Tästä hienosta,
runopalstasta,
on tullut iloiseen,
mieleeni,
ikäviä piirteitä,
täällä näkyy viihtyvän,
liian usein ihmisiä,
joille toisen pilkka,
on oman tyhmyyden ilmaisu,
ihmettelen todella teitä,
jotka ehdoin tahdoin,
munaatte ja todistatte,
että täälläkin,
hienolla runoareenalla,
asuu tämä,
teidänlaisten,
älykkörakastajien,
yksinäinen tyhmyyden,
todellinen nero porukka?
Tästä runopalstasta
11
2034
Vastaukset
- sivusta seurannut
että itse runot ovat sivuseikka, kunhan saa vain valita jonkun uhrikseen ja hyökätä oikealta ja vasemmalta, toinen juttu on ettei samalla nikillä saa liian usein kirjoittaa, se pistää joidenkin silmään ja senvuoksi monet käyttävätkin eri nickejä. Ei tämä tunnu enää rakkausrunopalstalta vaan kateuden taistelutantereelta.
- ihmettelen todella
On se niin harmi, että aina löytyy joku omaan elämäänsä pettynyt henkilö joka yrittää omalla epätoivoisella tavalla pönkittää omaa rikkinäistä oloaan toisia pilkkaamalla vaikka itse on niin huonossa kunnossa, toisaalta voiko tuollaista henkilöä moittia, ei oikeastaan voi, vaan toivoa hänelle rakkautta, sillä sitähän hän ei ole saanut kokea kovinkaan paljon elämänsä aikana.
- Lillem
ihmettelen todella kirjoitti:
On se niin harmi, että aina löytyy joku omaan elämäänsä pettynyt henkilö joka yrittää omalla epätoivoisella tavalla pönkittää omaa rikkinäistä oloaan toisia pilkkaamalla vaikka itse on niin huonossa kunnossa, toisaalta voiko tuollaista henkilöä moittia, ei oikeastaan voi, vaan toivoa hänelle rakkautta, sillä sitähän hän ei ole saanut kokea kovinkaan paljon elämänsä aikana.
Sanoitpa hyvin, juuri näinhän se on, eli toivotaan heille rakkautta ja välittämistä elämäänsä.
- on sääli..
ihmettelen todella kirjoitti:
On se niin harmi, että aina löytyy joku omaan elämäänsä pettynyt henkilö joka yrittää omalla epätoivoisella tavalla pönkittää omaa rikkinäistä oloaan toisia pilkkaamalla vaikka itse on niin huonossa kunnossa, toisaalta voiko tuollaista henkilöä moittia, ei oikeastaan voi, vaan toivoa hänelle rakkautta, sillä sitähän hän ei ole saanut kokea kovinkaan paljon elämänsä aikana.
jos palstasta tulee
vain muutaman ihmisen
kosiskelupalsta tai
itse/omakehu - kehujen
kalastelupalsta - puolin
toisin samoja latteuksia
päivittäin suoltaen.
Ei hyvä. - ihmettelen todella
on sääli.. kirjoitti:
jos palstasta tulee
vain muutaman ihmisen
kosiskelupalsta tai
itse/omakehu - kehujen
kalastelupalsta - puolin
toisin samoja latteuksia
päivittäin suoltaen.
Ei hyvä.Totta puhut,
pitäs olla sellainen,
positiivinen keskitie joka jutussa,
omalla tavalla erikoinen,
mutta ei liian omaan menevä,
sillä äänten kalastelu ja
omakehu kuuluu "vitsi"
politiikkaan vaikkakin on totta politiikassa,
eli sopivasti kehuja "vitsi"
toisaalta oikeastaan näinhän se on.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...voi
sanoi PikkuMyy
Tällekkin palstalle tulee
jästejä, jotka
tietävät kaiken paremmin
kuin me
Voi voi
sanoi Nalle Puhhuijaa
antaisivat ne paremmat ihmiset
meidänki kirjottaa
vaikka runoja - *lainaaja*
Tyhjästä tulen, ja tyhjyyteen menen,
miksi, miksiköhän mä sellaista teen?
Noo, koska olen runoilija.
Runoilija, ah,
kaiken partaalla aina,
sanan säilä säkenöiden,
eikä horisontti koskaan seesteinen.
Sydämessä lakkaamatta viuhuu,
rakkaus tai kriitikkojen huudot.
Siis mikä on runoilijan tehtävä?
Noo, osa rakastaa, osa vihaa,
kaikki kuitenkin kulkevat,
hatussaan sulka, itseään paossa,
maailmanpalo sydämessä.
Sellaistahan se,
ja niin pitääkin olla!:)
Vielä tiedoksi, että melekein kaikki lauseet on poimittu Jarkko Laineen runosta Runoilija, kun tuntuivat jotenkin sopivalta illan teemaan.
HYV*YÖTÄ,
t. ~..~ - baskeri
Kovin näyttää tämän palstan pahimpiakin irvistelijöitä /arvostelijoita kuitenkin kiinnostavan kun jaksetaan oikein pahastumisen voimalla kirjoittaa lokakirjoituksia tänne.
Mieleeni jäi vanhan opettajani sanat kritiikistä ja arvostelemisesta yleensä:"On helppoa haukkua ja mollata asioita mutta paljon vaikeampaa onkin luoda sitten se parempi vaihtoehto."
Monesti kritiikin ja mielipiteen eroa on vaikea havaita.
Toiset vain pitävät erilaisista runoista kuin toiset.
Vaikka "kannustava kritiikki"kuulostaa kliseeltä
kyllä sitäkin on."Virheistä" voi sanoa nätistikin olematta ilkeä.
Jos joku kirjoittaa pitävänsä jonkun toisen
runoista ja ilmaisee sen kehumalla niitä,niin onko se jotenkin vähempiarvoista kuin niiden ruotiminen vereslihaan asti.
koska tämä on kaikille avoin palsta joukkoon mahtuu niin yli-kuin alilyöntejäkin ja kaikenlaista muuta "asiattomuutta"mutta pääosassa kannattaisi pitää kaikenlaisten rakkausrunojen kirjoitus ja niiden pohdinta.
t ;) baskeri- Ceffi
Palsta kiinnostaa myös siksi kun nimi on:
rakkausrunopalsta =)
Monesti just vanhojen opettajimme viisaudet
kantavat läpi elämän, jos ne ovat rakentavasti sanottu.
Minunkin matikanope on jäänyt mieleeni
kun en ollut tunnilla hiljaa niin hän heitti
liidulla kohti ja se osuikin suoraan otsaani
ja varmaan arvaat, että tuo tapaus on jäänyt mieleeni ;) - baskeri
Ceffi kirjoitti:
Palsta kiinnostaa myös siksi kun nimi on:
rakkausrunopalsta =)
Monesti just vanhojen opettajimme viisaudet
kantavat läpi elämän, jos ne ovat rakentavasti sanottu.
Minunkin matikanope on jäänyt mieleeni
kun en ollut tunnilla hiljaa niin hän heitti
liidulla kohti ja se osuikin suoraan otsaani
ja varmaan arvaat, että tuo tapaus on jäänyt mieleeni ;)...olen itsekin saanut liidusta ja jopa taulusienestä opettajan taholta takaraivooni,tällainen
auktoriteettikammoinen vilistealainen kun olin ja olen.
Juicea lainatakseni:
"Ne jotka osaa tekee mitä vaan
ne jotka ei, ne ryhtyy opettamaan"
:) terveisin baskeri joka palaa tämän jälkeen ulkoavaruuteen ufona,väriloistossa. - lukea
baskeri kirjoitti:
...olen itsekin saanut liidusta ja jopa taulusienestä opettajan taholta takaraivooni,tällainen
auktoriteettikammoinen vilistealainen kun olin ja olen.
Juicea lainatakseni:
"Ne jotka osaa tekee mitä vaan
ne jotka ei, ne ryhtyy opettamaan"
:) terveisin baskeri joka palaa tämän jälkeen ulkoavaruuteen ufona,väriloistossa.Aika fakiiri joka koko keskustelun jaksaa lukea läpi. Laiskana ihmisenä katson alun ja kaksi viimeistä, ja yhdyn edellisiin, olivatpahan mitä mieltä tahansa. Jokatapauksessa paha kasvaa samalla tavoin kuin hyväkin. Hyvä tuntuu vain hyvältä, ja paha pahalta. Kumman sinä valitset?
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181097
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44639
- 27605
- 49599