Video+kuvia: Wetten Dass...?

Erizo

Christina esiintyi saksalaisessa Wetten Dass...? -ohjelmassa eilen 9.12.2006. Ohjelmaa esitetään kaikissa saksankielisissä maissa ja se on kaikkein menstynein ohjelma Euroopan alueella. Ohjelmaa on esitetty vuodesta 1981 lähtien.

Eli hyvää promoa Christinalle ja B2B:lle...

Hurt video tässä:

http://www.youtube.com/watch?v=fSpf6q501bQ

Kuvia esityksestä tässä:

http://img465.imageshack.us/my.php?image=wetten02zc5.jpg
http://img465.imageshack.us/my.php?image=wetten1jc9.jpg
http://img368.imageshack.us/my.php?image=wetten04bh9.jpg
http://img368.imageshack.us/my.php?image=wetten03hf0.jpg
http://img168.imageshack.us/my.php?image=wetten05ap3.jpg
http://img465.imageshack.us/my.php?image=wetten09xb1.jpg
http://img120.imageshack.us/my.php?image=wetten10mx4.jpg
http://img120.imageshack.us/my.php?image=wetten11fa0.jpg
http://img242.imageshack.us/my.php?image=wetten12vb9.jpg
http://img245.imageshack.us/my.php?image=wetten15zh3.jpg
http://img242.imageshack.us/my.php?image=wetten13ir6.jpg
http://img242.imageshack.us/my.php?image=wetten16kv3.jpg
http://img168.imageshack.us/my.php?image=wetten19mp6.jpg
http://img168.imageshack.us/my.php?image=wetten20zm9.jpg
http://img209.imageshack.us/my.php?image=wetten21bp9.jpg
http://img243.imageshack.us/my.php?image=wetten22iw4.jpg
http://img168.imageshack.us/my.php?image=wetten23hh8.jpg

25

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MercyOnMe

Erittäin kaunis esitys. Chrstina kuulosti hyvältä. ^^

• Erizo

... Densel Washington. Tajusin sen vasta tuon lauluosuuden jälkeen, kun Denselhän se siellä istuskeli vieraiden joukossa.

• Destin3

Promoa todella tarvitaan! Taisi taas mennä tuo "To have just one more chance" -kohta ekan säkeistön sanoilla, mutta en sen enempää kritisoi. :D Kaunis esitys! Kiitos linkistä Erizo!

• Erizo

... tapahtui Christinalle noitten sanojen kanssa myös Wembleyllä, kun olin siellä häntä kuuntelemassa! :D

• Destin3
        Erizo kirjoitti:

... tapahtui Christinalle noitten sanojen kanssa myös Wembleyllä, kun olin siellä häntä kuuntelemassa! :D

Nooh, jos biisiä ei kovin hyvin tunne, tuskin mokaa edes havaitsee. Ainakaan saksankielinen väestö... Tuossa kohdassa huomaan myös itse parhaassa tapauksessa sekoavani ekan säkeistön sanoihin, haha. :D

• Erizo

Fanit ovat spekuloineet sitä mahdollisuutta, että Christina laulaisi tuossa taustanauhaa vasten.

Ei minusta. Olen kyllä yrittänyt nyt katsoa tuota "sillä silmällä", mutta en usko. Olisiko hän oikeasti nauhoittanut laulun, jossa laulaa väärin?

Tuubiin ladattu video voi olla itsessään epäsynkroonissa eli että ääni ja kuva eivät tule samanaikaisesti, mutta tämä video ei ole mielestäni epäsynkroonissa.

"Orkesterin" musiikki tulee kyllä mielestäni nauhalta, mutta että Christinan laulu? Epäilen. Tosin jotta voisi olla satavarma, olisi pitänyt olla itse paikalla tuota laulua kuulemassa, koska parhainkaan video ei vastaa koskaan todellisuutta. Mutta miltäs muista vaikuttaa? Ovatko huulisynkka epäilyt aiheellisia tämän suhteen?

• Destin3

Tuskinpa. Ei tuo esitys nyt ihan niin täydellinen ollut. Vääriä sanoja, reilusti erilainen kuin levyllä (esim."C-osan" "I would tell you how much that I've missed you" -kohta). Kyllä joissakin kohdissa erottuvat hengenvedotkin. Voisi vaikka tuosta jäädä sellainenkin olo, että livenä olisi ollut mahdollisuus toimia paremmin, jos taustanauha siis olisi ollut käytössä. Mutta mistäpä sitä siltikään tietää. Miksi juuri tämä esitys joutui suurennuslasin alle?

• Erizo
        Destin3 kirjoitti:

Tuskinpa. Ei tuo esitys nyt ihan niin täydellinen ollut. Vääriä sanoja, reilusti erilainen kuin levyllä (esim."C-osan" "I would tell you how much that I've missed you" -kohta). Kyllä joissakin kohdissa erottuvat hengenvedotkin. Voisi vaikka tuosta jäädä sellainenkin olo, että livenä olisi ollut mahdollisuus toimia paremmin, jos taustanauha siis olisi ollut käytössä. Mutta mistäpä sitä siltikään tietää. Miksi juuri tämä esitys joutui suurennuslasin alle?

... ei minunkaan mielestäni esitys ollut täydellinen. Mutta syy siihen, miksi joutui suurennuslasin alle, on se, että nyt on keskusteltu vilkkaasti myös siitä, että laulaako Christina nauhoja vasten kiertueillaan. Ja vaikuttaa siltä, että neljä ensimmäistä lausetta Welcomesta olisi taustanauhoja ja loppu liveä. Tätä ei kuulemma erota videoita katsellessa, mutta livenä sen huomaa, jos tietää tarkkailla tilannetta.

Itse en huomannut tuota lainkaan. Ja kysymys herää miksi yksittäisen biisin alkusanat ovat nauhalta ja muu konsertti liveä? Kukaan ei tiedä. Itse heitin teorian, että ehkäpä Christina joutuu juoksemaan ennen Welcomea sitä tikaritaulua vasten sitä vauhtia, että hänen on vedettävä henkeään ennen kuin jatkaa livenä laulamistaan. Stripped DVD:llähän GMGY-biisin alku on mielstäni kyllä huulisynkattu... kai.

Huhuttiin että jopa Hurt olisi kiertueella myös huulisynkkaa sekä SDB. Itse kiellän tuon mahdollisuuden tyystin. Ja CMM:llä kirjoittava Serenity kävi Frankfurtissa katsomassa Christinaa ja sanoi, että Hurt sekä SDB ovat 100% live-esityksiä, mutta tuon Welcomen neljä ensimmäistä lausetta olisivat nauhalta eli:

Welcome to the greatest show
        greatest show on Earth
        you've never seen before
        Let the fairytale unfold...

...Ja sitten alkaisi liveosuus.

Eli nyt siis fanit tarkkailevat Christinaa oikein urakalla ja yrittävät löytää jokaisen huulisynkka-esityksen esiin.

• Erizo
        Erizo kirjoitti:

... ei minunkaan mielestäni esitys ollut täydellinen. Mutta syy siihen, miksi joutui suurennuslasin alle, on se, että nyt on keskusteltu vilkkaasti myös siitä, että laulaako Christina nauhoja vasten kiertueillaan. Ja vaikuttaa siltä, että neljä ensimmäistä lausetta Welcomesta olisi taustanauhoja ja loppu liveä. Tätä ei kuulemma erota videoita katsellessa, mutta livenä sen huomaa, jos tietää tarkkailla tilannetta.

Itse en huomannut tuota lainkaan. Ja kysymys herää miksi yksittäisen biisin alkusanat ovat nauhalta ja muu konsertti liveä? Kukaan ei tiedä. Itse heitin teorian, että ehkäpä Christina joutuu juoksemaan ennen Welcomea sitä tikaritaulua vasten sitä vauhtia, että hänen on vedettävä henkeään ennen kuin jatkaa livenä laulamistaan. Stripped DVD:llähän GMGY-biisin alku on mielstäni kyllä huulisynkattu... kai.

Huhuttiin että jopa Hurt olisi kiertueella myös huulisynkkaa sekä SDB. Itse kiellän tuon mahdollisuuden tyystin. Ja CMM:llä kirjoittava Serenity kävi Frankfurtissa katsomassa Christinaa ja sanoi, että Hurt sekä SDB ovat 100% live-esityksiä, mutta tuon Welcomen neljä ensimmäistä lausetta olisivat nauhalta eli:

Welcome to the greatest show
        greatest show on Earth
        you've never seen before
        Let the fairytale unfold...

...Ja sitten alkaisi liveosuus.

Eli nyt siis fanit tarkkailevat Christinaa oikein urakalla ja yrittävät löytää jokaisen huulisynkka-esityksen esiin.

... Tuubi on täynnä videonpätkiä muun muassa Hurt-esityksiä ja niitä vertailemalla kuulee sen, että Christina laulaa tuon biisin eritavoin eri konserteissa.

Eli äänittäisikö Christina aina uuden taustanauhan uusine kömmähdyksineen eri konsertteihin, jotka ovat hyvässä lykyssä päivän tai kahden välein? Enpä usko! :D

• Destin3
        Erizo kirjoitti:

... Tuubi on täynnä videonpätkiä muun muassa Hurt-esityksiä ja niitä vertailemalla kuulee sen, että Christina laulaa tuon biisin eritavoin eri konserteissa.

Eli äänittäisikö Christina aina uuden taustanauhan uusine kömmähdyksineen eri konsertteihin, jotka ovat hyvässä lykyssä päivän tai kahden välein? Enpä usko! :D

Sitä hän ei varmaankaan tee. Kävisi loppujen lopuksi aika vaivalloiseksi. x) Mutta entä kestääkö Christinan ääni ikuisesti? No, kai hän on saanut ammattimaista laulunopetusta, jotenka ei kai syytä huoleen. Ja juuri tuota pitikin kysyä, elikkä jos esitykset ovat menneet keikoilla pääasiassa puikkoihin, miksi tätä ilmeisesti heikompaa suoritusta epäiltäisiin? Mutta OK, Christinan live-esiintymiset siis seurannassa. Jospa otettaisiin sittenkin uhriksi vaikka Ashlee Simpson! :D

• Erizo
        Destin3 kirjoitti:

Sitä hän ei varmaankaan tee. Kävisi loppujen lopuksi aika vaivalloiseksi. x) Mutta entä kestääkö Christinan ääni ikuisesti? No, kai hän on saanut ammattimaista laulunopetusta, jotenka ei kai syytä huoleen. Ja juuri tuota pitikin kysyä, elikkä jos esitykset ovat menneet keikoilla pääasiassa puikkoihin, miksi tätä ilmeisesti heikompaa suoritusta epäiltäisiin? Mutta OK, Christinan live-esiintymiset siis seurannassa. Jospa otettaisiin sittenkin uhriksi vaikka Ashlee Simpson! :D

Tämä huulisynkka keskustelu on muutenkin menossa CMM:llä jo naurettavuuksiin saakka. Ihmiset, jotka eivät ole edes olleet konserteissa, väittävät huulisynkkauksen tapahtuvan.

Tämä nimimerkki "Serenity", joka on nyt käynyt jo kahdessa konsertissa, ja toisessa näiden ensimmäisten epäilyjen jälkeen, otti asiakseen kuunnella Hurtin, SDB:n ja Welcomen tarkoin. Kun hän tuli Frankfurtin konsertista hän kirjoitti CMM:lle, että Welcomen neljä ensimmäistä riviä on lipattu, muu on liveä.

Mutta ihmiset, jotka eivät ole olleet Christinaa kuulemassa livenä, väittävät yhä vastaan.

Minä nauhoitin Welcomen Wembleyllä. Minulla on video koko biisistä ja olen kuunnellut sen nyt useita kertoja. Mutta en kuule sitä eroa huulisynkan ja liven välissä. Sanoin tämän Serenitylle ja hän kertoi, että hän on myös kuvannut tahollaan biisin ja sanoi myös sen, että eroa ei kuule videolta. Mutta kun kuunteli Welcomen toista kertaa Frankfurtissa paikan päällä tietäen, että tuona kyseisenä hetkenä saattaa tapahtua jotain, hän erotti rajan huulisynkan ja liven välissä.

Mutta miksei tämä Serenity erottanut samaa Hurtissa tai SDB:ssä?

Siis huokaus. Jotkut eivät vain usko. Eivät, vaikka ihminen on ollut paikan päällä taikka että Hurt:sta on olemassa läjäpäin jo videoita, joissa Christinan laulusta on erotettavissa variaatioita.

• ~ Hippo ~
        Erizo kirjoitti:

Tämä huulisynkka keskustelu on muutenkin menossa CMM:llä jo naurettavuuksiin saakka. Ihmiset, jotka eivät ole edes olleet konserteissa, väittävät huulisynkkauksen tapahtuvan.

Tämä nimimerkki "Serenity", joka on nyt käynyt jo kahdessa konsertissa, ja toisessa näiden ensimmäisten epäilyjen jälkeen, otti asiakseen kuunnella Hurtin, SDB:n ja Welcomen tarkoin. Kun hän tuli Frankfurtin konsertista hän kirjoitti CMM:lle, että Welcomen neljä ensimmäistä riviä on lipattu, muu on liveä.

Mutta ihmiset, jotka eivät ole olleet Christinaa kuulemassa livenä, väittävät yhä vastaan.

Minä nauhoitin Welcomen Wembleyllä. Minulla on video koko biisistä ja olen kuunnellut sen nyt useita kertoja. Mutta en kuule sitä eroa huulisynkan ja liven välissä. Sanoin tämän Serenitylle ja hän kertoi, että hän on myös kuvannut tahollaan biisin ja sanoi myös sen, että eroa ei kuule videolta. Mutta kun kuunteli Welcomen toista kertaa Frankfurtissa paikan päällä tietäen, että tuona kyseisenä hetkenä saattaa tapahtua jotain, hän erotti rajan huulisynkan ja liven välissä.

Mutta miksei tämä Serenity erottanut samaa Hurtissa tai SDB:ssä?

Siis huokaus. Jotkut eivät vain usko. Eivät, vaikka ihminen on ollut paikan päällä taikka että Hurt:sta on olemassa läjäpäin jo videoita, joissa Christinan laulusta on erotettavissa variaatioita.

Olen kuullut epäilyn, että joskus nauhassa on tarkoituksellisia "virheitä" jotta esitys vaikutaisi aidommalta.

Myönnän että olisi pettymys, jos Tiinu alkaisi käyttää nauhoja! Voi olla että jotain pätkiä on tullut nauhalta, mutta tuskin koko kappaletta. Uskon että paikanpäällä olleet fanit kertovat totuuden.

Stripped konsertissa ainakin Dirrtyn alku taisi tulla nauhalta... Mutta tuossakin on kyseessä kappaleen intro.

• Erizo
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

Olen kuullut epäilyn, että joskus nauhassa on tarkoituksellisia "virheitä" jotta esitys vaikutaisi aidommalta.

Myönnän että olisi pettymys, jos Tiinu alkaisi käyttää nauhoja! Voi olla että jotain pätkiä on tullut nauhalta, mutta tuskin koko kappaletta. Uskon että paikanpäällä olleet fanit kertovat totuuden.

Stripped konsertissa ainakin Dirrtyn alku taisi tulla nauhalta... Mutta tuossakin on kyseessä kappaleen intro.

... tekisikö Christina jokaiseen konserttiin uuden nauhan, jossa olisi uusia virheitä? Miten hän muistaisi ne kaikki tai ns. "kyseisen illan virheet"?

Hurtia ei ole huulisynkattu. CMM:llä esim. nimimerkki "Xtinaboytoy" kirjoittaa näin:

Nope, belfast was live. I was there, and she just sang her ass off. She forgot some words too, so I know it was live, plus she giggled and said hi to our wee group mid instrumental bit.

Lisäksi nimimerkki "Attitude" sanoo Wetten Dass...? -esityksestä verrattuna kiertuekonsertteihin näin:

The second vid posted there on YouTube (00.27 seconds long vid) is clearly different from Wetten Dass.

Joten minun mielestäni ainakin noilta vastaan väittäjiltä, jotka siis sanovat, että Wetten Dass...? -ohjelmassa olisi ollut sama "nauha" kuin kiertueella, menee väittämältä kaikki uskottavuus pois. Eli minä uskaltautuisin vetämään johtopäätöksen, ettei huulisynkkaa ole tapahtunut.

Ja Stripped-konsertissa minun mielestäni Dirrty, siis siitä alkaen, kun Christina & tanssijat paljastuivat verhon takaa, oli live-esitys. GMGY-biisin alku haiskahtaa huulisynkalta.

• ~ Hippo ~
        Erizo kirjoitti:

... tekisikö Christina jokaiseen konserttiin uuden nauhan, jossa olisi uusia virheitä? Miten hän muistaisi ne kaikki tai ns. "kyseisen illan virheet"?

Hurtia ei ole huulisynkattu. CMM:llä esim. nimimerkki "Xtinaboytoy" kirjoittaa näin:

Nope, belfast was live. I was there, and she just sang her ass off. She forgot some words too, so I know it was live, plus she giggled and said hi to our wee group mid instrumental bit.

Lisäksi nimimerkki "Attitude" sanoo Wetten Dass...? -esityksestä verrattuna kiertuekonsertteihin näin:

The second vid posted there on YouTube (00.27 seconds long vid) is clearly different from Wetten Dass.

Joten minun mielestäni ainakin noilta vastaan väittäjiltä, jotka siis sanovat, että Wetten Dass...? -ohjelmassa olisi ollut sama "nauha" kuin kiertueella, menee väittämältä kaikki uskottavuus pois. Eli minä uskaltautuisin vetämään johtopäätöksen, ettei huulisynkkaa ole tapahtunut.

Ja Stripped-konsertissa minun mielestäni Dirrty, siis siitä alkaen, kun Christina & tanssijat paljastuivat verhon takaa, oli live-esitys. GMGY-biisin alku haiskahtaa huulisynkalta.

En ole tutkinut koko tapausta, mutta uskon kirjoitustesi perusteella ettei mitään huulisykkaa ole tapahtunut.

• ~ Hippo ~
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

En ole tutkinut koko tapausta, mutta uskon kirjoitustesi perusteella ettei mitään huulisykkaa ole tapahtunut.

Miksi Christinan pitäisi ottaa minkäänlaista riskiä jostain Ashley Simpson tyyppisestä skandaalista? On parempi vaikka laulaa nuotin vierestä, tai unohtaa sanat, kuin jäädä nolosti kiinni huulisynkasta.

Christina syötäisiin elävältä mediassa, hänelle naurettaisiin ja uskottavuus tosi laulajana olisi kaikkien riepoteltavana.

Kaikki meni nappiin, tuossa upeassa tv-show esityksessä. :)

• Erizo
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

Miksi Christinan pitäisi ottaa minkäänlaista riskiä jostain Ashley Simpson tyyppisestä skandaalista? On parempi vaikka laulaa nuotin vierestä, tai unohtaa sanat, kuin jäädä nolosti kiinni huulisynkasta.

Christina syötäisiin elävältä mediassa, hänelle naurettaisiin ja uskottavuus tosi laulajana olisi kaikkien riepoteltavana.

Kaikki meni nappiin, tuossa upeassa tv-show esityksessä. :)

Juuri tuota olen sanonut CMM:llä. Että uskon Christinan mieluimmin ottavan riskin epävireisestä live-esityksestä kuin jäävän kiinni huulisynkasta.

Esim. VMA-esitys ei mennyt oikein putkeen, mutta entä sitten? Lehdistö silti ylisti esitystä, vaikka enemmistö faneista haukkuivat sen lyttyyn. Joillekin faneille ei sitten riitä mikään... Lisäksi Christina on ollut huulisynkan suuri kriitikko ja häntä pidetään live-artistina henkeen ja vereen.

Mutta on fanit kyllä ihme porukkaa. Christinaa epäillään yhden tai kahden biisin huulisynkasta, ja syntyy hirveä haloo, vaikka koko konsertissa on 23 biisiä. Monet artistit laulaisivat nuo kaikki 23 biisiä taustanauhoja vasten. Mutta kuten sanottua, Christina on live-artisti. Ja siksi monet fanit ovat pillastuneet näistä puheista.

Mutta onneksi tämä kina alkaa CMM:llä jo taittua. Mutta sanottakoon vielä, että minun mielestäni tuo Wetten Dass...? -esitys vaikuttaa vahvasti liveltä. Ja niin vaikuttaa monesta muustakin. Mutta muutama vastaanväittäjä pidättäytyy yhä sitkeästi kannassaan.

Mutta meidän MOM/Simplehän on menossa tällä viikolla Sveitsiin katsomaan Christinaa, joten ehkäpä hän sitten sanoo oman mielipiteensä noista kyseisistä biiseistä, jotka on konsertissa kuuntelemassa. ;)

• Erizo

Mitä voi seurata liiallisesta livenä laulamisesta?

Vastaus alla (löytyi CMM:stä). Tämän on sanonut Irvin Azoff, joka on Christinan manageri. Irvin on siis Christinalle järjestyksessään toinen manageri. Ensimmäinen oli tämä Kurtz-äijä, joka huiputti Christinalta rahoja yms., ja jolle Christina antoi debyyttilevynsä aikana kenkää.

Mutta Irvin on sanonut Christinasta siis seuraavaa:

"Kun tapasin Christinan ensimmäistä kertaa, hänellä oli huonoiten suunniteltu ja ylibuukatuin aikataulu, jonka olen nähnyt musiikkialalla 30-vuotisen urani aikana. Tästä johtuen Christinalla oli sekä rinta että kurkkunpää tulehduksia. Levy-yhtiöt ja managerit eivät usein tiedä, kuinka sanoa "ei", ja nämä nuoret artistit poltetaan loppuun. Kyse on vain siitä murtuvatko he henkisellä vai fyysisellä tasolla."

Lähde:

http://www.christinamultimedia.com/statistics/theysaid_g-i.php

• MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

Mitä voi seurata liiallisesta livenä laulamisesta?

Vastaus alla (löytyi CMM:stä). Tämän on sanonut Irvin Azoff, joka on Christinan manageri. Irvin on siis Christinalle järjestyksessään toinen manageri. Ensimmäinen oli tämä Kurtz-äijä, joka huiputti Christinalta rahoja yms., ja jolle Christina antoi debyyttilevynsä aikana kenkää.

Mutta Irvin on sanonut Christinasta siis seuraavaa:

"Kun tapasin Christinan ensimmäistä kertaa, hänellä oli huonoiten suunniteltu ja ylibuukatuin aikataulu, jonka olen nähnyt musiikkialalla 30-vuotisen urani aikana. Tästä johtuen Christinalla oli sekä rinta että kurkkunpää tulehduksia. Levy-yhtiöt ja managerit eivät usein tiedä, kuinka sanoa "ei", ja nämä nuoret artistit poltetaan loppuun. Kyse on vain siitä murtuvatko he henkisellä vai fyysisellä tasolla."

Lähde:

http://www.christinamultimedia.com/statistics/theysaid_g-i.php

"Mutta meidän MOM/Simplehän on menossa tällä viikolla Sveitsiin katsomaan Christinaa, joten ehkäpä hän sitten sanoo oman mielipiteensä noista kyseisistä biiseistä, jotka on konsertissa kuuntelemassa. ;)"

Kamalasti paineita! Kiitos vain. Hahaa, ei kai, mielellänihän minä raportoin teille.

• Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

"Mutta meidän MOM/Simplehän on menossa tällä viikolla Sveitsiin katsomaan Christinaa, joten ehkäpä hän sitten sanoo oman mielipiteensä noista kyseisistä biiseistä, jotka on konsertissa kuuntelemassa. ;)"

Kamalasti paineita! Kiitos vain. Hahaa, ei kai, mielellänihän minä raportoin teille.

sinulta odotetaan nyt sitä viimeistä sanaa koskien tätä huulisynkkaus epäilyä!

No ei vaan.

Mutta lähdön hetki se sinulla lähenee... voi kun pääsisikin vielä katsomaan show:n toista kertaa... jotkut fanithan menevät useita kertoja. Minulla ei ole moiseen aikaa taikka rahaa. Valitettavasti.

• MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

sinulta odotetaan nyt sitä viimeistä sanaa koskien tätä huulisynkkaus epäilyä!

No ei vaan.

Mutta lähdön hetki se sinulla lähenee... voi kun pääsisikin vielä katsomaan show:n toista kertaa... jotkut fanithan menevät useita kertoja. Minulla ei ole moiseen aikaa taikka rahaa. Valitettavasti.

Katsotaan, toivonko minäkin noin neljän päivän päästä. ;>

Varmasti.

• Erizo
      • ~ Hippo ~

Minulle on syntynyt mielikuva, että christina on hyvin suosittu Saksassa - pitääkö se paikkansa?

• Erizo
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

Minulle on syntynyt mielikuva, että christina on hyvin suosittu Saksassa - pitääkö se paikkansa?

Mitä olen CMM:llä saksalaisten juttuja lukenut, niin Christinalla on melkoisen suuri ja vankka fanipohja Saksassa.

• Erizo
        ~ Hippo ~ kirjoitti:

Midweeksien mukaan Tell me olisi menossa Saksassa joko ykköseksi taikka kakkoseksi! :)

Tilannetta Saksassa ylipäätään:

ANOM pääsi kakkoseksi.
        Hurt pääsi kakkoseksi.

GIAB pääsi kakkoseksi.
        WAGW oli parhaimmillaan 18.
        ITTY flppasi; paras oli sija #65.
        COOB oli parhaimmillaan 23.

NWTBL nousi parhaimmillaan viidenneksi.
        Lady Marmalade oli ykkönen.

Dirrty pääsi neljänneksi.
        Beautiful pääsi neljänneksi.
        Fighter pääsi 13:sta.
        CHUD pääsi yhdeksänneksi.
        TVW pääsi 13:sta.

Car Wash pääsi kuudenneksi.
        Tilt Ya Head Back pääsi 27:ksi.

Albumitilanne Saksassa:

Debyytti nousi parhaimmillaan 13:sta.
        Stripped nousi kuudenneksi.
        B2B nousi YKKÖSEKSI!

Eli Christinalla on mennyt Saksassa hyvin ja näyttää siltä, että vauhti vaan paranee! :D

Tarkemmin Saksan tilannetta voi tarkastella CMM:n tilastosivulta:

http://www.christinamultimedia.com/statistics/charts_germanycharthistory.php

• Erizo
        Erizo kirjoitti:

Midweeksien mukaan Tell me olisi menossa Saksassa joko ykköseksi taikka kakkoseksi! :)

Tilannetta Saksassa ylipäätään:

ANOM pääsi kakkoseksi.
        Hurt pääsi kakkoseksi.

GIAB pääsi kakkoseksi.
        WAGW oli parhaimmillaan 18.
        ITTY flppasi; paras oli sija #65.
        COOB oli parhaimmillaan 23.

NWTBL nousi parhaimmillaan viidenneksi.
        Lady Marmalade oli ykkönen.

Dirrty pääsi neljänneksi.
        Beautiful pääsi neljänneksi.
        Fighter pääsi 13:sta.
        CHUD pääsi yhdeksänneksi.
        TVW pääsi 13:sta.

Car Wash pääsi kuudenneksi.
        Tilt Ya Head Back pääsi 27:ksi.

Albumitilanne Saksassa:

Debyytti nousi parhaimmillaan 13:sta.
        Stripped nousi kuudenneksi.
        B2B nousi YKKÖSEKSI!

Eli Christinalla on mennyt Saksassa hyvin ja näyttää siltä, että vauhti vaan paranee! :D

Tarkemmin Saksan tilannetta voi tarkastella CMM:n tilastosivulta:

http://www.christinamultimedia.com/statistics/charts_germanycharthistory.php

Uskomaton maa tuo Saksa!

On nimittäin niin, että Hurt nousee siellä again! Sija #5 vaihtuu sijaksi #3!

WOO!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe