Eli tää on tilanne:
3 X VOB tiedostoja
2 X IFO
2 X BUP
Eli elokuvaa levylle polttaisin ja haluisin tekstityksen kanssa. Polttoohjelmana on tuo joka tuli tän aseman mukana Nero StartSmart, josta ei hirveen hyviä kokemuksia ole. Muita ohjelmia mitä oon käyttäny AVI-elokuvan muuttamiseen AVI2DVD, VOS DivxToDVD.
Tekstitys taitaa olla srt. muodossa. Kannattaako polttaa tuolla Nerolla? Oisko muita parempia tähän tilanteeseen? IMAGE burn löytyy mutta VOB ei oo vissii image ni sillä ei tee mitään. Pitääkö muuttaa vielä tuota VOBia vai kuinka saan tekstitykset mukaan siihen polttoon? Kun yritän tunkee sitä tekstitystä mukaan SVCD poltolla ni se sano "Ei videota eikä ääntä" eli ei mene mukaan.
Nää VOB:it oli alunperin AVI elokuvaa. Oisko AVI. pitäny muuttaa johonkin image muotoon? Yleesä tulee näissä DVD-elokuvissa ku avaa sen ni nää samat VOBit ja ifot yms. AVI on vieläkin tallella.
OOn ihan vatsa alottelija tässä eikä oo montaa polttotyötä takana joten nyt viisaita neuvoja kaivattais! Kiitos jo etukäteen :)
VOB:in ja tekstityksien poltto
Tekniikanihmelapsivuodelta000
1
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361756
- 50798
- 68757
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33609Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27570Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138445- 51433