Minkähän hintaisia maaoravat suurinpiirtein ovat? Ja tietääköhän kukaan mistä sellaisen voisi hankkia? Etelä karjalasta päin.. Kiitos etukäteen!
Maaoravan hinta?
6
4824
Vastaukset
- suski87
Maaoravien hinta on useimmiten 60-90 euroa. Aikuisia oravia voi joskus saada halvemmallakin. Eläinkaupat pyytävät oravista väliin paljonkin suurempia summia, vaaleasta värimuodosta jopa 200 euroa. Poikueita ja muuten myynnissä olevia oravia voi etsiä esim. kurrefoorumilta, http://www.kurrefoorumi.com
- ale.t
MOi oon 13w tyttö ja haluaisin maaoravan mutta en tiedä mistä niitä ostaa ja paljon ne maksaa ja onkose terraario eläin vaiko häkki eläin. Tarvitsen apuanne! Tarvitsen myös apuanne siinä että mitä ihmisetn ruokia ne voivat syödä. Luin myös että vaaleat oravat maksavat 200e taino siis kummiskin enemmän mutta haluaisisin ruskean nii paljon se maksaa plkaa kiltit ja auttakaa. Vielä siitä kodista ajattelin ostaa häkin taino en tiedä vielä mutta ajattelin ostaa sinne puun tai siis oksan. Maksaako naaras maaorava enemmän kuin uros maaorava. kiitos kaikille jotka vastasi ja auttoi.
- nogee100000000000000
maaoravia saa faunatarin eläinkauppa ketjuista ympäri suomea. Maaoravat maksaa noin 60-100 euroa kappale ja ne syövät pähkinöitä,jauhomatoja, muita vihanneksia ja sellaisia;)
- ORAVA-HULLU
Hei, olen 11 v tyttö ja olen miettinyt maaoravaa lemmikiksi. äitini on lievästi allerginen, joten tietääkö kukaan kuinka paljon niistä lähtee hilsettä? Haluaisin tietää myös, että kuinka paljon häkki ja muut tarvikkeet maksavat yhteensä. Entä kuinka monta tuntia aikaa orava tarvitsee päivittäin? Kiitos etukäteen kaikille vastanneille.
- Jyrsijä rakastaja
Häkin pitää olla tosi tosi tosi iso, sillä oravat pitävät kiipeilystä, häkissä pitää
olla myös oksia!!! ;) muista asioista en tiiä! lue netist noist muista jutskist. :) ;) :-) - 11wpoika
Maaorava tarvitsee ison elin alueen ja se on tarkka reviiristään. Maaorava tarvitsee ainakin huoneen että sillä on hyvä olla. Se voi olla toisen uroksen tai naaraan kanssa samassa tilassa. Synnyttää 6-10 poikasen pentueita kerran vuodessa jos on mahdollisuus. Hinta on noin 70e. En osaa sanoa tarkkaan mutta wikipediasta löydät lisää tietoa. Olen itsekkin katsellut maaoravien hintoja ja hoito tapaa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693195
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541839Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591654- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401478Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095