kusipäitä,pettureita ja hyväksikäyttäjiä
kaupunki täynnä
13
3224
Vastaukset
- niitä..
..aika paljon ja moneen "törmännyt", mut ei kai sentään ihan täynnä. Näin pitää ainakin toivoa!
- samppa85
ei se noin ole. Lopeta se kännärissä/gigglinissä/divassa joka viikonloppu ravaaminen niin huomaat että on täällä paljon parempaakin porukkaa kuin niitä pettureita, kusipäitä yms.
Itse en ole noissa baareissa ikinä käynyt ja olen kauniin tyttöystäväni kanssa todella onnellinen. - täysi
koska heillä kaikilla pitää olla niitä, kenelle osoittaa kusipäisyytensä, heitä joita pettää, ja joita käyttää hyväksi. Lisäksi yleensä on vielä niitä joitten kanssa pettää, joten korkeintaan 1/3osa kaupunkimme väestöstä on näitä alkuunmainitsemiasi. Loput on siis niitä, ketkä toimivat mukana, ja niitä ketkä kärsivät.
Mihinkä ryhmään itse kuulut?- miehenkuva
Miksi naiset eivät suostu myöntämään, että eihän se kulu ja käytön jälkeen palautuu entiselleen, niin kuin veneen jälki tyynellä.
- kulu
miehenkuva kirjoitti:
Miksi naiset eivät suostu myöntämään, että eihän se kulu ja käytön jälkeen palautuu entiselleen, niin kuin veneen jälki tyynellä.
mutta jos veneenkin ottaa luvatta käyttöönsä, se on rikos.Eri juttu, jos lupaa ensin, että saapi soutaa, mutta keskenmatkan tulee mieleen, että etpäs saakaan.Sitten alkaa nämä kitinä pettäjistä ja kusipäistä. Tarttis varmaan ensin katsoa vähän tarkemmin kenelle venettään lupaa lainaan.
- 243243
Vastaavasti kaupunki on täynnä ylimielisiä pihtarihoroja.
- ei sekää o ni hyvä
Mielenkiintoinen ilmaisu, samassa sanassa on kaksi mielestäni vastakkaista ilmaisua, mielestäni horolla tarkoitetaan yleensä pihtarin vastakohtaa, ja päin vastoin..
..Hmmm.. eli jospa ne kaksi vastakkaista ilmaisua kenties kumoavat toisensa, tällöin tulos olisi neutraali..
Eli lappeenrannassa olevat (luulenpa että tarkoitit ilmaisullasi pihtarihoro naissukupuolen edustajaa) naiset ovat aivan normi naisia, sillä ne eivät ole pihtareita eikä horoja, sillä ilmaisu kumoaa kummankin vaihtoehdon mahdollisuuden.. - 243243
ei sekää o ni hyvä kirjoitti:
Mielenkiintoinen ilmaisu, samassa sanassa on kaksi mielestäni vastakkaista ilmaisua, mielestäni horolla tarkoitetaan yleensä pihtarin vastakohtaa, ja päin vastoin..
..Hmmm.. eli jospa ne kaksi vastakkaista ilmaisua kenties kumoavat toisensa, tällöin tulos olisi neutraali..
Eli lappeenrannassa olevat (luulenpa että tarkoitit ilmaisullasi pihtarihoro naissukupuolen edustajaa) naiset ovat aivan normi naisia, sillä ne eivät ole pihtareita eikä horoja, sillä ilmaisu kumoaa kummankin vaihtoehdon mahdollisuuden..Horo on nainen, joka antaa, mutta ei anna mulle. Pihtarihoro siis pihtaa enimmäkseen, mutta antaa ehkä jollekin joskus. Enimmäkseen siis kuitenkaan ei anna.
- lausahduksella
243243 kirjoitti:
Horo on nainen, joka antaa, mutta ei anna mulle. Pihtarihoro siis pihtaa enimmäkseen, mutta antaa ehkä jollekin joskus. Enimmäkseen siis kuitenkaan ei anna.
sinetöit pahimmasa tapauksessa loppuelämäsi.
Viisainta olisi tuohon aikaa nukkua eikä kirjoitella soopaa kaupunkipalstalle. 04.42 ei voi tulla päästä kovin monitahoisia ajatelmia, etenkään jos niitä siellä ei muuloinkaan ole.
Jos unettomuus vaivaa, niin käy lääkärin juttusilla, se voi olla merkki masennuksesta. - 243243
lausahduksella kirjoitti:
sinetöit pahimmasa tapauksessa loppuelämäsi.
Viisainta olisi tuohon aikaa nukkua eikä kirjoitella soopaa kaupunkipalstalle. 04.42 ei voi tulla päästä kovin monitahoisia ajatelmia, etenkään jos niitä siellä ei muuloinkaan ole.
Jos unettomuus vaivaa, niin käy lääkärin juttusilla, se voi olla merkki masennuksesta....on vaikea taiteenlaji.
- mutta
243243 kirjoitti:
...on vaikea taiteenlaji.
sinäkin voit sitä harjoitella.
- sieltä
äläkä kitise. On sitä elämää muuallakin.
- Ihan
LTY/MPO kitinöiltä... Nörtit/Urpot ko. laitoksista ei vaan näköjään ymmärrä, kuinka naisia lähestytään... Kukaan ei tykkää "Wagnereista", vaikka "Viivejä" olisi tarjolla vaikka kuinka... Kannattais varmaan kyseisten laitosten järjestää kursseja "rotille" ja "fuxeille", kuinka käyttäydytään oikeassa elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954