Okei eli olen koulussa joutunut kiusauksen kohteeksi. Pari luokkalaista aina välitunneilla
kiusaa ja haukkuu. Yksi päivä välkkärillä toinen näistä pojista heitti minua kivellä päähän. Ei hirveän iso kivi mutta sattui.
Toinen oli paha kun he alkoivat painia kanssani muka leikillä ja sitten maassa ollessani potkivat mahaan ja löivät.
Nyt yksi päivä hakkasin toisen heistä kun he tulivat ulos koulusta. Toinen aikoi käydä kimppuuni mutta juoksin. En ole uskaltanut mennä kouluuun sen jälkeen. Mitä tulisi tehdä?
apua tarvitsisin
5
375
Vastaukset
- se toinenkin
Eli hakkaa se toinenkin tyyppi
- bodari
hakkaa se toinenkii... ja ala käymään salilla nii mäkiin tein.. eipä enää vittuilla :D ja muijia riittää joka sormelle ;D
- Nakki
Minkäs ikäisiä pojat ovat? Kannattaisi käydä ilmottamassa asiasta poliisille. Väkivalta on rikos, tai sitten käy sanomassa kuraattorille. Itse olin Ylä-asteella koulukiusauksena, kiusaajat hakkasivat, levittelivät perättömiä juttuja ynm. Kävin ilmottamassa poliisille asiasta ja kummatkin kiusaajat saivat pahoinpitely merkinnän rikosrekisteriinsä. Myös normaalista kiusaamisesta voit tehdä rikosilmoituksen "Yleinen kielenkäyttö saattaa joskus olla hyvinkin värikästä, mutta aina kannattaa pitää mielessä, ettei kaikki suinkaan ole sallittua. Perättömien tietojen levittäminen tai toista häpäisevien asioiden kertominen voi olla rangaistavaa, jos teot täyttävät rikoslain 24 luvun kunnianloukkauksen tunnusmerkit.
Toisen oppilaan tai opettajan kunnianloukkaukseen voi syyllistyä, jos esittää valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko voi aiheuttaa vahinkoa tai kärsimystä loukatulle tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Teko voi tapahtua muutoinkin. Rangaistus voi olla sakkoa tai vankeutta." Lainattu poliisin sivuilta tee rikosilmoitus ainakin jos tapahtuu vielä jotakin kenelläkään ei ole oikeutta hakata sua tai edes "painia leikillään" jos et itse tahdo. Tästä tulee vain niille harmia ei sinulle.. Kiusaaminen on aina sellainen asia jolle omasta mielestäni ei voi paljon mitään koska jos menee ja kertoo jollekkin(Kannattaa tehdä kertoa edes vanhemmille,kaverille)voi olla niin että ne alkavat kiusaamaan vain enemmän. Kunhan vaan muistat sen että niillä se ongelma on ei sinulla.
Koita jaksaa tiedän että se on rankkaa.- onnellinen tyttö
oon tosi pahoillani sun puolesta! ihan kauheeta jos sua heitellään kivillä!!!! ja hakkaa!!!
mua haukuttiin ennen lesboksi ja muutenkin kiusattiin, mutta maailman ihanin poika rakastui muhun ja nyt ei kukaan uskalla sanoa mulle mitään kun me ollaan yhdessä... kaikki osaavat nyt pitää turpansa kiinni.
tietääkö ihmiset sun koulus tästä? joka tapauksessa sun kannattaa ilmoittaa poliisille... toisia ihmisiä ei saa hakata, vaikka olisikin kauhea mulkku. tsemppiä sulle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481