hei tää auttaa

suruu kannattaa aina juoda :) varma lääke, jos pelkkä alkoholi näin auttaa ni mitenkähän sit huumeet toimis.. hamppuhan ei ees oo vaarallista vai kuis? No joo tulipa turha viesti...

9

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

Periaate on että jos käytetään päihteitä niin vain alkoholia ja tupakkaa sillä huumeet on selkärangattomille nilviäisille

• Mä vaa sain just loistoidean että miksei sitten huumeita, ku ajattelet nyt vaikka esim hamppu, ni eihän se oo puolikkaa niin vaarallista ku tupakka, joetn miks tupakka on laillista ja hamppukasvit on kielletty..

• ...
        Tassu89 kirjoitti:

Mä vaa sain just loistoidean että miksei sitten huumeita, ku ajattelet nyt vaikka esim hamppu, ni eihän se oo puolikkaa niin vaarallista ku tupakka, joetn miks tupakka on laillista ja hamppukasvit on kielletty..

No vittu tykitä raukka sitte vaikka suoraa suonee jos se muka saa sinut paremmalle mielelle!

Alakaa pikkuhiliaa kuule pänniin tuo narina! On täälä muillaki ongelmia saatana. Täälä joku muuki näyttää apinan perseeltä lainatakseni aikasempia sanojas, mutta mää en narise (usein) vaikka syytä kyllä löytys. Ja luonteelta oon vielä ujo ja kuulemma jonkusortin narsisti tai muu vittupää ja on kuulemma hyvä etten saa ikinä muodostettua minkäällaista muuta yhteyttä tyttöön kuin sääliyhteyden ja senki vaan kusipääkaverini avulla! Että ruvetaan vaan vertailehen kokemuksia tai vaikka kuviaki sillä mää en usko että näytät miltään apinan perseeltä, kun taas allekirjoittanut näyttää!

Ystävällisin ja Rakastavin terveisin Kohtalotoveri

• JJK90
        ... kirjoitti:

No vittu tykitä raukka sitte vaikka suoraa suonee jos se muka saa sinut paremmalle mielelle!

Alakaa pikkuhiliaa kuule pänniin tuo narina! On täälä muillaki ongelmia saatana. Täälä joku muuki näyttää apinan perseeltä lainatakseni aikasempia sanojas, mutta mää en narise (usein) vaikka syytä kyllä löytys. Ja luonteelta oon vielä ujo ja kuulemma jonkusortin narsisti tai muu vittupää ja on kuulemma hyvä etten saa ikinä muodostettua minkäällaista muuta yhteyttä tyttöön kuin sääliyhteyden ja senki vaan kusipääkaverini avulla! Että ruvetaan vaan vertailehen kokemuksia tai vaikka kuviaki sillä mää en usko että näytät miltään apinan perseeltä, kun taas allekirjoittanut näyttää!

Ystävällisin ja Rakastavin terveisin Kohtalotoveri

..........kommenttiin,minä marisin tällä palstalla samaan malliin syyskuun puolessavälissä ja seuraus oli tämä,ja ihan aiheesta

Että koitin kyllä varoittaa Tassu!!!

• heittää paskamainen kommentti
        JJK90 kirjoitti:

..........kommenttiin,minä marisin tällä palstalla samaan malliin syyskuun puolessavälissä ja seuraus oli tämä,ja ihan aiheesta

Että koitin kyllä varoittaa Tassu!!!

mutta taidan jättää väliin koska Tassu alkaa kohta sekoamaan ja tekisi vielä mitä ehdottaisin o.0

Tassu, hanki ammattiapua 0.0

• Oon pahoillani tosta viiimisestä, pitäs pysyy vaa poissa koneelta jos ottaa yhtää mitää.... En mä tajuu mitä mä taas oon menny selittelemää. Anteeks viel. Huomaan että mua ei tääl kaivata enää ni koitan sit vierottaa itteni tästä palstasta, vaikeeta se voi olla näitten vuosien jälkee :d

• .....

Mutta kuulostat masentuneelta ja olisi hyvä että hankit apua ennenkuin teet mitään tyhmää :(

• Pilvipuhuri

Joo juomista on sydänsuruihin koetettu ja hyväks todettu. Mut juomiseen se kans saakin sit jäädä

• nmp

hammpu on ihan jees. en ymmärrä miksi se ei ole suomessa viellä ns: laillista. vaikka useimmissa euroopan maissa hampun hallussapito ja käyttö yksityiseen tarkoitukseen on sallittua. muihin "huumeisiin" en edes voisi kuvitella koskevani hamppu vielä menee. mutta pillerit ja suonensisäiset kannattaa jättää kokeilematta :)
      * pidetään peukkuja pystyssä jotta suomen hallitus vielä tajuaisi puhdistaa kannabiksen maineen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe