kaupunki täynnä

pelkkiä

kusipäitä,pettureita ja hyväksikäyttäjiä

13

3224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä..

..aika paljon ja moneen "törmännyt", mut ei kai sentään ihan täynnä. Näin pitää ainakin toivoa!

• samppa85

ei se noin ole. Lopeta se kännärissä/gigglinissä/divassa joka viikonloppu ravaaminen niin huomaat että on täällä paljon parempaakin porukkaa kuin niitä pettureita, kusipäitä yms.

Itse en ole noissa baareissa ikinä käynyt ja olen kauniin tyttöystäväni kanssa todella onnellinen.

• täysi

koska heillä kaikilla pitää olla niitä, kenelle osoittaa kusipäisyytensä, heitä joita pettää, ja joita käyttää hyväksi. Lisäksi yleensä on vielä niitä joitten kanssa pettää, joten korkeintaan 1/3osa kaupunkimme väestöstä on näitä alkuunmainitsemiasi. Loput on siis niitä, ketkä toimivat mukana, ja niitä ketkä kärsivät.

Mihinkä ryhmään itse kuulut?

• miehenkuva

Miksi naiset eivät suostu myöntämään, että eihän se kulu ja käytön jälkeen palautuu entiselleen, niin kuin veneen jälki tyynellä.

• kulu
        miehenkuva kirjoitti:

Miksi naiset eivät suostu myöntämään, että eihän se kulu ja käytön jälkeen palautuu entiselleen, niin kuin veneen jälki tyynellä.

mutta jos veneenkin ottaa luvatta käyttöönsä, se on rikos.Eri juttu, jos lupaa ensin, että saapi soutaa, mutta keskenmatkan tulee mieleen, että etpäs saakaan.Sitten alkaa nämä kitinä pettäjistä ja kusipäistä. Tarttis varmaan ensin katsoa vähän tarkemmin kenelle venettään lupaa lainaan.

• 243243

Vastaavasti kaupunki on täynnä ylimielisiä pihtarihoroja.

• ei sekää o ni hyvä

Mielenkiintoinen ilmaisu, samassa sanassa on kaksi mielestäni vastakkaista ilmaisua, mielestäni horolla tarkoitetaan yleensä pihtarin vastakohtaa, ja päin vastoin..

..Hmmm.. eli jospa ne kaksi vastakkaista ilmaisua kenties kumoavat toisensa, tällöin tulos olisi neutraali..

Eli lappeenrannassa olevat (luulenpa että tarkoitit ilmaisullasi pihtarihoro naissukupuolen edustajaa) naiset ovat aivan normi naisia, sillä ne eivät ole pihtareita eikä horoja, sillä ilmaisu kumoaa kummankin vaihtoehdon mahdollisuuden..

• 243243
        ei sekää o ni hyvä kirjoitti:

Mielenkiintoinen ilmaisu, samassa sanassa on kaksi mielestäni vastakkaista ilmaisua, mielestäni horolla tarkoitetaan yleensä pihtarin vastakohtaa, ja päin vastoin..

..Hmmm.. eli jospa ne kaksi vastakkaista ilmaisua kenties kumoavat toisensa, tällöin tulos olisi neutraali..

Eli lappeenrannassa olevat (luulenpa että tarkoitit ilmaisullasi pihtarihoro naissukupuolen edustajaa) naiset ovat aivan normi naisia, sillä ne eivät ole pihtareita eikä horoja, sillä ilmaisu kumoaa kummankin vaihtoehdon mahdollisuuden..

Horo on nainen, joka antaa, mutta ei anna mulle. Pihtarihoro siis pihtaa enimmäkseen, mutta antaa ehkä jollekin joskus. Enimmäkseen siis kuitenkaan ei anna.

• lausahduksella
        243243 kirjoitti:

Horo on nainen, joka antaa, mutta ei anna mulle. Pihtarihoro siis pihtaa enimmäkseen, mutta antaa ehkä jollekin joskus. Enimmäkseen siis kuitenkaan ei anna.

sinetöit pahimmasa tapauksessa loppuelämäsi.

Viisainta olisi tuohon aikaa nukkua eikä kirjoitella soopaa kaupunkipalstalle. 04.42 ei voi tulla päästä kovin monitahoisia ajatelmia, etenkään jos niitä siellä ei muuloinkaan ole.
        Jos unettomuus vaivaa, niin käy lääkärin juttusilla, se voi olla merkki masennuksesta.

• 243243
        lausahduksella kirjoitti:

sinetöit pahimmasa tapauksessa loppuelämäsi.

Viisainta olisi tuohon aikaa nukkua eikä kirjoitella soopaa kaupunkipalstalle. 04.42 ei voi tulla päästä kovin monitahoisia ajatelmia, etenkään jos niitä siellä ei muuloinkaan ole.
        Jos unettomuus vaivaa, niin käy lääkärin juttusilla, se voi olla merkki masennuksesta.

...on vaikea taiteenlaji.

• mutta
        243243 kirjoitti:

...on vaikea taiteenlaji.

sinäkin voit sitä harjoitella.

• sieltä

äläkä kitise. On sitä elämää muuallakin.

• Ihan

LTY/MPO kitinöiltä... Nörtit/Urpot ko. laitoksista ei vaan näköjään ymmärrä, kuinka naisia lähestytään... Kukaan ei tykkää "Wagnereista", vaikka "Viivejä" olisi tarjolla vaikka kuinka... Kannattais varmaan kyseisten laitosten järjestää kursseja "rotille" ja "fuxeille", kuinka käyttäydytään oikeassa elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen