Wii ykkönen

Jäkätijäk

Kyllähän Wii painii nyt omassa sarjassaan
jo ohjaimienkin takia,ei voi edes samana
päivänä puhua,PS2-3 ja Xbox360 konsoleista,
Wii peleissä välillä koko kroppa joutuu koville
niin kun urheilioilla,ei ole pelkoa että
nukahtais ohjain sylissä peli ääreen
niin kun muissa konsoleissa.
Niin sanotuissa tehokonsoleissa ei ole sitä
tärkeintä Wii potkua,mikä viihdyttää ylivoimasesti
enemmän kun Pleikkari ja Xbox.

14

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakaan..

ole ollut ikinä sellaista ongelmaa pelattaessa, Että nukahtaisin. Wii on lasten pilipali konsoli, Jota en suosittele 10 vuotta vanhemmille jos ei halua nolautua ja että sinua pidetään lapsenmielisenä tollona. Viellä se wii lisää agressioita ja sekottaa pollasi.

• mites on?

Jälleen samat väitteet, joilla ei ole edes mitään pohjaa.

Xboxisi on paljon lapsellisempi, koska sen pelaamista ei voi perustella järjellä. Wii sentään kohottaa kuntoa kuten urheileminen (pelkästään naperoiden touhua?) ja lisäksi konsoli on helposti lähestyttävä, olet sitten himopelaaja, vauva tai vaari. Mistä olet muka kuullut/lukenut, että Wii lisäisi aggressioita? Pollan sekoamisesta en sinuna puhuisi mitään, massapostittava konsolia vihaava trolli kun olet.

• perustelisin..
        mites on? kirjoitti:

Jälleen samat väitteet, joilla ei ole edes mitään pohjaa.

Xboxisi on paljon lapsellisempi, koska sen pelaamista ei voi perustella järjellä. Wii sentään kohottaa kuntoa kuten urheileminen (pelkästään naperoiden touhua?) ja lisäksi konsoli on helposti lähestyttävä, olet sitten himopelaaja, vauva tai vaari. Mistä olet muka kuullut/lukenut, että Wii lisäisi aggressioita? Pollan sekoamisesta en sinuna puhuisi mitään, massapostittava konsolia vihaava trolli kun olet.

koska se opettaa lapset (kuten sinä) huitomaan ja huitominen on väkivaltaan verrattava asia jos satut vaikka osumaan johonkin huitoessasi Wiin naurettavalla kapulalla.

Polla sekoaa siitä kun väkivaltaisesti huodot huitomistasi sillä palikalla, Kun näet jonkun röpö grafiikalla säestetyn taustan jossa joku röpö mies huitoo sinua takaisin. Annat palaa ja pollasi vaatii lisää, Jotta voittaisit ukon ruudussa. Et tyydy pieniin lyönteihin vaan suurinpiirtein hyökkäät ruutua kohden ja saatat rikkoa paikkoja ja pätkähtää seinästä läpi naapurin suihkuhuoneeseen tai ruoka tilaisuuteen.

Järkesi ei kestä tätä noloa tilannetta. Yrität epätoivoisesti selitellä noloa tapahtumaa tuloksetta ja selitellä, Että pelasin Wii konsolia ja näin pääsi käymään ja silloin itsetuntosi on jo nollassa...egostasi puhumattakaan.

Minä kun pelaan Paljon tehokkaammalla XB 360:lla ja istun ja rentoudun sängyllä ja nautin pelaamisesta. Sinä sen sijaan kärsit ja kanssa ihmisesi tällaisista noloista tapahtumista, Jotka johtavat koviinkin seurauksiin, Joten en suosittele tuota maailman lopun vehettä kenellekään.

• W11F4NB0Y
        perustelisin.. kirjoitti:

koska se opettaa lapset (kuten sinä) huitomaan ja huitominen on väkivaltaan verrattava asia jos satut vaikka osumaan johonkin huitoessasi Wiin naurettavalla kapulalla.

Polla sekoaa siitä kun väkivaltaisesti huodot huitomistasi sillä palikalla, Kun näet jonkun röpö grafiikalla säestetyn taustan jossa joku röpö mies huitoo sinua takaisin. Annat palaa ja pollasi vaatii lisää, Jotta voittaisit ukon ruudussa. Et tyydy pieniin lyönteihin vaan suurinpiirtein hyökkäät ruutua kohden ja saatat rikkoa paikkoja ja pätkähtää seinästä läpi naapurin suihkuhuoneeseen tai ruoka tilaisuuteen.

Järkesi ei kestä tätä noloa tilannetta. Yrität epätoivoisesti selitellä noloa tapahtumaa tuloksetta ja selitellä, Että pelasin Wii konsolia ja näin pääsi käymään ja silloin itsetuntosi on jo nollassa...egostasi puhumattakaan.

Minä kun pelaan Paljon tehokkaammalla XB 360:lla ja istun ja rentoudun sängyllä ja nautin pelaamisesta. Sinä sen sijaan kärsit ja kanssa ihmisesi tällaisista noloista tapahtumista, Jotka johtavat koviinkin seurauksiin, Joten en suosittele tuota maailman lopun vehettä kenellekään.

"huitominen on väkivaltaan verrattava asia jos satut vaikka osumaan johonkin huitoessasi Wiin naurettavalla kapulalla."

Eipä ainakaan logiikassasi ole hurraamista. Väkivalta tarkoittaa tahallista satuttamista, mitä vahingossa toiseen osuminen ei ole. Wiin simuloinnin avulla juuri vältetään satuttamasta toista, mitä tapahtuu esim. nyrkkeilyssä.

"Polla sekoaa..."

Taas täyttä huttua, jota et yritäkään perustella millään muulla kuin älyttömällä mutullasi. Vaikutat muuten itse aika impulsiiviselta henilöltä, minkälaiseksi räiskintäpelien on todettu nuorten ihmisten tekevän, ohjaimesta riippumatta.

• jopa joo..
        W11F4NB0Y kirjoitti:

"huitominen on väkivaltaan verrattava asia jos satut vaikka osumaan johonkin huitoessasi Wiin naurettavalla kapulalla."

Eipä ainakaan logiikassasi ole hurraamista. Väkivalta tarkoittaa tahallista satuttamista, mitä vahingossa toiseen osuminen ei ole. Wiin simuloinnin avulla juuri vältetään satuttamasta toista, mitä tapahtuu esim. nyrkkeilyssä.

"Polla sekoaa..."

Taas täyttä huttua, jota et yritäkään perustella millään muulla kuin älyttömällä mutullasi. Vaikutat muuten itse aika impulsiiviselta henilöltä, minkälaiseksi räiskintäpelien on todettu nuorten ihmisten tekevän, ohjaimesta riippumatta.

lokiikkani toimii paremmin kuin sinun selittelysi, Vaikka huidot hölmöyksissäsi palikalla päivätpitkät ja syyllistyt väkivaltaiseen käyttäytymiseen.

• on sanottava

...että kerran nukahdin Oblivionin ääreen 12-14 tunnin tauottoman pelaamisen jälkeen, kun etenkin kaupunkeihin ja kyliin saavuttaessa peli saattaa jäädä latailemaan turhan pitkäksi aikaa.

On muuten huippuhyvä peli. Paljon parempi kuin yksikään Wii-tekele. Oblivion voitti eilen "Vuoden Peli 2006" -tittelin täysin ansaitusti.

• perustelua
        perustelisin.. kirjoitti:

Hahhah...yrititkö kuulostaa ÄLYKKÄÄLTÄ kirjoittaessasi tuon? :D :D :D

Älä turhaan enää jatkossa yritä.

• W11F4NB0Y
        on sanottava kirjoitti:

...että kerran nukahdin Oblivionin ääreen 12-14 tunnin tauottoman pelaamisen jälkeen, kun etenkin kaupunkeihin ja kyliin saavuttaessa peli saattaa jäädä latailemaan turhan pitkäksi aikaa.

On muuten huippuhyvä peli. Paljon parempi kuin yksikään Wii-tekele. Oblivion voitti eilen "Vuoden Peli 2006" -tittelin täysin ansaitusti.

Sanoit Oblivionista seuraavaa:
        "On muuten huippuhyvä peli. Paljon parempi kuin yksikään Wii-tekele."

Pelikriitikot ovat eri mieltä. Gamerankingsissa Zelda TP:n keskiarvo on 95,4 ja Oblivionin 94,3.

"Oblivion voitti eilen "Vuoden Peli 2006" -tittelin täysin ansaitusti."

Missä? Miten tuollainen titteli voidaan myöntää kun vuotta on vielä 3 viikkoa jäljellä?

• kiviäkään
        W11F4NB0Y kirjoitti:

Sanoit Oblivionista seuraavaa:
        "On muuten huippuhyvä peli. Paljon parempi kuin yksikään Wii-tekele."

Pelikriitikot ovat eri mieltä. Gamerankingsissa Zelda TP:n keskiarvo on 95,4 ja Oblivionin 94,3.

"Oblivion voitti eilen "Vuoden Peli 2006" -tittelin täysin ansaitusti."

Missä? Miten tuollainen titteli voidaan myöntää kun vuotta on vielä 3 viikkoa jäljellä?

"Pelikriitikot ovat eri mieltä"

Ei kiinnosta, sillä minä päätän sen mikä peli on paras. Vanhempiensa peräkammareissa loisina asuvat finninaamaiset nörtit eivät sitä puolestani päätä.

• Trollat täällä
        kiviäkään kirjoitti:

"Pelikriitikot ovat eri mieltä"

Ei kiinnosta, sillä minä päätän sen mikä peli on paras. Vanhempiensa peräkammareissa loisina asuvat finninaamaiset nörtit eivät sitä puolestani päätä.

Jos kerta valinta tehdän omien mielipiteiden
        perusteella eikä kriitikoiden, yleisen tai netti
        käyttäjien mielipiteiden perusteella?

Sinähän yrität jatkuvasti trollaamalla pakko syöttää
        kaikille sinun mielipiteitäsi mitkä vieläpä selkeästi
        eroaa yleisestä mielipiteestä.

Eikö meillä ole oikeutta omaan mielipiteeseen kun
        sinun on aina pakko tulla kaikkia haukkumaan ja
        arvostelemaa jos joku sattuu sanomaan jotain muuta
        kuin "X360 on jumala". Eli onko mielipiteen vapaus
        vain sinun yksin oikeus ja jos joku on erimieltä
        kanssasi hän on aina pentu eikä tiedä mistään mitää.

Eiköhän nyt olisi hyvä aika paunua sinne omille
        foorumeille vai mitä sanot herra X360?

• pakko päästä purkamaan

Ihan alusta asti, kun kuulin Wiin ohjaimesta olin vähän ymmälläni. Kaikilla pelifoorumeilla ihmiset kuitenkin vakuuttelivat ohjaimen olevan varmasti mahtava, joten ajattelin itsekkin siihen sitten ajallaan tykästyväni. Nyt kuitenkin 3pv lähes putkeen Zeldaa pelattuani voin sanoa, että on jo kerran ollut itku vähän herkässä sen ohjaimen kanssa. Kaksi osainen ohjain on mielestäni hyvä idea, mutta ohjaimella huitominen on jotakin mistä tuskin ikinä voin oppia pitämään! Se huitominen on välillä vaan jotakin niin nöyryyttävää ja omalla kohdallani ohjain kolahtelee lähes kokoajan pöytääni vasten. Sen tähtäys jutun olen jo säätänyt pois päältä. Pidän ohjainta sylissäni, jolloin pöytä on ilmeisesti liikaa ohjaimen ja sen liiketunnistimen välissä, joten saisin kokoajan nostella käsiäni.

Uskon, että ostan aika piakkoin sellaisen "classic" ohjaimen tuohon Wiihin, kun ohjekirjaa selailtuani huomasin sellaisiakin olevan. Cuben ohjaimet eivät sitten toimineet Wiissä, muutakuin Cube pelejä pelatessa. Ja tuossa Zeldassa tuskin saa säädettyä niin, että miekkailu toimisi jotenkin muuten, kuin kapulaa heiluttamalla...?

• Minulla

Ihan eri fiilis..

Ensinnäkin pelaan Zeldaa sängyssä maaten ja minulla
        on tähtäys päällä. (en enää suostuisi ottamaan pois)

Tähtäys on paras asia ohjauksessa ja vaikka miekkailu
        on lisätty napin painalluksen tilalle on sekin
        mielestäni ihan toimiva eikä siksi ole miinusta.

Vinkkinä siihen peluu paikkasi asetelmaan:
        1. Siirrä pöytää
        2. Pidä kättä käsinojalla
        3. Siirrä sensorbar ylemmäs

Taidat tehdä isoa liikettä miekkaillessa jos saat kädet
        mihinkään kolahtelemaan kun Zeldassa voit miekkailla
        jopa pelkällä ohjaimen ravistamisella. Ei pitäisi olla
        mikään ongelma vaikka olisi pöytä sinun ja TV välissä.

Niin ja muuten missä kohdassa peliä olet kun 3pv
        lähes putkeen on aika epämääräinen käsite?

• ..................
        Minulla kirjoitti:

Ihan eri fiilis..

Ensinnäkin pelaan Zeldaa sängyssä maaten ja minulla
        on tähtäys päällä. (en enää suostuisi ottamaan pois)

Tähtäys on paras asia ohjauksessa ja vaikka miekkailu
        on lisätty napin painalluksen tilalle on sekin
        mielestäni ihan toimiva eikä siksi ole miinusta.

Vinkkinä siihen peluu paikkasi asetelmaan:
        1. Siirrä pöytää
        2. Pidä kättä käsinojalla
        3. Siirrä sensorbar ylemmäs

Taidat tehdä isoa liikettä miekkaillessa jos saat kädet
        mihinkään kolahtelemaan kun Zeldassa voit miekkailla
        jopa pelkällä ohjaimen ravistamisella. Ei pitäisi olla
        mikään ongelma vaikka olisi pöytä sinun ja TV välissä.

Niin ja muuten missä kohdassa peliä olet kun 3pv
        lähes putkeen on aika epämääräinen käsite?

ihan mielipide kysymys. Voisin tietenkin ratkaista ongelman vetämällä itseäni kauemmaksi telkkarin ja pöydän luolta, mutta olen vaan niin tottunut nojailemaan pöytään siinä pelatessani. Ohjainta heiluttelen mahdollisimman vähän, koska kuten jo sanoin sillä heiluminen ei ollut kovin minun makuuni.
        Ohjaimella on varmasti mukava pelata kaverien kanssa esim. Wii sportsin tyylisiä pelejä, mutta sellaiseen monen tunnin "maratonpelaamiseen" se on ainakin minulle epämiellyttävä. Zeldasta epämääräinen käsite siksi, että oli vain tarkoitus kertoa mielipide Wiin ohjaimesta. Eilen sain 4 temppelin päätökseen ja tänään en ole päässyt pahuksen kokeiden takia peliin paneutumaan ollenkaan. No onneks huomenna taas pääsee...

• Se on
        .................. kirjoitti:

ihan mielipide kysymys. Voisin tietenkin ratkaista ongelman vetämällä itseäni kauemmaksi telkkarin ja pöydän luolta, mutta olen vaan niin tottunut nojailemaan pöytään siinä pelatessani. Ohjainta heiluttelen mahdollisimman vähän, koska kuten jo sanoin sillä heiluminen ei ollut kovin minun makuuni.
        Ohjaimella on varmasti mukava pelata kaverien kanssa esim. Wii sportsin tyylisiä pelejä, mutta sellaiseen monen tunnin "maratonpelaamiseen" se on ainakin minulle epämiellyttävä. Zeldasta epämääräinen käsite siksi, että oli vain tarkoitus kertoa mielipide Wiin ohjaimesta. Eilen sain 4 temppelin päätökseen ja tänään en ole päässyt pahuksen kokeiden takia peliin paneutumaan ollenkaan. No onneks huomenna taas pääsee...

"ihan mielipide kysymys."

Jep sitähän se on..

"Voisin tietenkin ratkaista ongelman vetämällä itseäni kauemmaksi telkkarin ja pöydän luolta, mutta olen vaan niin tottunut nojailemaan pöytään siinä pelatessani."

Eikö se pöytään nojaaminen ole todella epäkäytännöllistä
        etenkin jos pelaa pidempiä aikoja putkeen?

Itse olen aina pelannut mukavassa takanojassa paitsi
        jos tulee jännittävä kohta mikä vaatii enemmän
        tarkkaavaisuutta.

"Ohjaimella on varmasti mukava pelata kaverien kanssa esim. Wii sportsin tyylisiä pelejä, mutta sellaiseen monen tunnin "maratonpelaamiseen" se on ainakin minulle epämiellyttävä."

Minulle se on ollut yhtä mukava käyttöinen kuin hiiri
        ja näppis, mutta pystyn pelaamaan paremmassa asennossa
        kun ei tarvitse olla surkean penkin armoilla.
        Tuntumaltaan on ollut parempi kuin kaikki muut ohjaimet
        tähän asti. Kaijutinkin lisää tunnelmaa vaikka syystä
        tai toisesta Zeldan ohjain äänet on selkeästi hunompi
        laatuiset kuin esim. WiiSports pelissä.

Maratonia tuli eilen illalla/yöllä vahingossa vedettyä
        ~9 tuntia putkeen kun jäin huomaamatta peliin koukkuun,
        mutta onneksi on vapaa päivä tänään ja huomenna.
        Kuitenkin siis minulle maratoni käy Wiillä näköjään
        hieman liiankin helposti.

"Zeldasta epämääräinen käsite siksi, että oli vain tarkoitus kertoa mielipide Wiin ohjaimesta. Eilen sain 4 temppelin päätökseen ja tänään en ole päässyt pahuksen kokeiden takia peliin paneutumaan ollenkaan."

Zelda on tosiaan hieman huono esimerkki Wiin ohjauksesta
        kun se on kuitenkin GC porttaus muokatuilla ohjauksilla.

Sijaintiasi kysyin enimmäkseen siksi, että tiedän
        mikä on sinun käsite putkeen pelaamisesta kun se
        taas kertoo millainen pelaaja olet (HC, Casual jne).
        Ja samalla saa vähän tietoa että onko siellä vakava
        pelaaja vai "piilo trolli" mikä pysyy realistisena
        ja keskustelee asiallisesti, mutta keksii/kehittää
        mielipiteitä/vikoja jotta saisi jonkin asian
        näyttämään pahalta.

Enkä tarkoita tuota sitten loukkausena, mutta näet
        kyllä millainen tämän foorumin taso on ja aina saa
        olettaa trollia vaikka joku vain rehellisen mielipiteen
        kertoisi rakentavana kritiikkinä eikä trollaamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      171
      13043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4830
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1979
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      113
      1725
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe