Kyselisin niiltä jotka on kattonu Tokyo mew mew animee, että missä episodessa esiintyy ekaa kertaa Quiche?
Kiitos jo etukäteen niille jotka vastaavat:)
Tokyo mew mew
washu
5
334
Vastaukset
- Nimetön
Muisaakseni 10-20 väliltä.. En oo varma.
- Quiche<3
mistä saa kattoo mew mew:iä animena?? onko sitä tullu DVD.nä?? netistä?? auta =)
- sitä voi
Quiche<3 kirjoitti:
mistä saa kattoo mew mew:iä animena?? onko sitä tullu DVD.nä?? netistä?? auta =)
kattoo youtubesta ja anime new:sistä
- Quiche
sitä voi kirjoitti:
kattoo youtubesta ja anime new:sistä
kiitos tiedosta =) onko sitä tulossa dvdlle??? joku sano niin.. ja vielä tässä kuussa
- Mie_
Minusta Quiche, eglannissa yleensä kirjotetaan Kishu ilmestyy jo jaksossa 3-6 en nyt muista mutta ei siinä nyt kauaa mene. Varmaan kaikki tiesikin jo... no voi xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576