Kertoisitteko hyvät naiset, loukkaako teitä, jos täällä keskusteluun osallistuu ns. "biseksuaaleja"?
En tarkoita silloin, kun puheenaiheena on mikä tahansa elämänala, eihän se silloin tule edes esiin, mutta entä jos puhutaan rakkaudesta ja elämän kokemuksista yleensä?
Tarkoitan, jos kertosin eläneeni vuosien ajan rakastamani miehen kanssa, mutta nyt yhtäkkiä rakastankin naista ja haluaisn elää tämän kanssa loppuelämäni, kertoisin elämästäni ennen ja nyt? Ajatuksistani, toiveistani...
Tuo bi-palsta vain ei tunnu kovin innostavalta foorumilta, eikä tässä maassa muitakaan tunnu olevan. Täällä on paljon mieluisampaa juttuseuraa ja avarakatseisia tyyppejä tosi paljon.
Joskus kun joutuu olemaan yksin pidempiä aikoja, tekisi mieli jutella jonkun kanssa vaikka edes virtuaalisesti, ei se sen kummempaa ole.
Kysyn siksi, että joskus luen kärkeviä kommentteja siitä, että täällä keskustelevat vain ne jotka eivät ole "oikeita lesboja".... ??
Omantunnon kysymys - siis minulle
12
1628
Vastaukset
- saa toki.
mietin vaan jos tuska jää mieheen??
luokitte¨len pettämiseksi!!!koska pettäminen
itselläni ,ei kuulu asiaan. mutta!!!!!!!!!
jokin teillä miehes kanssa on rakoillu????
ajattelin kun seurustelin alku -aikoina
naisen kanssa ,,,kun tämä ei päätyisi
vaan nyt ohi on,tämä :::petti, ja nyt rakastaa.
vaan ei onnaa multa enää!!lupas mut tappaa.
HUUUUUUUULLUUUUUUUA!!!!!!!!
eix vaan.toivon että tämän naisen kanssa
rakkaus molemmin puolista..onnea matkaan.
JOOOS SINULLE ON TÄMÄ OIKEA:varpunen.
http://www.youtube.com/watch?v=l0CPlgdnuKA - Gaylepa
Minun puolestani voit aivan vapaasti kirjoitella lesbojen foorumiin.
- läpinäkyvää!
kosiskelet oikeutusta tulla tälle palstalle liikuttavin keinoin. Jokainen tyylillään tietty.
- :)..
tervetuloa ! ! !
- ainakaan mulle
Ei merkitystä oletko bi vai lesbo, koska tiedät kuitenkin millaista on naisena rakastaa naisia. Se on pääasia. Joten eikun vaan kirjoittelemaan :)
- sellainen
seikka kuin monien biseksuaalien tarve tehdä itsestään ja siitä bi-puolestaan numero.
Minulle on aivan sama ketä sinä rakastat milloinkin ja mitä sukupuolta. Mitä tulee noihin biseksuaalijen pohdintoihin "olen miehen kanssa mutta rakastan naista". Minun tarvii sanoa että pidän niitä yhtä typerinä kuin "olen naisen kanssa mutta olen rakastunut toiseen naiseen".
TArkoitan, miten paljon tuollaista tilannetta tarvitsee selittää? Kuinka paljon siinä on enemmän sitä että haetaan jotain henkistä selkärangantukea enempi kuin on uskallusta tehdä oikeasti asioille jotain ja lopettaa leikkiminen monen ihmisen tunteilla ja elämällä.
Mä henk koht en jaksa kuunella itkua siitä kuinka vaikeaa on olla miehen tai väärän naisen kanssa. Koska missään ei lue että se on pakko vaan olla.
Omasta saamattomuudestaan, ja uskalluksen puutteesta, yms tietty voi tilittää vaikka kirjallisen jos näkee että sillä on mitään merkitystä.
Biseksuaalisuus ei ole ärsytävvä asia, ei se että olet miehen kanssa, mutta se minua ärsyttää että kun sinä haluat elää biluonteesi tätä lesbovaihettasi, siitä tehdään numero. Minua ärsyttää nämä "nyt yhtäkkiä rakastankin naista" miten se käy yhtäkkiä? Olit kaupassa ja näit naisen ja rakastiut?
Minua vaivaa monen bissen kohdalla se että pyydetään lupaa leikkiä, koska ollaan samanlaisia.
Minä en mene nippuun yhdenkään bissen kanssa.
Bipalsta ei innosta? Ehkä siksi kun siellä kaikki on sinunlaisia, sinä et ole mitenkään erilainen ja se on monen bissen tärkein tavoite ja se tuodaan esiin mieluusti "HEI APUA,olen rakastunut naiseen,,wau eikö?"
Jos olisit vain kirjoittanut tarinasi ja katsonut miten käy, niin se olisi ollut normaali tapa. Bissen tapa on ensin pyytää, sitten vaan tulla, ja kertoa että HÄNELLÄKIN on oikeus ja LUULISI että jne, sitten pyytää anteeksi ja ne jotka antavat, tämä bisse alkaa kysellä mistä he ovat ja kiva että on noin avarakatseisia häntä pientä poloista syrjittyä kohtaan.
Niin. Kysy omatunnoltasi.- sun kirjoituksesta
ihan hirveesti tolkkua saanut.
No niin, minäkin olen bi ja kirjoitan tänne. Ehkä me bisset mainitaan tuo bisseys just siksi, kun se joillekin teistä tuntuu olevan niin tärkeä ero, eikä me haluta "huijata" teitä.
Sit tuosta:
"se minua ärsyttää että kun sinä haluat elää biluonteesi tätä lesbovaihettasi, siitä tehdään numero. Minua ärsyttää nämä "nyt yhtäkkiä rakastankin naista" miten se käy yhtäkkiä? Olit kaupassa ja näit naisen ja rakastiut? "
Kyllä se varmaan sille yksilölle on iso asia, jolle noin käy... ja sun suurin ongelmasi tuntuisi taas olevan katkeruus siitä ettei juuri sinuun ole noin rakastuttu (tai se on myöhemmin osoittautunut pettymykseksi).
Mmh, ja ei ainakaan mun omaatuntoani soimaa tänne kirjoittaa. Jos täältä löytää itsensä kanssa samanlaista väkeä, niin kiva. Jos porukka taas on vaihtelevampaa, niin syntyypähän keskustelua kun on erilaisia mielipiteitä.
- Pir
Täällä kirjoittelee identiteetiltään epävarmoja ja vitivarmoja, kokemattomia ja kokeneita ja kaikkea siltä väliltä, minun mielestäni riittäväksi syyksi kelpaa se, että nainen on pannut naismielen myllertämään.
Kyllä se aluksi yllättää nekin, jotka jo vaippaikäisinä tiesivät mieltymyksensä, voin lisäksi vakuuttaa, että tunne ja tarve jutella siitä osaa yllättää jatkuvasti, vaikka vuodet kuluvat. Kun ei ole lesbo- tai bi-kavereita (kuten asianlaita usein havahtumisvaiheessa on), niin tämäntapaiset foorumit ovat käsittääkseni ainoita mahdollisuuksia selvitellä tuntojaan muiden kanssa. Et ole täällä ainoa etkä yksin. - lesbouden
rajat ovat häilyvät. Mutta tietysti kun tämä on lesbopalsta, en mielellään näkisi täällä kovin pitkiä tilityksiä siitä, millaista oli/on rakastaa tai olla miehen kanssa. Jos nyt sana "mies" mainitaan sivulauseessa, niin se tuskin on vakavaa. Mutta mieluummin lukisin täällä naisten välisistä suhteista kertovia keskusteluja, enkä esim. bi-seksuaalisen identiteetin pohdintaa. Sitä voi varmasti pohtia tuolla bi-palstalla. Muuten bisset ovat toki tervetulleita, kunhan puhutaan lähinnä naisista:)
Kiitos asiallisista vastauksista. En itsekään mieluusti käytä tuota bi-sanaa, koska sehän ei kerro oikeastaan mitään. Mutta kysymyksessäni niin piti tehdä. Yksin ollessa alkaa selvitellä asioita päässään, eikä se aina ole kovin hedelmällistä. Haluaa tietää mitä muut ajattelevat ja tuntevat.
Minusta muuten yhä enemmän ja enemmän ihmiset ovat alkaneet karttaa näitä lokerosanoja, homo/lesbo/bi. Ja samaan aikaan koko suuntautumisilla vouhottaminenkin on vähenemässä. Tai ehkä luulen vain niin, en tiedä. Jokainenhan peilaa tulkinnoillaan omia ajatuksiaan.
Eh, eikä ole tarvetta puhua miehistä, täälläkään :)
Hyvää Joulun odotusta kaikille!- saa tänne kirjoitella?
ikään, sukupuoleen tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta?höh.
- aikamatk
Ei tällä palstalla varmasti kovin monta lesboa ole, siinä olet oikeassa. Mut se, että tällä palstalla ei ole lesboja, ei kai ole mikään este sille, ettetkö sinäkin voisi tänne kirjoitella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069