lähiaikoina tulossa mitään kännyköitä missä ois saman tyyliset näppäimet kun 3230:ssa, kun mä en oikeen tykkää noista nykysten näppäimisä kun ne valikko, c- ja muut napit on siinä sivulla eikä siinä luuri-näppäinten vieressä. Toi n73 ois ihan siisti mut ne numero-napit on vähän niin ja näin.
Onko
3
147
Vastaukset
...uskalla muuttua mukana koska puhelimetkin muuttuu kehityksen takia. Toinen kysymys sitten onkin se että nyky näppäimet ovat liian "ahtaat" ainakin miehille, joilla on kädet luokkaa Aake Kalliala...
- ahvenanmaankeisari
mä meinaankin. Ne numeronäppäimet on niin pienet.
- 6270
ahvenanmaankeisari kirjoitti:
mä meinaankin. Ne numeronäppäimet on niin pienet.
vaikka Nokia 6131 tai 6270(tai samanlaisia kuoriltaan olevia puhelimia)niissä näppäimet toimivat aikamiehenkin sormilla eikä tule hutipainalluksia muodossa kolme kerralla.Näissä omissa malleissa 6131 ja 6270 hyvät näppäimet.Tosin vanhoina hyvinä aikoina oli lankapuhelimessa ne mitoitettu miehen tai naisen sormille(Mut nykyaika on kännyaika,on viellä noissa uusissakinn puhelimissa hyviä näppäimiä.Tosin itse havainnut nuo kynnet näissä puhelimissa missä on aika pienet näppäimet,saa melkein purra luuta asti lyhyiksi ,sitten pienten näppäinten painelu onnistuu,,,nap nap nap ..per....ele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691