Kuka olet Narutosta?

Lumikki_87

http://www.naruto-kun.com/character test.html
Käyppä tekemässä testi, joka kertoo ketä hahmoa sinä vastaat parhaiten Narusossa. ;) Tosin testi on aika lyhyt mutta ihan kiva. Itse olin Aburame Shino. :D Ehkä sitten olen vähän pelottava mutta en kyllä tule lainkaan toimeen ötököiden kanssa.. _¤.¤_ Mutta kerro sitten ihmeessä ketä sinä olit, niin katotaan kuinka paljon tänne tulee Sasukeja ja Hinatoja. ^.^

23

1211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itachi..

Jep.

• hatake

Kakashi.

• vampira-87

Uchiha Sasuke

Hehe. Sellaista.

• Minna-chan

Uchiha Itachi.

• XwayUP

...olen Aburame Shino...

• Ic3ac3

Gaara of the sand

• J.M.

Oon jiraiya..

• Kage-Koneko

ja minä olen Gaara.

• yakimochi

jiraiya

• ichigo-79

JIRAYA XD !!!!

• roxi

jirayahan minä^^' pervo, lojaali, auttavainen.... kaksi ekaa niistä olen samaa mieltä mutta viimesestä en välttämäti olekkaan nii varma^^'

• umeboshi^^

sasuke-kun desu xD
      njoo.. iha kiva testihä se oli n.n

• Lumikki_87

Mitä kummaa? Meidän keskuudestamme löytyy yllättävän paljon pervoja ihmisiä. xD Jiraiya johtaa ylivoimaisesti: jo neljä ihmistä ovat tunnustaneet saavansa tuosta testistä tulokseksi tämän iki-ihanan naisten(/miesten) tiirailijan. Seuraavana tulevat kahdella lukumäärällä tasoissa seuraavat henkilöt: Itachi, Sasuke, Shino sekä Gaara. Ja Kakashi on myös päässyt listalle (yhdellä äänellä). Mistäköhän tällainen kokoonpano johtuu? Aika paljon "pahiksia" tai pervoja täällä liikkuu (yhteensä 77%). :D hih.

• jiraiya

mäkin oon jiraiya xD

• Yksi ääni Sasukelle... Ai niin eihän tämä ollut äänestys.

• Edo*

Mie oon tietysti.... UZUMAKI NARUTO. ;D

• Lumikki_87

..Narutokin on päässyt listaan! :D Olet ensimmäinen. Odottelinkin jo koskas se tulee... Hyvä että sellainenkin löytyy täältä. _^.~_

• Kata.J

Minä olen Hinata ,mutta kyllä niitä Jiraijoi on tullu hirveesti Mikäköhän syy siinäkin on?

• piwiin@

Haa! olen eka joka sai Leen xD Jei!

• Kafei

Hatake Kakashi. :D

• HHinata

Hinata. ;D hihi

• goldcresty

...Gaara.

• ...

...Gaara...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5330
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2606
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2463
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2379
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1804
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      228
      1547
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1151
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1083
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1076
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      86