suruu kannattaa aina juoda :) varma lääke, jos pelkkä alkoholi näin auttaa ni mitenkähän sit huumeet toimis.. hamppuhan ei ees oo vaarallista vai kuis? No joo tulipa turha viesti...
hei tää auttaa
9
796
Vastaukset
- JJK90
Periaate on että jos käytetään päihteitä niin vain alkoholia ja tupakkaa sillä huumeet on selkärangattomille nilviäisille
Mä vaa sain just loistoidean että miksei sitten huumeita, ku ajattelet nyt vaikka esim hamppu, ni eihän se oo puolikkaa niin vaarallista ku tupakka, joetn miks tupakka on laillista ja hamppukasvit on kielletty..
- ...
Tassu89 kirjoitti:
Mä vaa sain just loistoidean että miksei sitten huumeita, ku ajattelet nyt vaikka esim hamppu, ni eihän se oo puolikkaa niin vaarallista ku tupakka, joetn miks tupakka on laillista ja hamppukasvit on kielletty..
No vittu tykitä raukka sitte vaikka suoraa suonee jos se muka saa sinut paremmalle mielelle!
Alakaa pikkuhiliaa kuule pänniin tuo narina! On täälä muillaki ongelmia saatana. Täälä joku muuki näyttää apinan perseeltä lainatakseni aikasempia sanojas, mutta mää en narise (usein) vaikka syytä kyllä löytys. Ja luonteelta oon vielä ujo ja kuulemma jonkusortin narsisti tai muu vittupää ja on kuulemma hyvä etten saa ikinä muodostettua minkäällaista muuta yhteyttä tyttöön kuin sääliyhteyden ja senki vaan kusipääkaverini avulla! Että ruvetaan vaan vertailehen kokemuksia tai vaikka kuviaki sillä mää en usko että näytät miltään apinan perseeltä, kun taas allekirjoittanut näyttää!
Ystävällisin ja Rakastavin terveisin Kohtalotoveri - JJK90
... kirjoitti:
No vittu tykitä raukka sitte vaikka suoraa suonee jos se muka saa sinut paremmalle mielelle!
Alakaa pikkuhiliaa kuule pänniin tuo narina! On täälä muillaki ongelmia saatana. Täälä joku muuki näyttää apinan perseeltä lainatakseni aikasempia sanojas, mutta mää en narise (usein) vaikka syytä kyllä löytys. Ja luonteelta oon vielä ujo ja kuulemma jonkusortin narsisti tai muu vittupää ja on kuulemma hyvä etten saa ikinä muodostettua minkäällaista muuta yhteyttä tyttöön kuin sääliyhteyden ja senki vaan kusipääkaverini avulla! Että ruvetaan vaan vertailehen kokemuksia tai vaikka kuviaki sillä mää en usko että näytät miltään apinan perseeltä, kun taas allekirjoittanut näyttää!
Ystävällisin ja Rakastavin terveisin Kohtalotoveri..........kommenttiin,minä marisin tällä palstalla samaan malliin syyskuun puolessavälissä ja seuraus oli tämä,ja ihan aiheesta
Että koitin kyllä varoittaa Tassu!!! - heittää paskamainen kommentti
JJK90 kirjoitti:
..........kommenttiin,minä marisin tällä palstalla samaan malliin syyskuun puolessavälissä ja seuraus oli tämä,ja ihan aiheesta
Että koitin kyllä varoittaa Tassu!!!mutta taidan jättää väliin koska Tassu alkaa kohta sekoamaan ja tekisi vielä mitä ehdottaisin o.0
Tassu, hanki ammattiapua 0.0
Oon pahoillani tosta viiimisestä, pitäs pysyy vaa poissa koneelta jos ottaa yhtää mitää.... En mä tajuu mitä mä taas oon menny selittelemää. Anteeks viel. Huomaan että mua ei tääl kaivata enää ni koitan sit vierottaa itteni tästä palstasta, vaikeeta se voi olla näitten vuosien jälkee :d
- .....
Mutta kuulostat masentuneelta ja olisi hyvä että hankit apua ennenkuin teet mitään tyhmää :(
- Pilvipuhuri
Joo juomista on sydänsuruihin koetettu ja hyväks todettu. Mut juomiseen se kans saakin sit jäädä
- nmp
hammpu on ihan jees. en ymmärrä miksi se ei ole suomessa viellä ns: laillista. vaikka useimmissa euroopan maissa hampun hallussapito ja käyttö yksityiseen tarkoitukseen on sallittua. muihin "huumeisiin" en edes voisi kuvitella koskevani hamppu vielä menee. mutta pillerit ja suonensisäiset kannattaa jättää kokeilematta :)
* pidetään peukkuja pystyssä jotta suomen hallitus vielä tajuaisi puhdistaa kannabiksen maineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864