Kyselin äsken digikameran muistikortista, nyt virtalähteestä. Suunnittelemani kameran tiedoissa on mainittu, että käyttää 4 AA-alkaaliparistoa, 4 AA NiMH-akkua (valinnaiset), verkkolaite AC-5VX (valinnainen). Mukana toimitetaan just vaan nuo alkaalit.
Mun kannattaa varmaan hankkia myös nuo Nimh-jutut, vai? Ovatko ne vain ns. ladattavat patterit, eivät varsinaisia akkuja? Entä hankkiako verkkolaite?
Uusimmissa kameroissa näyttää olevan litium-akut, ovat ilmeisesti paras virtavaihtoehto?
Mikä
NiMH-akku?
1
222
Vastaukset
- ja aika hyvä kameroissa
Nimhejä saa todella edukkaasti (15-30 euroa)pakettina jossa laturi ja 4 akkua esim. Clas Ohlsonilta, Biltemasta, Hong-Kongista, Anttiloista jne.
Kameroissa kannattaa yleensä käyttää 2300-2900 mAh akkua.
Ihan nopeimpia alle tunnin pikalatureita ei kannata yleensä käyttää jos ei ole tarvetta vaan 2-4 tunnin lataus on mielestäni paras kompromissi nopeuden ja akun ylikuumenemisongelmien välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691