http://www.naruto-kun.com/character test.html
Käyppä tekemässä testi, joka kertoo ketä hahmoa sinä vastaat parhaiten Narusossa. ;) Tosin testi on aika lyhyt mutta ihan kiva. Itse olin Aburame Shino. :D Ehkä sitten olen vähän pelottava mutta en kyllä tule lainkaan toimeen ötököiden kanssa.. _¤.¤_ Mutta kerro sitten ihmeessä ketä sinä olit, niin katotaan kuinka paljon tänne tulee Sasukeja ja Hinatoja. ^.^
Kuka olet Narutosta?
23
1228
Vastaukset
- Itachi..
Jep.
- hatake
Kakashi.
- vampira-87
Uchiha Sasuke
Hehe. Sellaista. - Minna-chan
Uchiha Itachi.
- XwayUP
...olen Aburame Shino...
- Ic3ac3
Gaara of the sand
- J.M.
Oon jiraiya..
ja minä olen Gaara.
- yakimochi
jiraiya
- ichigo-79
JIRAYA XD !!!!
- roxi
jirayahan minä^^' pervo, lojaali, auttavainen.... kaksi ekaa niistä olen samaa mieltä mutta viimesestä en välttämäti olekkaan nii varma^^'
- umeboshi^^
sasuke-kun desu xD
njoo.. iha kiva testihä se oli n.n - Lumikki_87
Mitä kummaa? Meidän keskuudestamme löytyy yllättävän paljon pervoja ihmisiä. xD Jiraiya johtaa ylivoimaisesti: jo neljä ihmistä ovat tunnustaneet saavansa tuosta testistä tulokseksi tämän iki-ihanan naisten(/miesten) tiirailijan. Seuraavana tulevat kahdella lukumäärällä tasoissa seuraavat henkilöt: Itachi, Sasuke, Shino sekä Gaara. Ja Kakashi on myös päässyt listalle (yhdellä äänellä). Mistäköhän tällainen kokoonpano johtuu? Aika paljon "pahiksia" tai pervoja täällä liikkuu (yhteensä 77%). :D hih.
- jiraiya
mäkin oon jiraiya xD
Yksi ääni Sasukelle... Ai niin eihän tämä ollut äänestys.
- Edo*
Mie oon tietysti.... UZUMAKI NARUTO. ;D
- Lumikki_87
..Narutokin on päässyt listaan! :D Olet ensimmäinen. Odottelinkin jo koskas se tulee... Hyvä että sellainenkin löytyy täältä. _^.~_
- Kata.J
Minä olen Hinata ,mutta kyllä niitä Jiraijoi on tullu hirveesti Mikäköhän syy siinäkin on?
- piwiin@
Haa! olen eka joka sai Leen xD Jei!
- Kafei
Hatake Kakashi. :D
- HHinata
Hinata. ;D hihi
- goldcresty
...Gaara.
- ...
...Gaara...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394