Ostin juuri uuden uuden k800i puhelimen. Ja haluasin laittaa siihen musiikkia ja ym. tavaraa USB kautta mutta kun latasin PC suiten ja yritin synkronisoida se valittaa että laitetta ei ole kytketty.
Apua
5
345
Vastaukset
- heitä_se_mäkeen
Osta bluetooth tikku koneeseesi, maksaa n. 10-20€, niin kone löytää puhelimen automaattisesti, ja siihen siirtohommaan et tarvitse sitten aataminaikuista pc-suitea!.
Homma toimii sitten siten, että siirrät tietokoneelta bluetooth:in kautta tavaraa puhelimeeesi...- fdsaggf
Kiitti
- aaaa
mutta miks ne sitten laittaa mukaan usb.in eikä bluetooth tikkua?
- tällaista
sain nämä ohjeet Ericssonilta, kun oli samantyylistä ongelmaa.
Eli laita puhelimen mukana tullut levyke koneeseen, samoin puhelin USB-kaapelilla. Sitten ohjauspaneeli->järjestelmä->laitehallinta--jos näet täällä jossain kohdin kysymys/huutomerkkejä, klikkaa hiiren oikealla näppäimellä ja valitse päivitä ohjain. Toista jokaisen kysymys/huutomerkin kohdalla. Älä ota yhteyttä Windowsin update:iin. Valitse, että ajurit asennetaan automaattisesti.
Tällä systeemillä sain puhelimen tiedot koneelle, mutta musiikin siirtäminen ei onnistunut. Sitten keksin, että voin siirtää musiikkia ja kuvia helpomminkin. Vaatii kyllä muistikortin puhelimeen.
Eli: muistikortti puhelimeen-->USB-piuha kiinni puhelimeen ja koneeseen-->puhelimesta tiedostonsiirtotila-->koneelta oma tietokone-->sieltä valitse muistikortti(phonecard, pitäisi näkyä omana asemanaan)-->sitten musiikkitiedostot/kuvat..(mitä nyt haluaa siirtää)-->valitse siirrettävä kohde-->oikea hiirenpainike ja valitse sieltä kohde mihin siirretään, eli phonecard.
Muistikortilta voi sitten siirtää puhelimeen mitä haluaa. Itse kyllä annan olla kortilla, kun siihen näkyy mahtuvan niin paljon kaikkea.
Toivon, että onnistuu, ohjeet oli ehkä hiukan sekavia..
Itse sain näin siirrettyä musiikkia ja kuvia puhelimeen. Kauan siinä meni, ennen kuin tajusin koko homman...- fdsaggf
Mutta minä ostin bluetoothin ja se toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070