Matkustan Marokkoon mieheni kanssa 14.12 ja sairastan keliakiaa ja en voi syödä pippureita, kuinka tulen juttuun ?
Marokkoon
3
874
Vastaukset
Tulipa vähän vaikea kysymys.Kyllähän siellä pippuriakin käytetään ainakin tagine-pataruuissa. Uskoisin kyllä, että pienellä vaivalla siellä ruokailu onnistuu ilman pippuriakin.Asiasta pitää vaan puhua ravintolassa. En nyt oikein tiedä näistä ruuanlaiton saloista, mutta löytyyhän sieltä kalaruokia, salaatteja, ja tagine pataruuankin varmasti saa ilman pippuria kunhan ponnekkaasti sanoo siitä tilausta tehtäessä.Tilaus saattaa tällöin hieman kestää. Oikein hyvää matkaa.
- inni
Kiitos Kaleville vastauksesta. Pärjääkö ravintoloissa englannin kielellä, tuo ranska ja arabia eivät kylläonnistu?
inni kirjoitti:
Kiitos Kaleville vastauksesta. Pärjääkö ravintoloissa englannin kielellä, tuo ranska ja arabia eivät kylläonnistu?
Kyllä siellä pärjää vaikka englantia ei niin kovin runsaasti hallita. Hyvin monessa ravintolassa on myös menu suomenkielellä (toisinaan hyvin kummallinen, mutta ymmärrettävä).Edelleen oikein hyvää matkaa, ja nauttikaa myös marokkolaisen keittiön tarjoamista ruuista. Älkää unohtako myös kahviliuden leivonnaisia.Kalevi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136