kiinteitä kuin väkisin suu auki vääntämällä, niin minkäs teet. Ja jos yöt on yöstä toiseen täysin hulabaloota ja et saa itse nukuttua lainkaan ja silti päivät pitäisi jaksaa, niin jumankauta tissin tungen mieluummin suuhun!Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780