Kaneille nimiehdotuksia!

emzuuu

Olen ottamassa kaksi uroskania ja haluaisin nyt nimiehdotuksia niille!Toivoisin että nimet olisivat omaperäisiä!
Mutta kiitos ehdotuksista jo etukäteen!

14

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diana_

Vaikka... Miku ja Maku tai Saku ja Laku tai Suku ja Tuku tai vaikka Suku ja Laku,,,

Muuten mistä olet kotoisin ja voisitko olla
      tai vähän kirjoitella mul:
      [email protected]

• emzuuu

Joo siis oon tampereelta..no kai me voidaan alkaa kirjoitteleen sähköpostin kautta!Onko sulla itselläs sitten kani vai? :)

• kanipossu

Jos olisit ottamassa naaraskania niin nimeksi sopisi Trallalaa poikakakanille hyvänimi olisi Pikkupossu ja jos kani si on valkoinen niin sitten nimeksi Valkor tai Iso Timo tai Pikku Timo rippuen valkoisen kanin koosta jos taas kanisi on oranssinruskea niin parasnimi olisi Orintsuis musta kani taas voisi olla musti tai jos olisi naaras joka on tehnyt poikaset niin nimi voisi olla Äitikani siinäpä sulle liuta omaperäisiä nimiä joita olen itse käyttänyt kaneillani.

• Mausteita,karkkia ym.

Riippuu vähän pupun väristä.

Esim.Misteli,Manteli,Kaneli,Lakritsi.Toffee,Hunaja,Rusina,Taateli,Suklaa,Pippuri,Omena,Lumi,Salmiakki,Papu.
      Joku oli.Nenu kun oli niin veikeä merkki nenänpäässä.Papusta tuli sitten Poju.
      Oli porkkana ,Paju,Pelle, Kilppari,Mini oli niin minikokonen, sen rinnalla vois olla vaikka Morris.Autoja molemmat.....Onhan noita.Löytyiskö näistä joku kiva nimi pupuillesi.Kerro liosää pupuistasi.
      Olet ottamassa kaksi poikaa,muista ,että,ne Eiaina tule toimen kekenään täysikasvuisena.

Toivottavasti sulla on väljät tilat niille.Sillon on suuremmat mahd. niiden pysyä kavereina.avallisessa "sisähäkissä" tulee helpommin reviirierimielisyyksiä.

ONNEA sinulle pupujesi kanssa.

• emzuuu

Nyt tulikin selville että otan sittenkin varmaan kaksi tyttökania.Nuo mausteet olivat todella hyviä ja niistä haluaisin tyttöjen nimeksi misteli ja manteli :) Tuosta ei ole vielä varmaan tuleeko kaksi tyttöä vai kaksi poikaa,koska ovat vielä niin pieniä.Mutta poikakanin nimiäkin otetaan vastaan vielä ja kyllä tyttöjekin!
        Kaneista tulee leijonaharjaksia ja värit ovat vielä vähän epäselviä.
        Ja olen ottanut huomioon kyllä keskenään tulemis jutun!

• VAIN!
        emzuuu kirjoitti:

Nyt tulikin selville että otan sittenkin varmaan kaksi tyttökania.Nuo mausteet olivat todella hyviä ja niistä haluaisin tyttöjen nimeksi misteli ja manteli :) Tuosta ei ole vielä varmaan tuleeko kaksi tyttöä vai kaksi poikaa,koska ovat vielä niin pieniä.Mutta poikakanin nimiäkin otetaan vastaan vielä ja kyllä tyttöjekin!
        Kaneista tulee leijonaharjaksia ja värit ovat vielä vähän epäselviä.
        Ja olen ottanut huomioon kyllä keskenään tulemis jutun!

Hunaja,Toffee, ja Mini, Muut olivat poikia.
        Tietysti nimet annettiin ENNENKUIN oli hajuakaan sukupuolesta.Noin enskertaa kuultuna varmaan jokaiselle tulee oma mielikuva kummalle se sopii.
        Kiva kun tykkäsit nimistä.

Meillä Hunaja-tyttö ja Misteli =ensin tyttö nyt tiistaina leikattu poika ovat sisälemikkeinä.

• emzuuu
        VAIN! kirjoitti:

Tietysti nimet annettiin ENNENKUIN oli hajuakaan sukupuolesta.Noin enskertaa kuultuna varmaan jokaiselle tulee oma mielikuva kummalle se sopii.

Meillä Hunaja-tyttö ja Misteli =ensin tyttö nyt tiistaina leikattu poika ovat sisälemikkeinä.

Minun mielestäni misteli ja manteli on tytön nimiä,mutta kaikki määrittelevät sen itse,mutta itse ainakin pidän niitä tyttöjen niminä!
        Ainakin toista pojan nimeä olen ajatellut Wagner,mut toisesta en tiedä.. :) No sen näkee sitten kummat minulle tulee :)

• Nimet aannettiin
        VAIN! kirjoitti:

Noille semmosina kämeelle mahtuvina=n. 3 vk. iässä.Ekä muuteltu enää.ONNEA tuleville ppuille.

• emzuuu
        Nimet aannettiin kirjoitti:

Noille semmosina kämeelle mahtuvina=n. 3 vk. iässä.Ekä muuteltu enää.ONNEA tuleville ppuille.

Niin se on ihan tosi :)

• näissä
        emzuuu kirjoitti:

Niin se on ihan tosi :)

hyviä ehdotuksia. Tytöille:Luminda,Pepinda,Lumi,Ja meitin oma on Mimi-Peppiina
        Poikia taas:Oscar ja Casper(omia myös),Hermanni,Jesper,Jasper,Rölli(jos oikein pörröinen)

• kanifani

ehdotuksia:
      konsta,mekka,pupu,hipsu,noppa,kinuski,
      sokru,
      ilmoita mulle jos jokin oli hyvö sillä haluisin tietää että mikä ois hyvä :)

• nimeksi..

Vaikkapa Veikko ja Väinö.. jos ne kerran poikia on. Mun mielestä nimen täytys olla helposti sanottava.

• aspa

Nelli ja Peppi, Jessi, EEtu ,della

• Nimetön

Olethan ottanut selvää kaneista ennen kuin otat? ;o Kahta uroskania ei nimittäin suositella otettavan samaan häkkiin... Kysypä kasvattajilta asiasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe