Lähettää suomi24:lle viestejä 200kpl päivässä,aloittaa aamulla seitsemän jälkeen ja lopettaa illalla kymmenen aikaan.
Ja kun sitä on jatkunut jo 5 vuotta.
Yhteensä 365000 viestiä.
Suomi24 voi olla ylpeä hänestä.
Millainen ihminen?
15
1073
Vastaukset
- Angels
kyllä sinunkin maailmasi on todella pienestä kiinni.
Jaksat kyttäillä montako viestiä,me täällä kirjoitellaan.
mene hyvä ihminen itseesi,unohda laskut ja ala elämään. - lemnaminor
Onko sillä väliä.. Mikä sinä olet tuomitsemaan toista? Se on eri asia, jos ystävänä haluat jotakuta lähestyä.
Tapailin noin viisi vuotta sitten miestä, joka liikkui paljonkin keskustelupalstoilla. Ei se tehnyt häntä yhtään huonommaksi ihmisenä. Yksi neljästä miehestä, joista olen todella välittänyt.
Jokaisen yksityisasia. Jätä rauhaan. Keskity omaan elämääsi :). taaplaa tyylillään...=))))
Niin paljon kuin on erilaisia ihmisiä, niin paljon erilaisia tapoja elää. Sallikaamme toisillemme elää tavallamme...=))))- immeinen
joka ei ehkä:
-pysty muunlaiseen kommunikaatioon ihmisten kanssa
-tekee sellaista työtä joka antaa mahdollisuuden kanssakäymiseen netin kautta kuten yksitoikkoinen valvomotyö.
-Työttömyys tai sairaus jonka takia ei pääse tai ei voi ( ei ole varaa) lähteä kotoa.....
Syitä on paljon samoin kun kysymykseen kuka viitsii tehdä tageja junien kylkeen, varsinkaan kun ei voi laittaa nimeään siihen.
Netti on vain nykyaikainen tapa kommunikaatioon, joskus on tietysti addikteja kuten oli aikoinaan puhelinkin , silloin kun puheluista maksettiin vain kappalemääristä ei käytetystä ajasta , mutsi kulutti aikaansa luurissa tuntikausia, tänään hän käyttää nettiä ( 70 vee) . Suon kyllä tämän mahdollisuuden jos viestit ovat lain ja järjestyksen ja säntöjen mukaisia. Olemmehan mekin täällä, sinä ja minä, normaalit perheelliset paheettomet aikuiset. - Mysteriet
Vaikuttaa reaalielämässään hyvin yksinäiseltä ihmiseltä...
Jokin seikka elämässään mahdollistaa sen, että voi viettää aikaansa keskustelupalstoilla niinkin paljon, ehkä liikuntarajoitteisuus...
Voi olla että jokin muukin syy estää viettämästä normaalia, sosiaalista elämää - kuitenkin on löytänyt kanavan, jossa voi olla oikeiden ihmisten kanssa aktiivisessa vuorovaikutuksessa, vaikka paras väylä ei tämä virtuaalimaailma siihen olekaan :P
Lienet seurannut hänen kirjoitteluaan, sikäli kun hän on oikeasti olemassa, eikä vain esimerkin vuoksi keksitty tapaus, ja olet ehkä miettinyt itsekin, millainen sellainen ihminen olisi...
Kurkkaa hetki omaa pailikuvaasi - kertoisiko sieltä jokin vastauksen... edes syitä sellaiselle =)- lemnaminor
Leimaaminen tuntuu aina pahalta :(. Läheisten auttaminen ei :).
- Tok-Fia
minäkin olen istunut tässä melkein koko päivän. Olenko mä nyt ihan hirrrveee?..tämä on mulle halpa huvi ja haluan keskustella mukavien ihmisten kanssa.
- Rollerska
Jokainen voipi kommunikoida ihmisten kanssa, siten miten parhaaksi katsoo, ja tilanteeseensa soveltuu:) Tämä suomi24 on yksi niistä tavoista:)
Itsekin nyt henkilökohtaisesti tässä kirjoittelen...enkä niin epänormaaliksi itseäni koe...peilistäkin ihan normaali ihminen katsoi takaisin:) On positiivista, että ihmiset voivat vaihtaa toisten kanssa ajatuksia erilaisilla tavoilla:) - tuffe
niin mikäs siinä? Antaa kirjoittaa vaikka 3000 viestiä päivässä..
Millainen ihminen Utelias on, joka piikittelee tuolla tavalla? - retros
joka on huomannut,miten loistava ja erikoinen tapa täällä on jutella.Aikaa vie elämästä ehkä yhtäkauan kuin pölyjen pyyhintä wanhoista walokuvista,joissa ei tunnistettavia hahmoja edes ole;)
- kotimies
Tämmöinen henkilö on erittäin tiedonhaluinen ei ollenkaan utelias,vaan yrittää pysyä asioiden tasalla.
- mamma sacoli
tääkin ottaa kantaa..mutta en nyt saralla viestillä.. vaan noin 5:lläkin päivä.Riippuu asioista tietysti.Siinnä töissä kävästävä 8h välillä.Olen ahkera ottamaan kantaa , myös lehtiin jne ja koskaan ei ole pahaa palutetta tullut.Ne kannan ottoni ovat on otettu vastaan hyvin.Tässä maailmassa on paljon parannettavaa..toinen asia onkin saadaanko näin maailmaa parannettua??ihmisten pitäs*seisoo ihmisen takana monessa*mutta miten käy..hyvän asian puolesta on vaan muutama rohkee sit mukana..ei sen niin pidä mennä.....
- blackwomans
Jollekkin tämä voi lohdun antaa.
Hyviä ystäviä täälläkin tapaa,
vielä on sana onneksi vapaa.
Joskus voi juttu todella luistaa,
netti ystäviä kun muistaa.
Päänsärkyä siitä saa,
jos turhasta valittaa.
ihmisiä me ollaan jokainen omalla tavallaan,
toinen toisiamme kunnioitetaan vuorollaan.
Ei näistä jutuista pidä kenenkään suuttua,
katkeroitua tai kyyniseksi muuttua.
Tule sinäkin joukkon mukaan,
sinustakin pidetään huolta parhaamme mukaan.
välillä jos on mielesi musta,
voit täältäkin saada huojennusta.
Kuitenkin ollaan frendejä kaikki.
parannetaan maailmaa kuten Jussi ja maikki.
se joka aidosti toisesta välittää,
tahtoo toiselle hyvää,
kantaa myös live elämässään
sydänmessään kultajyvää.
Hyvä on se meidän jokaisen muistaa,
paremminkin juttu täälläkin luistaa:)) - TIIKERI62
arvata niin veikkaisin,
että erittäin yksinäinen ihminen.
toinen vaihtoehto olisi,
aviopari jonka puhevälit, eivät ole kunnossa? :=D
mitä itse veikkaisit. #MURR# - mahdollisesti.
..lottovoittaja,joka haluaa elää selkä ja hartiakivuissa.ainakin ainekset ovat kasassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070