Samojedinkoirani aivastelee paljon. Oireet alkoivat viikko sitten. Ei oikeastaan ole muita oireita.. Nenäpunkkia epäilen.
Onko tämä Milbemax Vet reseptilääke? Mitä se kustantaa (koira painaa 21 kg) apteekissa tai eläinlääkärillä? Pitääköhän koiraa näytää lääkärissä?
Milbemax Vet reseptilääke?
5
22570
Vastaukset
- On on
On kyseenalaista tohtoroida oireilevaa eläintä itse, eläin on aina parasta viedä eläinlääkärin tutkittavaksi. Ymmärtääkseni Milbemaxia voi hankkia vain lääkemääräyksellä eli reseptillä ja hyvä niin että ei jää muuta vaihtoehtoa kuin viedä koira eläinlääkäriin.
- JOku vaan
Nenäpunkin toteaminen on eläinlääkärillekin hyvin vaikeaa ja perustuu yleensä oireiden analysointiin.
Itseä vituttaa niin paljon pilalle mennyt alkukausi metsällä, että olen nykyään sitä mieltä että mielummin syöttää koiralle 15€ maksavat lääkkeet kuin antaa sen ehkä levittää nenäpunkkia edelleen. Kuoleepahan muut loiset samalla.
Eli soitto vaan tutulle eläinlääkärille ja pyydät että tekee puhelin reseptin lähimpään apteekkiin.
- Koissuli
Milbemaxia saa suoraan eläinlääkäriltä.
Itse ostan sen el.vastaanotosta.On halvempaa eikä tule reseptinkirjoitus maksua. - MasaEE
Just jouduin omat koirani lääkitsemään. Meillä Suomessa on jostain syystä moni lääke, mukaanlukien juuri tämä Milbemax Vet reseptilääke vaikka esim. Ruotsissa ne ovat käsikauppatavaraa. Kun sitten harmitellaan, että ihmiset eivät lääkitse koiriaan vaikka lääke maksaa pari kymppiä, unohdetaan että lääkäriin menee moninkertainen summa.
- Anonyymi
Ruotsista saa ilman resähtiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25145449Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3911300Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21910926Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389745Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858558Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2516588Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03240Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302279- 401867
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261560