Erehdyin laittamaan julisteita kiinni seinään kaksipuolisella teipillä. Julisteet lähtee kyllä irti, mutta teipin toinen puoli jää aina kiinni seinään. Millä aineella/keinolla saan teipin toisen puolen pois seinästä? Kun yritän rätillä niitä poistaa, niin tuntuu, että huoneen maalin alle tulee vain jonkinlaista ilmaa. Siis,että tuntuu kuin maali olisi siitä kohtaa irti seinästä.
Kaksipuolinen teippi ei lähde irti
6
1479
Vastaukset
- palstalta, jonne lähetit sa...
maalinpoistoainetta sulle.
- asetoonilla
Terävällä veitsellä vuolet liimapatin, niin ohueksi, kuin voit ja sitten kokeile asetoonia,,,, samaa ainetta, kuin kynsilakanpoistoainekkin on.
Meillä on kestomääräys, ettei taloon saa tuoda sinitarraa, eikä kaksipuoleista teippiä. - ASEET KÄYTTÖÖN
ASETONIA RAUTAKAUPASTA NIIN KYLLÄ LÄHTEE.MUISTUTAN ETTÄ VAROVASTI SILLÄ LÄHTEE MAALIKIN.
- pa uli
raaputa raaputa millä hyvänsä, ja loput sitten pyyhekumilla. Sellaisella vanhanaikaisella missä on mustekynälle se sininen ja lyikkärille punainen pää. Se on sen verran tiukkaa että puree aika moneen likaan. Eikä ensimmäisenä revi maaleja vaikka kyllä nekin sillä saa pois.
Toinen konsti on perinteinen liotus, eli uitettua rättiä pitelet vähän aikaa ja massa pehmenee jne..
kaikkein paras on tietysti ystävämme höyrypesuri. Se nyt ainakin puree. - ruokaöljyllä
ja anna vaikuttaa muutaman päivän
- teräääää
Partakoneen terällä sillä vanhanaikaisella saa vuolettua kaikki ikkunoista seinistä ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749