mistä suomalaiselta sivulta tai mistä kaupast vois ostaa duncan flying panda jojoja?!?!?!?! AUTTAKAA!!!!
Vastaukset 3
- yo-yo
Suomessa ei pahemmin myydä jojoja. Puhun nyt kuulalaakeroiduista, kilpatason välineistä mutta sen varmaan tiesitkin. Olen itse nähnyt useissa Prismoissa, parissa Citymarketissa sekä yksittäisissä lelukaupoissa Duncanin Freehand 2:ia. Erittäin toimiva perusmalli, joka mielestäni on flying pandaa parempi. FH2 on paljon kapeampi, joten offstring kikkailu vaikeutuu ainakin alussa.
Laita uutta viestiä, jos kiinnostuit. Viestisi on näköjään hieman vanha mutta toivottavasti autoin. Jos halut kysyä aiheesta jotain muuta olen käytettävissäsi. - jojo
mee www.euro-yo.com osotteeseen sielt saat halval kaikenlaisii jojo yoyojam, duncan hubstackei
- Palle Ramsted
Jokunen D uncan -jojomalli löytyy Suomessa myynnistä tuolta:http://www.superkauppa.fi/lelut/ulkoleikkeihin/jojot.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4391918- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664