du är idioten!

Nimetön

Jag hatar människar vem Bor i Åland.Jag tycker bara finlandska. Svenstalandefinländare är idioten också. Varför Åland människar tycker inte att Åland är i Finland? Jag hatar svenska och sveride !!!!!!!

12

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skäribo

on suorastaan mykistävää luokkaa, mutta annanpa sinulle vastauksen yhteen kysymyksistäsi. Miksi Ahvenanmaa kuuluu Suomeen? Jos tiedät mitään maantieteestä, niin ymmärrät karttaa katsomalla, että lounaissaaristo Ahvenanmaata myöten on jatkumoa Suomen mantereelle. Lounaissaariston salpausselät jatkuvat yhtenäisenä linjana Ahvenanmaalle saakka.

Pahat ruotsalaiset yrittivät huijata, ja poistivat Kansainliitolle antamastaan kartasta lounnaissaariston kokonaan. Koska Ahvenanmaa on lähempänä Ruotsin kuin Suomen mannerta, oli Kansainliitto jo luovuttamassa Ahvenanmaata Ruotsille. Vaan sitten löytyikin aito kartta, ja Suomi "sai" Ahvenanmaan.

Mistä kaikki tuo viha? Montako ahvenanmaalaista tunnet?

• tittare

Och i Vanda bor bara vandaler.

• css

täytyy yhtyä aiempaan kirjoitukseen "kielitaitosi"... varsinkin siihen kysymykseen "monta ahvenanmaalaista tunnet". Omien kokemuksien pohjalta voin sanoa, että mukavempaa, vieraanvaraisempaa ja ystävällisempää porukkaa saa etsiä suomesta suurennuslasin avulla!!!
      tällaiset asennevammat ovat ihan käsittämättömiä!

• Kan finska

Lag och ordning i Åland.

• jason-blue

Saitko kutosen kokeesta? Vai mistä moinen viha? Ennakkoluuloista?

• 4 vain

Mä tykkään niin pirusti sverides.

• on ne

Ruattalaisia,niin sanottua parempaa väkeä.

• Rynkyttäjä

Meille kerrotiin koulussa, että suomenruotsalaiset ovat onnelisempia -> terveempiä, kuin "tavalliset" suomalaiset. Tämä johtuu siitä, koska suom.ruotsalaiset tuntevat paremmin kuuluvansa johonki ryhmään ja tämän takia he toimivat enemmän yhdessä, saavat ystäviä josta ovat sitten onnelisia.

Oli ehkä vähän epämääräistä tekstiä, mutta jotain tällaista meille selitettiin.

• Idioten
        Rynkyttäjä kirjoitti:

Meille kerrotiin koulussa, että suomenruotsalaiset ovat onnelisempia -> terveempiä, kuin "tavalliset" suomalaiset. Tämä johtuu siitä, koska suom.ruotsalaiset tuntevat paremmin kuuluvansa johonki ryhmään ja tämän takia he toimivat enemmän yhdessä, saavat ystäviä josta ovat sitten onnelisia.

Oli ehkä vähän epämääräistä tekstiä, mutta jotain tällaista meille selitettiin.

Kaikki mitä kirjoitat on totta kuin pieru.

• Idioten

Minä pidän aina sveride naisista niin pirusti.

• Hmmm........

Yksikään Ahvenanmaalainen ei tainnut viitsiä vastaamaan tuohon sinun hengen tuotokseen.

• Oktoni

Mieti vähän senkin pönttöpää.
      "Varför Åland människar tycker inte att Åland är i Finland?" Miten Ahvenanmaa voisi olla Suomessa. Opettele ensin ruotsinkieltä ennenkuin auot päätäsi, senkin idiotti, tyypillinen suomenkielinen yksinkertainen turvejussi vai oletko joku ähläm sähläm ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      110
      1323
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      39
      1147
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      46
      974
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      888
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      47
      742
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      80
      737
    7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      708
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      703
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      636
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59