virhearviointi tuli kalliiksi

rakentaja.

onneksi en ortunut talopakettiin vaan tein taloni pitkästä tavarasta ja halvalla

15

3543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakertaja.

tuliko se halvalla tekeminen siis kalliiksi?

• kulu.

näppäimet kun ei kirjoita kaikilla kirjaimilla
        100000 €. on aika halpaa

• kalliiksi

tuli se virhe eli pitkästä tekeminen??

• on simmottii

ja tämmöttii

• laskukone

pitkästä tekemällä tuleva säästö on noin 30 tonnia, mutta et saa sitä naulaliiviä etkä rakentajan kansiota. talopaketissa on puolet aineetonta tavaraa,25% suunnittelua ja loppu 25% on se todellinen sisältö.Että oikein teit ,vaikka kirjotus taitosi on heikko,eihän taloa kirjoittamalla tehdäkkään.

• topias

Sain itse myös lippiksen.

Sen 30 tonnin säästön voit unohtaa 1.5/2 kerroksisissa taloissa. Kukaan ei tee näitä taloja itse, vaan tarvitaan aputyövoimaa. Suurlementistä tehtynä homman voi tehdä täysin yksinään.

• rakentajan eukko
        topias kirjoitti:

Sain itse myös lippiksen.

Sen 30 tonnin säästön voit unohtaa 1.5/2 kerroksisissa taloissa. Kukaan ei tee näitä taloja itse, vaan tarvitaan aputyövoimaa. Suurlementistä tehtynä homman voi tehdä täysin yksinään.

Meillä rakennetaan aivan yksin, eli mies rakentaa, minä mukana minkä ehdin ja mnkä osaan.. talo 200 neliötä kaksi kerrosta,rinnemalli,eka kerros harkoista toinen puusta eli pitkästä tehdään..Ainoat talkoot olleet kun kattopellit nostettiin..ja kaikki loputkin meinataan tehdä yksin/kaksin myös sähkö ja putkityöt...

• selkäväärä
        rakentajan eukko kirjoitti:

Meillä rakennetaan aivan yksin, eli mies rakentaa, minä mukana minkä ehdin ja mnkä osaan.. talo 200 neliötä kaksi kerrosta,rinnemalli,eka kerros harkoista toinen puusta eli pitkästä tehdään..Ainoat talkoot olleet kun kattopellit nostettiin..ja kaikki loputkin meinataan tehdä yksin/kaksin myös sähkö ja putkityöt...

Aika hyvä tuo "mies rakentaa ja minä mukana"
        Mee nyt sinne raksalle kattoon mitä se touhuaa äläkä täällä roiku!

Meillä eukko hoiti tenavia, nyt se kattoo iltaisin töllöä...

• kanssasi .
        selkäväärä kirjoitti:

aivan samaa mieltä

• Jore-Elvis
        selkäväärä kirjoitti:

Ite istuskelen ehtoisin baarissa katsomassa fudista. Mukulat on mummolla. Sitten kun eukko on saanut kämpän valmiiksi, sisustan sinne oman Canal -huoneen jääkaappeineen (olutta!) päivineen.
        Pitkästä tuo eukko näyttäisi bygäävän. Ostin sille naulaliivin, kun ei sitä pakettia otettu. Kelpo eukko mulla!

• pasiharri
        Jore-Elvis kirjoitti:

Ite istuskelen ehtoisin baarissa katsomassa fudista. Mukulat on mummolla. Sitten kun eukko on saanut kämpän valmiiksi, sisustan sinne oman Canal -huoneen jääkaappeineen (olutta!) päivineen.
        Pitkästä tuo eukko näyttäisi bygäävän. Ostin sille naulaliivin, kun ei sitä pakettia otettu. Kelpo eukko mulla!

paras keskustelu tällä palstalla. Meilläkin vaimo tykkäisi pitkästä tavarasta.. ja saa kuulemma halvalla

• on käynyt

noin. sain tosi halvalla

• heehhheh

tää oli hyvä vedätys

• on.
        heehhheh kirjoitti:

tää oli hyvä vedätys

munkin mielestä

• hoitaja
        heehhheh kirjoitti:

tää oli hyvä vedätys

vapaalla vanha hoh hoh heh heh miehenkuvatus, ei auttanut täsmälääkitys. Jospa älyät nyt itse nauttia Vihtavuoren vitamiinit suoraan suuhun, kahdesta putkesta yhtäaikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe