http://www.naruto-kun.com/character test.html
Käyppä tekemässä testi, joka kertoo ketä hahmoa sinä vastaat parhaiten Narusossa. ;) Tosin testi on aika lyhyt mutta ihan kiva. Itse olin Aburame Shino. :D Ehkä sitten olen vähän pelottava mutta en kyllä tule lainkaan toimeen ötököiden kanssa.. _¤.¤_ Mutta kerro sitten ihmeessä ketä sinä olit, niin katotaan kuinka paljon tänne tulee Sasukeja ja Hinatoja. ^.^
Kuka olet Narutosta?
23
1212
Vastaukset
- Itachi..
Jep.
- hatake
Kakashi.
- vampira-87
Uchiha Sasuke
Hehe. Sellaista. - Minna-chan
Uchiha Itachi.
- XwayUP
...olen Aburame Shino...
- Ic3ac3
Gaara of the sand
- J.M.
Oon jiraiya..
ja minä olen Gaara.
- yakimochi
jiraiya
- ichigo-79
JIRAYA XD !!!!
- roxi
jirayahan minä^^' pervo, lojaali, auttavainen.... kaksi ekaa niistä olen samaa mieltä mutta viimesestä en välttämäti olekkaan nii varma^^'
- umeboshi^^
sasuke-kun desu xD
njoo.. iha kiva testihä se oli n.n - Lumikki_87
Mitä kummaa? Meidän keskuudestamme löytyy yllättävän paljon pervoja ihmisiä. xD Jiraiya johtaa ylivoimaisesti: jo neljä ihmistä ovat tunnustaneet saavansa tuosta testistä tulokseksi tämän iki-ihanan naisten(/miesten) tiirailijan. Seuraavana tulevat kahdella lukumäärällä tasoissa seuraavat henkilöt: Itachi, Sasuke, Shino sekä Gaara. Ja Kakashi on myös päässyt listalle (yhdellä äänellä). Mistäköhän tällainen kokoonpano johtuu? Aika paljon "pahiksia" tai pervoja täällä liikkuu (yhteensä 77%). :D hih.
- jiraiya
mäkin oon jiraiya xD
Yksi ääni Sasukelle... Ai niin eihän tämä ollut äänestys.
- Edo*
Mie oon tietysti.... UZUMAKI NARUTO. ;D
- Lumikki_87
..Narutokin on päässyt listaan! :D Olet ensimmäinen. Odottelinkin jo koskas se tulee... Hyvä että sellainenkin löytyy täältä. _^.~_
- Kata.J
Minä olen Hinata ,mutta kyllä niitä Jiraijoi on tullu hirveesti Mikäköhän syy siinäkin on?
- piwiin@
Haa! olen eka joka sai Leen xD Jei!
- Kafei
Hatake Kakashi. :D
- HHinata
Hinata. ;D hihi
- goldcresty
...Gaara.
- ...
...Gaara...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262193
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282106- 1582034
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181452- 511027
- 181019
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51850