Mistäköhän saa ostettua trapetsin? Eli tarkoitus olisi ihan vaan harrastaa tasapainoilua. Trapetsi olisi tarkoitus virittää tiukalle puiden väliin esim. puistossa tai takapihalla tai...
trapetsi
etsivä
2
1077
Vastaukset
- Kossu.
Onnistuisko ihan teräsvaijerilla ja taljalla. En kyllä tiiä miten arvokasta tollanen vaijeri on mutta esim jostain purkaamoilta kannattais kysyä jotain vanhaa vinssin vaijeria, taljakin sais olla mallia jykevä et sen saa kunnolla viritettyä.
- entinen trapetsitaiteilija
Haluatko siis trapetsin (keinun) vai nuoran, joka viritetään kahden "tolpan" väliin?
Nuoran saa ostettua parhaiten K-Raudasta (tavallista kierreteräsvaijeria)ja siihen vielä molempiin päihin metalli"lenksut".
Olisi hyvä(,jos vain pystyisi)niin hitsata kaksi A-muotoista terästolppaa, johon saadaan vaijeri kiinni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847