muistan kesän, tuomen tuoksun
rakkaan,sekä iltajuoksun
kun neitosta ensikerran
viekottelin ensilempeen
mietin-alistanko sinut naaraan
minä rukka ehkä vaaraan
kun ilman kumia kukkaan lennän
pienoistani työnnän haaraan
hetki siinä pyöriskeltiin
housut pois ja nautiskeltiin
olimme onnessa , rakkaudessa
mutt mitä tapahtui minulle
kohta pois jo juoksen rakkaan luota
onnea ei hän varmaan enää vuota
laukes mulla liian aikaisin
sepaluksen kun aukaisin
nolona surin ja häpesin
viikon, kaksi vain makasin
käsin kullia kultaista latasin
uneen hurmaavaan silloin vain vajosin
Kunnes-
rakkaus koputti ovelle
pyys neitonen minua vihille
otti käden-pani sen povelle
halasi saattoi mut ovelle
Olikohan se Aate,joka sanoi:
"Heräsin ja kusetti".
kävi näin
10
507
Vastaukset
- heh
hauska =)
- huue
..aaltopituus taitaa olla samoilla hertzeillä.En aikonutkaan ärsyttää,ittestäni kerroin.
- vanhanaikainen nainen
että mielestäni nuo kullit ja kusemiset eivät sovi runoihin. Alko heti tympiin koko palsta, vaikka minuutti sitten vasta avasin.
- huue
..näkemystänne.Mietin sitäkin mitä ajatellaan.Hyvä vakaumus teillä kiistatta on.
- niinkin voi ajatella
Odota vielä muutama päivä, niin en vastaa tänne enää täkyihin enkä mihinkään! Kenenkään ei tule ikävä, eikä tarvitse. jatka(tte) vaan paskanjauhamista suu vaahdossa ja se kuuluisi K. kädessä.
- huue
pyydän anteeksi mielipahasta.Kirjoitan yksin.Toisten tekstejä voitte lukea.Ohittakaa huue.Uskon jos tämä ei sovi,niin sheriffi saa kyllä poistaa tämän.
- Sano äiti meittiä
huue kirjoitti:
pyydän anteeksi mielipahasta.Kirjoitan yksin.Toisten tekstejä voitte lukea.Ohittakaa huue.Uskon jos tämä ei sovi,niin sheriffi saa kyllä poistaa tämän.
Eihän kulli ole ruma sana vaan ky...ä ehkä olisi.....Heh heh..
- kypärä on kyllä
Sano äiti meittiä kirjoitti:
ruma sana monille polkemista harrastaville;)
- mato onki
Sano äiti meittiä kirjoitti:
parempiko heitto-onki
- runoon
mato onki kirjoitti:
parempiko heitto-onki
..liittyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3456383Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731