Seurakunta papille!

Muutamia kertoja ääntäsi ku...

Keuruun seurakunnan nuorelle "paimenelle!"
Emme me vanhat niin kuuroja ole ,että teidän tarvitsee huutaa ,että äänenne ihan sortuu.Rukous oli kuin sotilaille..huutoa!Hieman lempeyttä ääneenne Kiitos!

3

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bulsux

Olen samaa mieltä ,että nuori "papitar "on vain niin touhukas ja rakastaa omaa kuuluvaa ääntään.Hyvähän on ,että mummot kuulee ,vaan vähenpikin huuto todella riittäisi ja sana menisi perille.

• te siitä

Annalle sanoa. Vai lukeekohan hän tätä palstaa? Luulen, että suurin osa seurakunnasta on sitä mieltä, että hyvä että on kerrankin tarpeeksi selväsanainen pappi.

• tulee tietää

minne asti ääni kuuluu!
      Ehkä hänen olisi hyvä ryhtyä naissotilaspapiksi Rovajärven tykistöammuntoihin, niin kuultaisiin Helsinkiin saakka valittua ja julistettua Sanaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      36
      1746
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      798
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      68
      757
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      720
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      599
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      570
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      14
      538
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      138
      445
    10. Porukkaa ku pipoa

Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      27
      426
    Aihe