mietittiin tossa duunikaverin kanssa, etta vois lahtea kaymaan Hannoverissa muutaman paivan reissulla...lahinna kiinnostaisi minkalaiset shoppailu, pub&club kuvioita ko. paikasta loytyy ja jos kenellakaan on infoa hyvista hotelleista keskustasta, niin kuulisin mielellani...
Hannover
3
481
Vastaukset
- kaupunki
Jos sinulla ei ole mitään erityisempää syytä mennä juuri Hannoveriin, niin vältä sitä, tylsä paikka.
Ostokset siellä tietysti voi tehdä kuten missä tahansa muuallakin.
Parempia vaihtoehtoja ovat Hampuri, Berliini, Düsseldorf ja Mûnchen.- TheGirl
Jep, Müncheniä suosittelisin! aivan loisto mesta!! Ja bilepaikkojen paratiisi on Berliini!!
Münchenissä on tosi siistiä, Saksan 3 suurin kaupunki!! Ihmiset kivoja, ja muutenkin. Aina löytyy menoa.
Itse olin siellä vuoden. Ja suosittelen!!
=)
Hannover on varmasti myös hieno, mutta kalpenee isompien mestojen rinnalla!!
- Messut
Parin päivän pikavierailulle Hannoveriin messuille. Mitä olisi pakko katsastaa tästä kaupungista? Itselle ei tule mitään mieleen mitä Hannoverissa voisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675710Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344264Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971886- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715