Tämä kohde on ollut myynnissä kesästä asti:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11657613503490&list_id=11657613507990&itemcmd=move6&item_id=41.371497
- elokuussa siitä tuli varattu, nyt on joulukuu
Mitäs tämä oikeasti tarkoittaa, onko se jotenkin sama kuin kihlattu, mutta häitä lykätään?
Mitä tarkoittaa varattu?
4
1128
Vastaukset
- Kyllämies
Kyllähän sen noinkin voi sanoa. Joku osti/ostaa itselleen asunnon. Tuhnuilla ei ole siihen varaa.
- Ekonomisti
...yrittää edelleen myydä omaansa, kun ei ole kykyä moista pikkusummaa maksaa vaikka "rikas tuulipuku? onkin. Köyhää menoa...
- - tuuletuspuku -
Ekonomisti kirjoitti:
...yrittää edelleen myydä omaansa, kun ei ole kykyä moista pikkusummaa maksaa vaikka "rikas tuulipuku? onkin. Köyhää menoa...
Kyllä moni vanhapiikakin on varattu, mutta hiton vähän aikaa kerralla.
Luulis että tuo Westhouse ois sellainen kauppojen tekoon tottunu talo että sais ne paperit kuntoon alle 2kk ajassa. Aikuisten oikeesti, tais saada kyseinen rahamiestuulari potkut persauksiin ja jäi käsiraha sisään.
- fjjgkdjg
Maksaa tuolasesta vanhasta saippualaatikosta noin paljon rahaa?! täytyy olla kyllä täysin rakentamisesta tietämätön.. Tuolla menolla tuo tulitikkuaski on varattuna vielä juhannuksena 2010!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232