Kumminpäin miehet

Utelias*_*

toimivat? Kokeilevat ensin seksillä että onko kipinää vai kokeilevat seksiä vasta jos on heti kipinää. Eli täytyykö se kipinä löytyä ensi silmäyksellä vai odottelevatko he ensin että kun toiseen tutustuu paremmin, että syntyykö kipinää?

28

2375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksin

kautta.oikeaa suhdetta mennään yhdessä eteenpäin.

• siilityttö55

jos pimmeessä ottaa, ja aamu kun valakenee ja kattoo toiseen päähän pian ottaa ja palauttaa lähtökuoppaan.
        ja tiiä minkälaisen kanssa on muhinoinu.

• Ja tiedän jo

Ettei oikeaa suhdetta tässä iässä aloiteta seksillä.

Kyllä se menee niin että ensin tutustutaan ja sitten
      on muun puuhatelun vuoro.

Ihan sama miten miehet sen ajattelee,mutta olenpa ihan varma, ettei kaikki miehetkään niin "tyhmiä"
      ole että kenen tahansa kanssa sänkyyn hyppäävät.Poikkeuksia tietysti on.

Hyi yäk..... sänkyyn tuntemattoman kanssa,ihan
      puistataa ajatuskin.

Täytyy kyllä naisena sanoa,että sänkyyn pyrkiviä tanssipaikoilla kyllä on ja usein vielä ukkomiehiä,ikävä kyllä.

T: nainen ja uusiosinkku

• hannah.

lähes kaikki miehet joita viime vuosina vapaana ollessani olen tavannut seksiä haluavat jo ensitapaamisella. Ja aika usein ovat varattuja itse.
        Arvostan miestä joka haluaa tutustua ensin minuun ihmisenä. Jos synkkaa niin seksille sanon tervetuloa!
        Mistähän löytyy se 50 minulle?

• mikhaildenisov
        hannah. kirjoitti:

lähes kaikki miehet joita viime vuosina vapaana ollessani olen tavannut seksiä haluavat jo ensitapaamisella. Ja aika usein ovat varattuja itse.
        Arvostan miestä joka haluaa tutustua ensin minuun ihmisenä. Jos synkkaa niin seksille sanon tervetuloa!

.joka kerta voi olla viimeinen!

• tammikuun likka
        hannah. kirjoitti:

Tämä "järjestys" on se oikea. Ensin tutustuen ja sitten, jos ja kun kipunoi niin enemmän. Se vaan on niin, että me toiset tykätään "tästä järjstyksestä" ja toiset sitten siitä toisesta.

• Sinulla aivot
        mikhaildenisov kirjoitti:

.joka kerta voi olla viimeinen!

Tipahtanut keskiruumiiseen.Jos Sinulla nuori vaimo,niin mitäpä täällä roikut? Minäpä en usko juttujasi lainkaan.

Sivusta seurannut

• mikhaildenisov

.aina ku löytää mielenkiintosen naisen!

• Miäsvaan

Niinno! Katos, ei se mielle välttämäti ole noin vaan valittavissa. Kun täs iäs saa kainaloonsa lämpimän ihanan paketin ja sillä näyttäs olevan kohottava vaikutus, niin eikös mies innostu, että "eikös heti vaan", huomisesta kun ei tiedä! Nainen ilmeisesti voi vaan valita?

• TIIKERI62

että meille miehille on tuo seksi tärkeämpää, kuin useimmille naisille. #MURR#
      jos ei seksi toimi, ei voi toimia muukaan. :=D
      paljon puhutaan, että miehet harrastavat enemmän yhden yön juttuja kuin naiset?
      ja se on muuten väärä uskomus. #MURR#

• Rocellii

kummassakin tapauksessa, aina ja kaikkialla
      kipinällä tai ilman

• m mielonen

kehtaa edes kuukausiin sellaiseta puhua,seksistä hulluja.Ilmoistahan sitä vuosi rupatellaan.Niin kauan ,että nainen kyllästyy ja vaihtaa "levyä".Ja kipinän lieskat suihkivat piilossa,mielessä.

• Akaton mies

Hyvä Mielonen oot ihan oikias, eisunkahan sitä ny heti ensimmääseks hyökätä hamehen alle. Tyhymäksihän sitä ihiminen teköö ittesä jos ei ny käytöstapoja hallitte. Eikä varmaankaan kukaan tykkää sellaasesta, ei miehetkään. En mä ainakaan hyvääksyys sellaasta naista joka heti kiinni tarttuus ja olis kokeelemas, notta joko siellä lahkehes ollahan kovettumas. Tämä on taas sellaasta "suoraa" tekstiä, mutta ku en ny oikeen toisinkaan taira.

• Miäsvaan
        Akaton mies kirjoitti:

Hyvä Mielonen oot ihan oikias, eisunkahan sitä ny heti ensimmääseks hyökätä hamehen alle. Tyhymäksihän sitä ihiminen teköö ittesä jos ei ny käytöstapoja hallitte. Eikä varmaankaan kukaan tykkää sellaasesta, ei miehetkään. En mä ainakaan hyvääksyys sellaasta naista joka heti kiinni tarttuus ja olis kokeelemas, notta joko siellä lahkehes ollahan kovettumas. Tämä on taas sellaasta "suoraa" tekstiä, mutta ku en ny oikeen toisinkaan taira.

Hyvin kirjotit, mut et juttu jatkuis niin oon eri miältä. Ei kaikki naiset nostata eroottisia tunteita vanhalla miähellä. Ja ku nostattaa, niin täytyy pitää kiinni sellasesta naisesta, mikäli on saman mielinen. Ei tietenkään tartte heti mennä "perille" asti, mutta semmosta leikittelyä en pane pahaksi kun poikamies olen. Tämä tietenkin noin saman ikäisten kesken. Pervot erikseen, jotka kattovat kakaroita!

• Akaton mies
        Miäsvaan kirjoitti:

Hyvin kirjotit, mut et juttu jatkuis niin oon eri miältä. Ei kaikki naiset nostata eroottisia tunteita vanhalla miähellä. Ja ku nostattaa, niin täytyy pitää kiinni sellasesta naisesta, mikäli on saman mielinen. Ei tietenkään tartte heti mennä "perille" asti, mutta semmosta leikittelyä en pane pahaksi kun poikamies olen. Tämä tietenkin noin saman ikäisten kesken. Pervot erikseen, jotka kattovat kakaroita!

No justihin samoon tarkootin ku sääki sanoot, sä osaasit ny vain laittaa nuo sanat parempahan järijestyksehen. Ihan tottahan soon notta toinen likka näyttää silimähän mukavammalta ku toinen. Vaikka kyllä kaikki tytöt ihan nättiä on, varsinkin kesäaikahan ku liikkuvat kesämekoosnansa. Tairetta vain pitää katsoa kaukaa ja kyllähän soon myönnettävä jotta oikeen teköö mieli mennä välihin hypistelömähän. Pitää vain pitää sormensa kuris ja koittaa olla kilttiä poikaa.

• kepillä

jäätä, niinku sanonta kuuluu. Sitten katotaan silmistä näkyykö kipinöitä vai mitä ja sitten
      vasta tehhään lähempää tuttavuutta.

• Ak:n lapio

Toimivat, niin kuin miesten pitääkin toimia. Katsovat tiukasti silmiin ja sanovat: " Höh." Ja a vot, ku suopealla Ellillä putoo pöksyt.

• Akaton mies

Sinä se Ak:n lapio tierät ja tairat nämä soirin menot. Lisäät ja täytät maan. Kunniamerkin saisivat antaa.

• Uroskauris!

Ensin pitää tietysti olla se kipinä, ja mikäli on kipinä sitten seksiä.Sillä lailla tulee hyvä.

• Ninna*

mieltä...ensin pitää olla kipinää.....ei sitä mistään miettimällä ja kattelemalla löydä....

• toimivat?

Itse olen useammassa suhteessa ollut. Se jolla oli pienin lepoasennossa, oli kuitenkin kaikkein parhain pedissä. Mutta enhän tätä tiennyt etukäteen. Niin kuin en koskaan aiemminkaan ole tiennyt etukäteen, mutta seuraavasta haluaisin jo vähän tietääkkin, en halua suhdetta, joka ei pelaa pedissäkin. Enkä halua kokeilla eri miehiäkään. Miten sen saa tietää menemättä ensin petiin? Kyselemättä sen exältäkään? Tässähän alkaa ihan naurattamaan nää sinkun ajatukseni ja huoleni.

• Pirre*

kaksinaismoralismiksi..huomasitko kun/jos luit nämä kommentit, ettei ajat ole muuttuneet, sitten nuoruuden :))

Ihme kun ei neitsyitä ettitä :)

• ja huomasin
        Pirre* kirjoitti:

kaksinaismoralismiksi..huomasitko kun/jos luit nämä kommentit, ettei ajat ole muuttuneet, sitten nuoruuden :))

Ihme kun ei neitsyitä ettitä :)

kyllä. Mutta mites tää juttuni nyt avautui?
        Mie en saa miestä, kun en uskalla seurustelemaan alakaa, jos sil onki pien se?
        Menee nurkkaan häpeemään.

• Pirre*
        ja huomasin kirjoitti:

kyllä. Mutta mites tää juttuni nyt avautui?
        Mie en saa miestä, kun en uskalla seurustelemaan alakaa, jos sil onki pien se?
        Menee nurkkaan häpeemään.

valokuva..siitä..:)

Tai, selität miksi haluat (vain) nähä sen :))

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

onhan se keksitty mauser -mitta..:)

• kehtoo
        Pirre* kirjoitti:

nyt mie nauran jo ihan täysin. :D

• Syytä
        Pirre* kirjoitti:

Tehdä *kunto* testi samalla?

• jouh

kyllä mun mielestä ensin on kipinä sitte pikku liekki iso roihu sit on seksi jos on ,

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      182
      13660
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4950
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      155
      3728
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe