lähiaikoina tulossa mitään kännyköitä missä ois saman tyyliset näppäimet kun 3230:ssa, kun mä en oikeen tykkää noista nykysten näppäimisä kun ne valikko, c- ja muut napit on siinä sivulla eikä siinä luuri-näppäinten vieressä. Toi n73 ois ihan siisti mut ne numero-napit on vähän niin ja näin.
Onko
3
144
Vastaukset
...uskalla muuttua mukana koska puhelimetkin muuttuu kehityksen takia. Toinen kysymys sitten onkin se että nyky näppäimet ovat liian "ahtaat" ainakin miehille, joilla on kädet luokkaa Aake Kalliala...
- ahvenanmaankeisari
mä meinaankin. Ne numeronäppäimet on niin pienet.
- 6270
ahvenanmaankeisari kirjoitti:
mä meinaankin. Ne numeronäppäimet on niin pienet.
vaikka Nokia 6131 tai 6270(tai samanlaisia kuoriltaan olevia puhelimia)niissä näppäimet toimivat aikamiehenkin sormilla eikä tule hutipainalluksia muodossa kolme kerralla.Näissä omissa malleissa 6131 ja 6270 hyvät näppäimet.Tosin vanhoina hyvinä aikoina oli lankapuhelimessa ne mitoitettu miehen tai naisen sormille(Mut nykyaika on kännyaika,on viellä noissa uusissakinn puhelimissa hyviä näppäimiä.Tosin itse havainnut nuo kynnet näissä puhelimissa missä on aika pienet näppäimet,saa melkein purra luuta asti lyhyiksi ,sitten pienten näppäinten painelu onnistuu,,,nap nap nap ..per....ele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060