kun katsoit

minuun eka kerran

silloin joskus, mitä ajttelit ja tunsit? Kun kastot minuun tänään, mitä ajattelet ja tunnet?Vieläkö saan sinussa aikaan jotakin?

15

2168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuikka

Mutta vastaan siitä huolimatta:
      Ensimmäisellä kerralla ajattelin että wau, oletpa ihana.
      Nyt ajattelen että wauwau, olet tosiaan iiiiihana.

Aamupuuro mahaan ja lenkille. Liikunta auttaa onneksi hajoaviin ajatuksiin(i).
      Hyvää sunnuntaita kaikille.

• jos antaisin

itseni tuntea niin.

• kaunotar,

ajattelin. Ihastuin kai heti. Tänään tiedän, että olet lisäksi rohkea ja vahva. Siitä huolimatta herätät minussa valtavaa hellyydentunnetta ja suojelunhalua. Hassua, mutta niin vain on.

• tänä päivänä..

tuntuu vain jotenkin hukatulta..niin se menee..

• ihan kaiken.

Eka kerran katsoessasi porauduit silmistäni sisään, hiivit hiljaa sydämen sopukkaan, raapustit nimikirjaimesi naavoittuneeseen pintaan, suljit hiljaa oven perässäsi. Tatuoiduin sinusta.

Mutta nyt vasta saatkin aikaan jotakin. Sanat jotka kuvaavat tunnetta nyt minussa tuntuvat avattuina niin banaaleilta. "Näytä minulle kuva, koska en tunne enää sanoja." Sinun kuvasi.

• Mugsu

kaiken muun mä unohdin.. ja kun tänään katsoin sinuun, melkein onnesta sekosin.. tuskimpa oli mulle tarkotettu mutta.. saahan sitä silti kertoa=)

• ..mitä..

..ensimmäisellä, tai toisella tai kolmannellakaan kerralla ajattelin, mutta siitä ajan kuluessa katsees sai sisuskalut kääntymään ympäri..

Nyttemmin ei olla enää viikkoihin nähty. Nyt pelkkä ajatus susta saa saman fiiliksen aikaan, kuin silloin kun nähtiin melkein päivittäin.

• kohtalotoveri

sanat suustani

• huokaus*

Tämä ei ole vastaus aloittajan kysymykseen, vaan tuskani vuodatus siitä, kuinka paljon kaikkea kaunista ja hyvää kätkemme sisäämme. Miltäköhän tuntuisi - puolin ja toisin - joskus unohtaa itsensä ja omat toiveensa ja vain lähestyä toista: katsoa silmiin ja ilman pyyteitä kertoa, että hän on erityisen tärkeä...

• olit uninen

vihainen ja hiukset pörrössä. Silmäsi saivat polveni notkahtamaan. Maaginen tunne.

Nyt. Välttelen katsettasi.En tahdo nähdä sinua.

• angel to you ;)

miksi välttelet minua haluisin nähdä sinua useammin ja katsoa sinua pitkään olet niin söpö

• enkelit
        angel to you ;) kirjoitti:

miksi välttelet minua haluisin nähdä sinua useammin ja katsoa sinua pitkään olet niin söpö

ei sovi yhteen:(

• ihminen ;)
        enkelit kirjoitti:

ei sovi yhteen:(

vai ei enkelit ja ihmiset sovi yhteen HAHAHAH

selvä se sitten on xD

• mutaatioitua
        ihminen ;) kirjoitti:

vai ei enkelit ja ihmiset sovi yhteen HAHAHAH

selvä se sitten on xD

noin nopeasti..
        auts.
        sädekehäs tais kolauttaa tätä päähän.;)

• kyl säää tiet ;)
        mutaatioitua kirjoitti:

noin nopeasti..
        auts.
        sädekehäs tais kolauttaa tätä päähän.;)

kuis lujaa kolahti saanko puhaltaa pipin pois ;)

mä oon nopee liikkeissäni mä voin olla ihan mitä vaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6126
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3616
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      147
      2799
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1192
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe