Olemme ostaneet 70-luvulla rakennetun talon. Talossa on n. 10 m3 uima-allas. Suodattimena on piimaa-suodatin. Onko kellään kokemuksia suodatintyypin toimivuudesta ? Vai olisiko parempi hommata kvartsihiekkasuodatin?
Onko nykyyiseen suodattimeen lisättävä piimaa-aine veteen liukenevaa, vai jääkö se suodattimeen? Eilen täytin altaan vedellä ja pumpun käynnistämisen jälkeen altaan pohjalle muodostui harmaankeltaista sakkaa, muuten vesi on kirkasta. Olisikohan tämä sakka juuri piimaata. Puhdistin suodattimen ennen käyttöönottoa, mutten vielä laittanut piimaata siihen. Tarkoitus on laittaa aine suodattimeen sekä hoitaa myös kemiallinen puhdistus kunhan saan tekniikan testattua.
Onko kellään kokemusta mitä kvartsihiekkasuodattimet sekä allaspeitteet (n. 10 m2) maksavat ? ja kuka myy ?
Uima-allas
5
1517
Vastaukset
- peite
maksoi alle kolmesataa, kun työkaveri teki veivihomman, tosi hienon, on kuin tehtaassa tehty.
Netistä löydät hakusanalla allaspeite toimittajia. Meille tuli peite nastolasta.Meillä on piimaavehkeet, eikä niitä vaihdeta pois niin kauan kun ne vaan kestää.
Meidän allas 12 m2.On just hyvän kokoinen, ei liian kallis ylläpitää, ja antaa suuren ilon. Miten, ja missä sen suodattimen putsasit?miten sitä piimaata sinne altaan pohjalle joutui? Ekaks imuroit sen sinne suodattimeen sieltä pohjalta, ja seuraat tilannetta, että tuleeko sitä lisää. Jos tulee, ni jossain on reikä. Niiden suodatinlamelleitten kanssa saa olla varovainen, ettei puhko niihin reikiä.Ihanaa, tuikut reunalle, valot pienelle, saunaan ja uimaan. Tuli takkaan, ja makkaraa kepin nenään.- jyväskylä-
Moi, Mulla olis ylimääräinen piimaata säkkitavarana. Olisiko sinulla tarvetta siihen?
- Säkkimies
Tarvetta ois, pistäppä viestiä [email protected]
- jyväskylä edelleen
Toi sun sähköposti ei toimi, yritin lähettää viestiä.
- Susi
Hei, onko sulla piimaan tarvetta. Mulla olis ylimääräistä. Asun pk-seudulla. Lähetä viesti, jos kiinnostaa 050-562 2205
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584